quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:41 schreef cosmosis het volgende:
Maarja, ik dacht altijd dat @:Uitstraling een vrouw was, geen idee waarom, misschien door de muziek keuze..
Geeft niet joh! 2020 , go for it !!quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:41 schreef cosmosis het volgende:
Maarja, ik dacht altijd dat @:Uitstraling een vrouw was, geen idee waarom, misschien door de muziek keuze..
Groot geschapen lesbie.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:41 schreef cosmosis het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zooo die laat vast geen drupje achter.
Hiquote:
Jaaa Welcome! doe es wat vrouwelijks, Testosteron lvls zijn te hoog hier nu half de vrouwen mannen blijken te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fat guy tries yo steal my blues
Ik zou hier wat over kunnen zeggen maar dat doe ik nietquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou hier wat over kunnen zeggen maar dat doe ik nietwant dat is ook zo
![]()
![]()
GENIETON![]()
Misdadigquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fat guy tries yo steal my blues
https://www.youtube.com/watch?v=lHHtTPH8Nkg&ab_channel=Abster2008[quote]quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou hier wat over kunnen zeggen maar dat doe ik nietwant dat is ook zo
![]()
![]()
GENIETON![]()
Zekers! Elke keer weer super!quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:54 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Deze nog maar een keertje. Blijft een geweldig nummer.
En toen was je er toch weer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
Ik dacht eindelijk van het domme gelul op de vrijdagavond af te zijn....
PAAZ afdeling onder de medicijnen denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
Wat dan, toch alleen nog maar quality posts tegenwoordig?quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
quote:
quote:
Wth toeval? Ik luister dit:quote:
Naa,die is net mis.quote:
Dat is nergens voor nodig, want ik weet niet waar je het over hebt.quote:
Hey dat gaat over Mijquote:
Wheheh, heb ik jou in de coulissen gegooitquote:
Echt nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 02:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey dat gaat over Mij
Wat let je, gitaar spelen is niet zo moeilijk, snel paar centen verdienen en gaanquote:Op zaterdag 5 september 2020 02:20 schreef cosmosis het volgende:
Hoe mooi moet het zijn om in Mongolie geboren te zijn en elke avond met je gitaar in de woestijn te staan. Dat hebben we niet in Nederland
Dit is toch niet echt echtquote:
Corona! Anders stond ik nu op zo'n berg jeweetz (Niet dat dat mn gitaarskills beter maakt)quote:Op zaterdag 5 september 2020 02:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat let je, gitaar spelen is niet zo moeilijk, snel paar centen verdienen en gaan
wtfquote:Op zaterdag 5 september 2020 02:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is toch niet echt echt![]()
Vreemd genoeg doet het me op een bepaalde manier aan dit denken![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2020 02:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is toch niet echt echt![]()
Vreemd genoeg doet het me op een bepaalde manier aan dit denken![]()
Stereoquote:Op zaterdag 5 september 2020 02:29 schreef cosmosis het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Je laat Me geen keuzequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 02:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je laat Me geen keuze
[..]
Daar schrik ik van wakkerquote:
Heel goedquote:Op zaterdag 5 september 2020 02:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar schrik ik van wakker
Nee, nee, nee!!quote:Op zaterdag 5 september 2020 02:46 schreef puzziepie het volgende:
Okay ik ga nu leuke nummers posten![]()
Lekker slapen danquote:Op zaterdag 5 september 2020 02:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, nee, nee!!
Ik wil slapen!
Post nou gewoon je normale bagger
quote:
Ik heb er alles aan gedaan om een permaban te krijgen. De baas Danny beledigen enzo maar helaas. Dus het is niet persoonlijk. Daarom dus die boos.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je PI staat op bozigWat is stom?
Niet allesquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb er alles aan gedaan om een permaban te krijgen. De baas Danny beledigen enzo maar helaas. Dus het is niet persoonlijk. Daarom dus die boos.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alles![]()
Als jij echt helemaal van FOK! af wil ,dan kan je je account toch gewoon opzeggen/opheffen ?
waarom zou je bewust mensen willen beledigen en negatieve energie willen steken
in iets wat feitelijk gewoon heel erg simpel is
En dat is jezelf uitschrijven en wegblijven![]()
Dus ik neem het met een schepje zout![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alles![]()
Als jij echt helemaal van FOK! af wil ,dan kan je je account toch gewoon opzeggen/opheffen ?
Welken is dezen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alles![]()
Ditquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:53 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
[..]
Welken is dezen?
puzziepie
Jewelquote:
Puzziewuzziequote:
Hij is Tenderquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:12 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Die is wel hard, denk niet ik dat dezen mag van men moeder
Ik zat naar hele andere muziek te luisteren, wilde net een muziekje posten , maar zit nu ineens in een hele andere sfeerquote:
ik ben van de reggaequote:Op zaterdag 5 september 2020 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat naar hele andere muziek te luisteren, wilde net een muziekje posten , maar zit nu ineens in een hele andere sfeer![]()
Jouw schuld![]()
Ik wist dat je wat met reggae hadquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben van de reggae![]()
nog eentje dan
nee ook andere muziekquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wist dat je wat met reggae had![]()
Maar je post niet alleen reggae toch?
OMG! Dacht dat ik de enige FOK!ker was die Azealia Banks ook maar KENDE!quote:
Je maakt een grapje toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:38 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
OMG! Dacht dat ik de enige FOK!ker was die Azealia Banks ook maar KENDE!
Nee hoor, ken verder niemand ook IRL die fan is...zo vaag. Vind d'r echt super!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
Puzzieeequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:43 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Nee hoor, ken verder niemand ook IRL die fan is...zo vaag. Vind d'r echt super!
Count Contessa, 212, Soda, vooral alles waar een track van Lone onder zit zo ongeveer eigenlijk...Luxury (en het origineel Competition) oh The Big Big Beat, en Anna Wintour natuurlijk!!Het schijnt een enorme bitch te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dan weer jammer
![]()
Maar ik hou der van![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja begreep ik ook ja, uitgesproken wel. Heb er geen last van, ze maakt echt banging tunes.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het schijnt een enorme bitch te zijnDat is dan weer jammer
![]()
Maar ik hou der van![]()
![]()
![]()
Dat ja!!!quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja begreep ik ook ja, uitgesproken wel. Heb er geen last van, ze maakt echt banging tunes.
Jij ook !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |