Leuke UIquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:37 schreef kleinvogelijn het volgende:
Kijk die vredelievende mannen allemaal staan. De religie van de vrede predikend.
En dankzij Nederlandje he! Waar een klein land groot in kan zijn...quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:01 schreef Nobu het volgende:
Echt fijn om te weten dat die halve tammen over kernwapens beschikken.
Dood aan degenen die geen vrede wille!quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:37 schreef kleinvogelijn het volgende:
Kijk die vredelievende mannen allemaal staan. De religie van de vrede predikend.
Ik zoek liever de verdieping.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Tip : lees de TT en OP gewoon effe.
En dan alsnog de strekking missen dus.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:04 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Ik zoek liever de verdieping.
Eh, dat doen deze demonstranten?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Waarin belemmeren wij deze mensen om hun geloof uit te dragen?
Ja en wij gaan naar volle sportstadiums zonder anderhalve meter afstand te houden, gewoon voor de lol. Doet dat er toe?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Verboden zijn er toch om te negeren? De moslims vinden het toch ook nergens voor nodig om 1.5 of meer mtr afstand te houden? Overtreden daarmee toch ook de fatsoensregels?
Wat is nu het punt over tolerantie? Tolerantie betekent niet dat je geen kritiek kunt verwachten. Dat zijn twee totaal verschillende zaken. Moslims krijgen in Nederland alle ruimte om hun geloof uit te oefenen. Als je leven ondragelijk is, omdat iemand een tekening maakt, dan ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eh, dat doen deze demonstranten?
Extremistisch gebagger. Kan je dat ook toelichten?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gelezen want toch enkel maar extremistisch gebagger. Even blokkeren, scheelt me weer een lading oogkanker.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze mogen demonstreren tot ze een ons wegen.
Zo lang ze hun wapens maar thuislaten dit keer.
Absoluut.quote:
Wij weten dat zij het heel vervelend vinden als wij Mohammed portretteren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat is nu het punt over tolerantie? Tolerantie betekent niet dat je geen kritiek kunt verwachten. Dat zijn twee totaal verschillende zaken. Moslims krijgen in Nederland alle ruimte om hun geloof uit te oefenen. Als je leven ondragelijk is, omdat iemand een tekening maakt, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Laten die mafketels zélf eens tolerant zijn naar niet-gelovigen.
Alles waar geweld bij komt kijken is bizar. Maar alleen vreedzaam demonstreren mogen ze van mij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:39 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Absoluut.
Het gaat om dat stapje wat daarna komt.
Barbaarse vergelding.
Wij vinden; daar hebben ze geen recht op.
Zij vinden; daar hebben wij recht op.
Probleempje.
Nogmaals; dat heeft geen reet te maken met tolerantie. En over welke "wij" praat je? Heb je zélf ook afbeeldingen gemaakt? Of wil je weer het hele westen over één kam scheren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wij weten dat zij het heel vervelend vinden als wij Mohammed portretteren.
En dus gaan wij het toch doen en zelfs een stapje erger.
Dat toont niet aan dat wij wél tolerant zijn (daar reageerde ik in eerste instantie op). Heel simpel
Dat heet provoceren. En dan op je achterste benen staan als zij flippen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er demonstreren een paar duizend man in Pakistan en voor jou is het ALLE MOSLIMS maar als ik wij schrijf dan gaat het jou ineens te ver. Ga toch weg manquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nogmaals; dat heeft geen reet te maken met tolerantie. En over welke "wij" praat je? Heb je zélf ook afbeeldingen gemaakt? Of wil je weer het hele westen over één kam scheren.
Kritiek of bespotting impliceert niet dat je niet tolerant bent. Mogen moslims hier moslim zijn, ja of nee?
Hé leukerd, je begint ZELF met wij!quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er demonstreren een paar duizend man in Pakistan en voor jou is het ALLE MOSLIMS maar als ik wij schrijf dan gaat het jou ineens te ver. Ga toch weg man
Nog iets inhoudelijks te melden?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wij laten ons daarentegen met deze tekeningen wel als heel tolerant zien wel je zeggen?
Wij-zij?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
Dat toont niet aan dat wij wél tolerant zijn (daar reageerde ik op). Heel simpel
Jij impliceert met 'zij' alle moslims.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er demonstreren een paar duizend man in Pakistan en voor jou is het ALLE MOSLIMS maar als ik wij schrijf dan gaat het jou ineens te ver. Ga toch weg man
Een heleboel mensen vinden het ook heel vervelend dat Islam in Nederland is. Toch wordt er geprovoceerd met het bouwen van moskees.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is democratie.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:04 schreef ems. het volgende:
Ik vind het tegelijkertijd triest maar ook ontzettend komisch dat iedereen in dat kloteland het zich zo aantrekt wat er in het buitenland gebeurt dat ze continu massaal de straat op gaan.
En ondertussen gaat het land zelf gebukt onder armoede en haat. Misschien moeten ze daar eens de straat voor op gaan
[..]
Een heleboel mensen vinden het ook heel vervelend dat Islam in Nederland is. Toch wordt er geprovoceerd met het bouwen van moskees.
Mwa, volgens mij heeft dat meer te maken met kromme wetten omtrent vrijheid van religie. En het "provoceren", als je dat zo wilt noemen, heeft ook te maken met de vrijheid van meningsuiting. Democratie is slechts hetgeen wat deze vrijheden heeft neergezet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De aanwezigheid van moskeeën in Nederland.
Je hebt rechten maar ook plichten. En ook bij jou proef ik dat je je rechten wel kent (stampen op andermans heilige huisjes) maar je plichten niet (niet mensen provoceren omdat het kanquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij heeft dat meer te maken met kromme wetten omtrent vrijheid van religie. En het "provoceren", als je dat zo wilt noemen, heeft ook te maken met de vrijheid van meningsuiting. Democratie is slechts hetgeen wat deze vrijheden heeft neergezet.
Verder zou ik het natuurlijk net zo dommig vinden als men hier massaal de straat op gaat om te protesteren tegen moskeeën. Er zijn effectievere manieren om de ellende die het geloof brengt aan te pakken. Het hele land plat leggen voor wat geschreeuw op straat en verbranden van vlaggen/korans gaat nergens over.
Maarja, Pakistan.
Hoezo is dat een plicht? Wat heeft dit te maken met plichten?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt rechten maar ook plichten. En ook bij jou proef ik dat je je rechten wel kent (stampen op andermans heilige huisjes) maar je plichten niet (niet mensen provoceren omdat het kan).
Het kan ook democratisch besloten worden om moskeeën te sluiten dus ik begrijp je punt niet zo goed. Het kan zelfs democratisch besloten worden om Duitsland te bombarderen.quote:Geloof kan je ding niet zijn maar wat democratisch besloten is is besloten. Ik heb ook een hekel aan moskeeën, maar het is niet anders!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |