#jesuischarliequote:Duizenden Pakistanen protesteren omdat ‘Charlie Hebdo’ opnieuw Mohammed-cartoons publiceerde
In Pakistan zijn duizenden mensen op straat gekomen uit woede omdat het Franse satirische magazine ‘Charlie Hebdo’ opnieuw Mohammed-cartoons publiceerde. Het weekblad deed dat naar aanleiding van de start van het proces over de aanslag in 2015.
Tijdens die terreurdaad en in de nasleep kwamen in totaal zeventien slachtoffers om het leven. ‘Charlie Hebdo’ publiceerde nu opnieuw de Mohammed-cartoons die voor de daders de reden waren voor de aanslag. “We zullen nooit slapen, we zullen nooit opgeven”, aldus de directeur van het magazine.
De Pakistaanse minister van Buitenlandse Zaken veroordeelde eerder al de nieuwe publicatie. In het Aziatische land is deze week opgeroepen om na het vrijdaggebed te demonstreren. Duizenden mensen gaven daar gehoor aan. Ze willen dat Frankrijk geboycot wordt en dat de Franse ambassadeur het land uitgezet wordt.
“We moeten de Fransen een stevige boodschap overbrengen dat dit gebrek aan respect voor onze geliefde profeet niet zal getolereerd worden”, zei een van de betogers in Lahore. Beelden van Mohammed zijn in de islam verboden. In Pakistan kan voor godslastering de doodstraf opgelegd worden.
https://m.hln.be/nieuws/b(...)ubliceerde~aecb50d8/
De soep was niet lekker!!quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:42 schreef Dven het volgende:
Toch wel knap dat een paar duizend gekkies wereldnieuws zijn.
Heb je gewoon bier in de magnetron gepleurd of?quote:
Nee de kokende soep geblust met bier. Misschien had ik het juist in de micro moeten gooien?quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je gewoon bier in de magnetron gepleurd of?
Ik geloof dat we nog wat aan het recept moeten werken maar uiteindelijk komen we er wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee de kokende soep geblust met bier. Misschien had ik het juist in de micro moeten gooien?
Al doende leert men, nietwaar?quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat we nog wat aan het recept moeten werken maar uiteindelijk komen we er wel.
Men is nooit beschaafd als men zich niet dagelijks scheert.quote:Op zaterdag 5 september 2020 07:43 schreef nixxx het volgende:
Je hoeft uit dat land ook niet veel meer te verwachten.. de slimmere en meer beschaafde Pakistanen zijn allang geėmigreerd. Wat niet wil zeggen dat alle geėmigreerde Pakistanen slim en beschaafd zijn..
Ik ga zo direct met de FP3 een eerste poging wagen.quote:
Niet zo moeilijk, met een paar duizend.quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:42 schreef Dven het volgende:
Toch wel knap dat een paar duizend gekkies wereldnieuws zijn.
Proost/smakelijk alvastquote:Op zaterdag 5 september 2020 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga zo direct met de FP3 een eerste poging wagen.
Gewoon niet meer over berichten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:42 schreef vosss het volgende:
Wat een stel primaten. Man man man.
Misschien was het wel beter voor de wereld als we alle landen waar het gemiddeld IQ onder de 90 ligt gewoon zonder pardoes van de kaart zouden vegen.
De wereld zou een stuk aangenamer zijn.
Maarja, genocide, dat ligt bij sommige mensen een beetje gevoelig. Dus ik weet ook niet hoe we dit probleem op moeten lossen.
Allah zal ze beschermen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:07 schreef Pek het volgende:
Geen mondkapjes of anderhalve meter, dat er een hoop mogen kreperen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |