quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Hoor dat dan #
als vrouw heb je 2 gaten tussen de benen.
het zijn er 3
Pics.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
ja kom op dat weten jullie toch wel
Ik welquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja goed punt, een man heeft er dan dus 2.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Hoor dat dan #
als vrouw heb je 2 gaten tussen de benen.
het zijn er 3
ja omdat jullie het simpele geslacht zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt, een man heeft er dan dus 2.
Zeventien keer gelezen nu.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
mij eeb beetje vertellen hoeveel gaten ik tussen mijn benen heb
Ik noem dat altijd pretgat, is beter voor mijn libidoquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Noemen we het al jaren een vagina, terwijl de naam kindgat toch best pakkend is
Ja, daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd pretgat, is beter voor mijn libido
quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat jullie het simpele geslacht zijn
Kun je de baby in opvangen, verfrommelen en weggooien in de vuilnisbak, ik snap hemquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
dus ltvdk voor welk gat is de tena leday
Het plasgat maar die zit ook voor het kindgat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
dus ltvdk voor welk gat is de tena leday
Cadeauverpakking.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je de baby in opvangen, verfrommelen en weggooien in de vuilnisbak, ik snap hem
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het plasgat maar die zit ook voor het kindgat.
we zijn simpele wezens, hoeven we niet te snappen, zolang wij onze frikandel maar ergens in kunnen stoppen dat uiteindelijk tot nageslacht leidt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
ja ik ben misschien te hoopvolquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
we zijn simpele wezens, hoeven we niet te snappen, zolang wij onze frikandel maar ergens in kunnen stoppen dat uiteindelijk tot nageslacht leidt.
toch...?
mee eens maar genoeg die dat niet weten denk ikquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
ja gaten is wel algemene kennis hoor
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf heden lebber ik iedere vrouw naar Walhalla, dankjewel bitterbal
Ik was het nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik las het, post 301 in t vorige topic is echt diep bedroevend.
awwww verder is het echt een hele slimme jongen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:27 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal weet je zeker dat je het hoofd van @:LTVDK nog wil hebben, daar lijkt niet zoveel in te zitten gezien de sluitpost van het vorige topic
dan moet die toch de sliertjes van de mop meenemen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef mschol het volgende:
as in: hard ronddraaien en zo vocht eruit
ik heb zo'n zelfde soort ding op de zaak gezien: je moest bij dat ding de de mop in dat mand ding zetten en moet vervolgens met je voet dat mand ding laten ronddraaien, hierdoor wordt mop ontdaan van vocht..quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet die toch de sliertjes van de mop meenemen?
Dat probeerde ik net. vond het matig resultaat :pquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zo'n zelfde soort ding op de zaak gezien: je moest bij dat ding de de mop in dat mand ding zetten en moet vervolgens met je voet dat mand ding laten ronddraaien, hierdoor wordt mop ontdaan van vocht..
-edit- exact dezelfde staat op zaak...
je moet em flink laten draaien.. evt na draaien keer opnieuw erin zetten en weer draaien..quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat probeerde ik net. vond het matig resultaat :p
de plasbuis kan ook als ingang he..quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Het poepgat kan ook als ingang hè, in een dolle bui.
oh dat laatste gaan we niet doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet em flink laten draaien.. evt na draaien keer opnieuw erin zetten en weer draaien..
ik vond het prettiger werken dan een uitwring mop
[..]
de plasbuis kan ook als ingang he..zoek maar op sounding
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Ok hoog tijd om ook aan de poets te gaan.
Oh dat andere wel dusquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat laatste gaan we niet doen
Die kennis is reeds doorgedrongen in Overijssel?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Het poepgat kan ook als ingang hè, in een dolle bui.
Ik vond het de laatste keer in t ziekenhuis geen succes toen de verpleegkundige daar wat in schoof.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet em flink laten draaien.. evt na draaien keer opnieuw erin zetten en weer draaien..
ik vond het prettiger werken dan een uitwring mop
[..]
de plasbuis kan ook als ingang he..zoek maar op sounding
Net achtergekomenquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kennis is reeds doorgedrongen in Overijssel?
ik heb gelukkig nog nooit zo'n soort onderzoek gehad... maar lijkt mij ook niet fijn...quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vond het de laatste keer in t ziekenhuis geen succes toen de verpleegkundige daar wat in schoof.![]()
ken het gevoelquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Scheur net mijn nagel iets te ver af tijdens het stofzuigen, ik ben hier ook niet geschikt voor
Gaten vullen voor gevorderden?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar blijft les twee? [ link | afbeelding ]
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg uitnodiging om vanavond uit eten te gaan en zeker meer met misschien wel de knapste vrouw van Nederland en ik twijfel, ik begin echt oud, wijs en verstandig te worden
Ventieltje open en de lucht eruit laten lopen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanmiddag het zwembad maar winterklaar maken.
Dacht ik ook aan ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ventieltje open en de lucht eruit laten lopen?
Jazeker en met Koen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
Alles lekker bij @:Ama vandaag?
Onderschat dit niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ventieltje open en de lucht eruit laten lopen?
Prima, zometeen de auto in richting Dordrecht, m'n ma oppikken tgv dr verjaardag , ff richting Hoek van Holland wat drinken want ze is gek op stranden, daarna richting Zoetermeer ff wat eten hier thuisquote:
Proficiat met moedersquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima, zometeen de auto in richting Dordrecht, m'n ma oppikken tgv dr verjaardag , ff richting Hoek van Holland wat drinken want ze is gek op stranden, daarna richting Zoetermeer ff wat eten hier thuis
Thanksquote:
Extra tafeltje ertussen. gezellig is het niet, maar hier aan de overkant zag ik ze er ook zo bij zitten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:40 schreef Koen66 het volgende:
Wilden eigenlijk uit gaan eten, maar een tafel voor 5 inclusief iemand buiten je huishouden is een dingetje momenteel
gewoon gras nemenquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Terrastegels bekeken. Ik kan nog niet kiezen.
Klein leugentje om bestwilquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:40 schreef Koen66 het volgende:
Wilden eigenlijk uit gaan eten, maar een tafel voor 5 inclusief iemand buiten je huishouden is een dingetje momenteel
Nah dat houdt ze nog tegoed.quote:
Nah dat houdt ze nog tegoed.quote:
Wat is dat?quote:
neequote:Op zaterdag 5 september 2020 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nah dat houdt ze nog tegoed.
Nu maar ff lekker hier thuis van alles geregeld
[..]
Wat is dat?
Eetbaar?
niksquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gevangen?
Doe ik wel vaker. Neemt nooit iemand serieus, dus ik ook niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh vraag je haar nou op date?
Ja ik zag het ookquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh vraag je haar nou op date?
Nee.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:51 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat, leuk liedje op de radio, aankomen op plaats van bestemming en even blijven zitten tot t liedje afgelopen is?
Regelmatigquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:51 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat, leuk liedje op de radio, aankomen op plaats van bestemming en even blijven zitten tot t liedje afgelopen is?
Dit klinkt best zieligquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker. Neemt nooit iemand serieus, dus ik ook niet meer
Nee want luister nooit zelf naar de radio.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:51 schreef Samzz het volgende:
Deed mijn opa vroegah vaakquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:51 schreef Samzz het volgende:
Zeg dan "ok dan eten we wel sushi, onze buiken dienen als bord"quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer zeg, eet ik het zelf wel op
quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dan "ok dan eten we wel sushi, onze buiken dienen als bord"
Met sushi kan dat nog, met een biefstukje is dat wat minder prettig als je met het steakmes en vork aan de slag slagquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
schoon issie natuurlijk noit met een mopquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
vloer is schoonik heb het vuil beter over de vloer verspreid
zullen we dat doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met sushi kan dat nog, met een biefstukje is dat wat minder prettig als je met het steakmes en vork aan de slag slag
quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met sushi kan dat nog, met een biefstukje is dat wat minder prettig als je met het steakmes en vork aan de slag slag
Netjes onder de bank geschoven :pquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
schoon issie natuurlijk noit met een mop
Ik moet zulke ideeën ook nooit opperen met jou in de buurt he ...quote:
zoiets jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Netjes onder de bank geschoven :p
Een sateetje met loeihete pindasaus op je buik met smeulende spareribs ernaastquote:
Fonduevorkjes bij elkaar in de buik stekenquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een sateetje met loeihete pindasaus op je buik met smeulende spareribs ernaast
quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet zulke ideeën ook nooit opperen met jou in de buurt he ...
quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doe maar. Maar wel met iemand anders danquote:
Net, over liedje afluisteren in de auto.quote:
Nietquote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Je kan ook denken Mooi, ik ben niet de enige gek.
Hahaquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te gaan lopen. Ik laat die record streak lekker op 7 dagen staan, anders is het nóg moeilijker ooit weer te verbeterenMaar ik heb geen stappenteller-obsessie hoor @:Rocknijntje
Valt heus mee
Ik ruik tquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:25 schreef Zilverberk het volgende:
Ik schuif net een appeltaart uit de oven.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Wil eigenlijk mijn huis in de fik steken nu.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Wil eigenlijk mijn huis in de fik steken nu.
Opvangen in een bakje en buiten weer loslaten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren een grote spin kwijtgeraakt in deze kamer.
Ja dat wou ik maar ik was te traag of de spin te snel en toen ontsnapte hij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Opvangen in een bakje en buiten weer loslaten.
Geen moordenaar zijn is altijd goed.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat wou ik maar ik was te traag of de spin te snel en toen ontsnapte hij.
Ja doei ik ga niet mijn boekenkast enz van de kant halen hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geen moordenaar zijn is altijd goed.
Paar meubels verschuiven en dan kom je je spinnenvriend wel weer tegen.
Lekkerquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb boterhammetjes met kaas en jalapeños uit de airfryert
wat een dieren geweld..quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Volgende keer mep ik hem dood als ik hem weer zie.
Dan zou ik niks doen, want wat Flash zegt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja doei ik ga niet mijn boekenkast enz van de kant halen hoor.
Dat geeft vlekken, je kunt beter vangen en buiten zetten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Volgende keer mep ik hem dood als ik hem weer zie.
Ja best en als ze niet te groot zijn mogen ze blijven zitten maar zodra een glas er nog amper omheen kan dan wil ik ze wel graag uit huis hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinnen zijn goed. Eten muggen, en zilvervisjes, en allemaal andere ongein op voor je
Jaquote:
Drink jij uit reageerbuizen of zo?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja best en als ze niet te groot zijn mogen ze blijven zitten maar zodra een glas er nog amper omheen kan dan wil ik ze wel graag uit huis hebben.
Als ze zo groot zijn durf jij ze helemaal niet dood te meppen ook trouwens.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja best en als ze niet te groot zijn mogen ze blijven zitten maar zodra een glas er nog amper omheen kan dan wil ik ze wel graag uit huis hebben.
Zilvervisjes???quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinnen zijn goed. Eten muggen, en zilvervisjes, en allemaal andere ongein op voor je
Grotere glazen kopenquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt wel want moet toch iets. Durf er ook wel een glas om heen te zetten hoor, ik vind het wel eng maar hij/zij gaat niet vanzelf weg uit mijn huis.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze zo groot zijn durf jij ze helemaal niet dood te meppen ook trouwens.
Heb jij je hobby beschermd tegen die zilverbeesten nog?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ja en papiervisjes. Vervelende klootzakjes zijn het.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zilvervisjes???
* Zilverberk overweegt spinnen vanaf nu als huisdier te beschouwen.
Welk beest doet dat wel?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort beesten legt geen eieren onder de huid in je nek
ik heb er weinig last vanquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb jij je hobby beschermd tegen die zilverbeesten nog?
al heb je van papiervisjes meer last volgens mij toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en papiervisjes. Vervelende klootzakjes zijn het.
Alsof iemand het verschil ziet tussen zilvervisjes en papiervisjes.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en papiervisjes. Vervelende klootzakjes zijn het.
Nou ja de ene vreten mijn verzameling op en de andere nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Alsof iemand het verschil ziet tussen zilvervisjes en papiervisjes.Beesten rennen allemaal te schichtig weg.
Maar beiden moeten dood.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja de ene vreten mijn verzameling op en de andere niet
quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vent die zijn kind niet laat kijken
nee, kinderen mogen dat soort dingen ABSOLUUT niet zien..quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je het is veel beter dat kinderen papa en mama een keer betrappen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je wat uit te leggen ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"kijk Jantje, daarom zijn pappa en mamma nu gescheiden"quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan heb je wat uit te leggen ja.
In de dierentuin loop je dat risico altijd.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"kijk Jantje, daarom zijn pappa en mamma nu gescheiden"
quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:
''Papa deed dat liever met andere papa's."
Klinkt alsof het zo bedoeld wasquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:54 schreef Dven het volgende:
M'n beginnend biersoepje lijkt meer op kots.
Geen idee, ga het over een uurtje wel merkenquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt alsof het zo bedoeld was
Lol, die autootjes die je gepost heb, daar lag gisteren al om een deuk en toen zag ik ze bij jou weerquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Die paki gekkies ook weer de straat op...lijkt mij zon verschrikkelijk kutland dat.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Lol, die autootjes die je gepost heb, daar lag gisteren al om een deuk en toen zag ik ze bij jou weer
quote:
Ja maar die weten jouw ingangetje ook prima te vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
Die wepsen weten dondersgoed waar de uitgang is
quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die weten jouw ingangetje ook prima te vinden.
je blinkt weer uit in je woordgrappen @UitStralingquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die weten jouw ingangetje ook prima te vinden.
Waarom iemand mentionen als je die persoon al quote?quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je blinkt weer uit in je woordgrappen @:Uitstraling
omdat het kan @liesje1979quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom iemand mentionen als je die persoon al quote?
quote:
quote:
quote:
Heerlijk dorpje hebben we tochquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Zweten van het poetsen maar het ziet er weer piekfijn uit.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk dorpje hebben we toch
Ik wil nog steeds naar dat dorpje van Flying Doctorsquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)dodelijke-hitte.html
Waarom ik nog nooit in Californië ben geweest. Hetzelfde geldt voor Australië. Ga ooit wel in de winter.
Badkamer en keuken zijn hier weer schoon. Straks nog even stofzuigen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Zweten van het poetsen maar het ziet er weer piekfijn uit.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)dodelijke-hitte.html
Waarom ik nog nooit in Californië ben geweest. Hetzelfde geldt voor Australië. Ga ooit wel in de winter.
Ja leuk extra weetje, moet je die uit Italië eens ongebakken eten, smaakt je eten voor weken naar een oude roestige fiets, echt walgelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
wisten julli dat pijnboompitten uit dennenappels komen?
Wanneer ga je?quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
twijfel of ik misschien een weekje naar griekenland ga, maar dan moet ik wel alleen
Zag ook een reclame van Shoestring daarover langskomenquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
twijfel of ik misschien een weekje naar griekenland ga, maar dan moet ik wel alleen
Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Dat heb ik juist met pijnboompitten hier en de onze komen iut china. Eet ze ook niet meer terwijlik ze wel echt lekker vindquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja leuk extra weetje, moet je die uit Italië eens ongebakken eten, smaakt je eten voor weken naar een oude roestige fiets, echt walgelijk.
Griekenland is wel tof hoorquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen en nog nooit in griekenland geweest
quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Een etentje met bitterbal
https://9gag.com/gag/aj9xZbg
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Griekenland is wel tof hoor
Naar Thailand ging je de eerste keer toch ook in je uppie? Ik heb over 3 weken 2 weken vrij en ga ook op vakantie, weet alleen nog niet waarheen en wil pas kort van te voren boeken. Griekenland en Italie zijn beiden kanshebbers.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen en nog nooit in griekenland geweest
quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Griekenland lijkt me tof, het is meer de corona.
ja maar scheet ik ook 7 kleurenquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar Thailand ging je de eerste keer toch ook in je uppie? Ik heb over 3 weken 2 weken vrij en ga ook op vakantie, weet alleen nog niet waarheen en wil pas kort van te voren boeken. Griekenland en Italie zijn beiden kanshebbers.
Opties genoeg lijkt me?quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar scheet ik ook 7 kleuren![]()
Het moet aan het strand zijn, ook dorpje er bij en geen auto nodig
coronaland?quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Griekenland lijkt me tof, het is meer de corona.
neequote:Op zaterdag 5 september 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
wisten julli dat pijnboompitten uit dennenappels komen?
ja teveel optiesquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Opties genoeg lijkt me?Lekker man, nog even het laatste Europese zonnetje pakken voor we de winter in gaan. Ook goed voor je weerstand.
Ziet er goed uit, maar zit je niet liever iets dichter bij Kos stad?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Dit ziet er goed uit toch ?
https://www.sunweb.nl/vak(...)=Flight&Allocation=2
Aan het strand
k heb rijbewijsquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Even snel je rijbewijs halen, zo'n spoedcursus.
misschien wel, zocht op strand :pquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar zit je niet liever iets dichter bij Kos stad?
Drukke dag zo.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:01 schreef Karzai het volgende:
klein katertje vanochtend, was in de machine, de lege koelkast volgestopt, nieuwe telefoon geactiveerd en hoesje gekocht, tot zover mijn dag
Nu ben je een disneyprinses.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:14 schreef Samzz het volgende:
Net mijn maaltijdsalade met twee zwanen gedeeld.
Lol nu overweeg ik ook Kos.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wel, zocht op strand :p
Graag met updates hier.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ga samen dan joh, twee Haagse wijven vrouwen samen op reis, kotsen op Kos
ken liesje helemaal nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ga samen dan joh, twee Haagse wijven samen op reis, kotsen op Kos
Ik stond sowieso niet in de OPquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:21 schreef Zilverberk het volgende:
Ah, een of andere kleuter heeft de OP weer gehusseld.![]()
Nou, TS, dan mag je zelf checken of Samzz al correct in de OP staat.
Edit: dezelfde koekwaus die niet weet hoeveel gaatjes een vrouw heeft, je verwacht t niet.![]()
Even filmpje gekeken maar denk dat er wel eilanden zijn met mooiere blauwe zee.quote:
Lol dat zou ik niet zo snel doen. Ben erg gehecht aan alleen reizen. Maar als ik toevallig tegelijkertijd met iemand ergens ben kan even afspreken natuurlijk altijd.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ga samen dan joh, twee Haagse wijven samen op reis, kotsen op Kos
zoekt verderquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even filmpje gekeken maar denk dat er wel eilanden zijn met mooiere blauwe zee.
[..]
Lol dat zou ik niet zo snel doen. Ben erg gehecht aan alleen reizen. Maar als ik toevallig tegelijkertijd met iemand ergens ben kan even afspreken natuurlijk altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |