quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Hoor dat dan #
als vrouw heb je 2 gaten tussen de benen.
het zijn er 3
Pics.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
ja kom op dat weten jullie toch wel
Ik welquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja goed punt, een man heeft er dan dus 2.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Hoor dat dan #
als vrouw heb je 2 gaten tussen de benen.
het zijn er 3
ja omdat jullie het simpele geslacht zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt, een man heeft er dan dus 2.
Zeventien keer gelezen nu.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
mij eeb beetje vertellen hoeveel gaten ik tussen mijn benen heb
Ik noem dat altijd pretgat, is beter voor mijn libidoquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Noemen we het al jaren een vagina, terwijl de naam kindgat toch best pakkend is
Ja, daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd pretgat, is beter voor mijn libido
quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat jullie het simpele geslacht zijn
Kun je de baby in opvangen, verfrommelen en weggooien in de vuilnisbak, ik snap hemquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
dus ltvdk voor welk gat is de tena leday
Het plasgat maar die zit ook voor het kindgat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
dus ltvdk voor welk gat is de tena leday
Cadeauverpakking.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je de baby in opvangen, verfrommelen en weggooien in de vuilnisbak, ik snap hem
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het plasgat maar die zit ook voor het kindgat.
we zijn simpele wezens, hoeven we niet te snappen, zolang wij onze frikandel maar ergens in kunnen stoppen dat uiteindelijk tot nageslacht leidt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
ja ik ben misschien te hoopvolquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
we zijn simpele wezens, hoeven we niet te snappen, zolang wij onze frikandel maar ergens in kunnen stoppen dat uiteindelijk tot nageslacht leidt.
toch...?
mee eens maar genoeg die dat niet weten denk ikquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
ja gaten is wel algemene kennis hoor
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf heden lebber ik iedere vrouw naar Walhalla, dankjewel bitterbal
Ik was het nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik las het, post 301 in t vorige topic is echt diep bedroevend.
awwww verder is het echt een hele slimme jongen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:27 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal weet je zeker dat je het hoofd van @:LTVDK nog wil hebben, daar lijkt niet zoveel in te zitten gezien de sluitpost van het vorige topic
dan moet die toch de sliertjes van de mop meenemen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef mschol het volgende:
as in: hard ronddraaien en zo vocht eruit
ik heb zo'n zelfde soort ding op de zaak gezien: je moest bij dat ding de de mop in dat mand ding zetten en moet vervolgens met je voet dat mand ding laten ronddraaien, hierdoor wordt mop ontdaan van vocht..quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet die toch de sliertjes van de mop meenemen?
Dat probeerde ik net. vond het matig resultaat :pquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zo'n zelfde soort ding op de zaak gezien: je moest bij dat ding de de mop in dat mand ding zetten en moet vervolgens met je voet dat mand ding laten ronddraaien, hierdoor wordt mop ontdaan van vocht..
-edit- exact dezelfde staat op zaak...
je moet em flink laten draaien.. evt na draaien keer opnieuw erin zetten en weer draaien..quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat probeerde ik net. vond het matig resultaat :p
de plasbuis kan ook als ingang he..quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Het poepgat kan ook als ingang hè, in een dolle bui.
oh dat laatste gaan we niet doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet em flink laten draaien.. evt na draaien keer opnieuw erin zetten en weer draaien..
ik vond het prettiger werken dan een uitwring mop
[..]
de plasbuis kan ook als ingang he..zoek maar op sounding
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Ok hoog tijd om ook aan de poets te gaan.
Oh dat andere wel dusquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat laatste gaan we niet doen
Die kennis is reeds doorgedrongen in Overijssel?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Het poepgat kan ook als ingang hè, in een dolle bui.
Ik vond het de laatste keer in t ziekenhuis geen succes toen de verpleegkundige daar wat in schoof.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet em flink laten draaien.. evt na draaien keer opnieuw erin zetten en weer draaien..
ik vond het prettiger werken dan een uitwring mop
[..]
de plasbuis kan ook als ingang he..zoek maar op sounding
Net achtergekomenquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kennis is reeds doorgedrongen in Overijssel?
ik heb gelukkig nog nooit zo'n soort onderzoek gehad... maar lijkt mij ook niet fijn...quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vond het de laatste keer in t ziekenhuis geen succes toen de verpleegkundige daar wat in schoof.![]()
ken het gevoelquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Scheur net mijn nagel iets te ver af tijdens het stofzuigen, ik ben hier ook niet geschikt voor
Gaten vullen voor gevorderden?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar blijft les twee? [ link | afbeelding ]
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg uitnodiging om vanavond uit eten te gaan en zeker meer met misschien wel de knapste vrouw van Nederland en ik twijfel, ik begin echt oud, wijs en verstandig te worden
Ventieltje open en de lucht eruit laten lopen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanmiddag het zwembad maar winterklaar maken.
Dacht ik ook aan ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ventieltje open en de lucht eruit laten lopen?
Jazeker en met Koen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
Alles lekker bij @:Ama vandaag?
Onderschat dit niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ventieltje open en de lucht eruit laten lopen?
Prima, zometeen de auto in richting Dordrecht, m'n ma oppikken tgv dr verjaardag , ff richting Hoek van Holland wat drinken want ze is gek op stranden, daarna richting Zoetermeer ff wat eten hier thuisquote:
Proficiat met moedersquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima, zometeen de auto in richting Dordrecht, m'n ma oppikken tgv dr verjaardag , ff richting Hoek van Holland wat drinken want ze is gek op stranden, daarna richting Zoetermeer ff wat eten hier thuis
Thanksquote:
Extra tafeltje ertussen. gezellig is het niet, maar hier aan de overkant zag ik ze er ook zo bij zitten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:40 schreef Koen66 het volgende:
Wilden eigenlijk uit gaan eten, maar een tafel voor 5 inclusief iemand buiten je huishouden is een dingetje momenteel
gewoon gras nemenquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Terrastegels bekeken. Ik kan nog niet kiezen.
Klein leugentje om bestwilquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:40 schreef Koen66 het volgende:
Wilden eigenlijk uit gaan eten, maar een tafel voor 5 inclusief iemand buiten je huishouden is een dingetje momenteel
Nah dat houdt ze nog tegoed.quote:
Nah dat houdt ze nog tegoed.quote:
Wat is dat?quote:
neequote:Op zaterdag 5 september 2020 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nah dat houdt ze nog tegoed.
Nu maar ff lekker hier thuis van alles geregeld
[..]
Wat is dat?
Eetbaar?
Forum Opties | |
---|---|