quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Hoor dat dan #
als vrouw heb je 2 gaten tussen de benen.
het zijn er 3
Pics.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
ja kom op dat weten jullie toch wel
Ik welquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja goed punt, een man heeft er dan dus 2.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Hoor dat dan #
als vrouw heb je 2 gaten tussen de benen.
het zijn er 3
ja omdat jullie het simpele geslacht zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt, een man heeft er dan dus 2.
Zeventien keer gelezen nu.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
mij eeb beetje vertellen hoeveel gaten ik tussen mijn benen heb
Ik noem dat altijd pretgat, is beter voor mijn libidoquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Noemen we het al jaren een vagina, terwijl de naam kindgat toch best pakkend is
Ja, daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd pretgat, is beter voor mijn libido
quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat jullie het simpele geslacht zijn
Kun je de baby in opvangen, verfrommelen en weggooien in de vuilnisbak, ik snap hemquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
dus ltvdk voor welk gat is de tena leday
Het plasgat maar die zit ook voor het kindgat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
dus ltvdk voor welk gat is de tena leday
Cadeauverpakking.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je de baby in opvangen, verfrommelen en weggooien in de vuilnisbak, ik snap hem
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het plasgat maar die zit ook voor het kindgat.
we zijn simpele wezens, hoeven we niet te snappen, zolang wij onze frikandel maar ergens in kunnen stoppen dat uiteindelijk tot nageslacht leidt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
ja ik ben misschien te hoopvolquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
we zijn simpele wezens, hoeven we niet te snappen, zolang wij onze frikandel maar ergens in kunnen stoppen dat uiteindelijk tot nageslacht leidt.
toch...?
mee eens maar genoeg die dat niet weten denk ikquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
ja gaten is wel algemene kennis hoor
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf heden lebber ik iedere vrouw naar Walhalla, dankjewel bitterbal
Ik was het nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik las het, post 301 in t vorige topic is echt diep bedroevend.
awwww verder is het echt een hele slimme jongen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:27 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal weet je zeker dat je het hoofd van @:LTVDK nog wil hebben, daar lijkt niet zoveel in te zitten gezien de sluitpost van het vorige topic
dan moet die toch de sliertjes van de mop meenemen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef mschol het volgende:
as in: hard ronddraaien en zo vocht eruit
ik heb zo'n zelfde soort ding op de zaak gezien: je moest bij dat ding de de mop in dat mand ding zetten en moet vervolgens met je voet dat mand ding laten ronddraaien, hierdoor wordt mop ontdaan van vocht..quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet die toch de sliertjes van de mop meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |