Je zegt graag "Yes Sir" ?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:30 schreef cosmosis het volgende:
Waarom wind dit op een of andere manier toch op....
Wat is dezequote:
Vrouwenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:30 schreef cosmosis het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zegt graag "Yes Sir" ?
Ik weet het welquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:30 schreef cosmosis het volgende:
Haha de kleren hadden inderdaad wat vrouwelijker gekund, maar komop de zangeressen zingen wel met een hoop geilheid.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zegt graag "Yes Sir" ?
I , and puzzie, got youre backquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha de kleren hadden inderdaad wat vrouwelijker gekund, maar komop de zangeressen zingen wel met een hoop geilheid.
Ja, moeilijkste schepsels van het universum. Ik hoop ooit nog een gebruiksaanwijzing te vinden...quote:
Alleen Puzzie dan, die mag datquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I , and puzzie, got youre back( no p(f)un intended)
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alleen Puzzie dan, die mag dat [ link | afbeelding ]
Ho ho waar gaat dit over ?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alleen Puzzie dan, die mag dat [ link | afbeelding ]
Blijkbaar deze:quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja, moeilijkste schepsels van het universum. Ik hoop ooit nog een gebruiksaanwijzing te vinden...
quote:
quote:
Lekker Cosmo! Laat ze maar lullenquote:
Wat?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker Cosmo! Laat ze maar lul
Yupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |