Het gaat wel om de text hè!!quote:
Godverrrquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat wel om de text hè!!
Wow jezus, modder aan elkaar smeren klinkt goed, maar dat nummer... Hier heb je er eentje terug. Wel luisteren tot het eind zoals ik de jouwe heb gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Blijkbaar deze:
Lekker modder aan elkaar smeren
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Godverrr![]()
![]()
![]()
Maar Pam Grier is mooi
Ai... eerste vriendinnetje herinneringenquote:
Ik heb je een duimpje gegevenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wow jezus, modder aan elkaar smeren klinkt goed, maar dat nummer... Hier heb je er eentje terug. Wel luisteren tot het eind zoals ik de jouwe heb gedaan.
Ik kan heel lullig gaan doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai... eerste vriendinnetje herinneringen
Try Me.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik kan heel lullig gaan doenMaar dat doe ik niet
Ik ben een heilige, je mag Gij zeggen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Try Me.
Het siert je.
Ja bedankt voor het aanboren van de gouweouwe Nederlandse dijenkletsers....quote:
Ik zet hem ff aanquote:
ik schoon mn Youtube autoplay op met een paar nummers van jou, want het wordt echt een chaos met die rare shit van andere.quote:
quote:
Lady Gaga is naast de show ook echt een goede zangeres live, zijn er maar weinig!quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:00 schreef cosmosis het volgende:
Ik schoon mn Autoplay op met een paar nummers
[..]
ik schoon mn Youtube autoplay op met een paar nummers van jou, want het wordt echt een chaos met die rare shit van andere.
Dat is echt oud, ver voor mijn tijd, maar ik waardeer je inbrengquote:
Klopt, mooi mens ookquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Lady Gaga is naast de show ook echt een goede zangeres live, zijn er maar weinig!
Die is zelfs voor Mijn tijd.quote:
Haha allemaal, we hebben het punt van de avond bereikt! Allemaal de fles en dansen op Boney M.quote:
#straycatquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:09 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha allemaal, we hebben het punt van de avond bereikt! Allemaal de fles en dansen op Boney M.
[ link | afbeelding ]
Jaja, we zijn gewoon oudquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is zelfs voor Mijn tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |