Jaquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef MorganLeFay het volgende:
En iemand die haar borstvergroting betaalt
Tis bijna allemaal in scene gezet hoorquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:22 schreef Leandra het volgende:
En ik begrijp niet waarom ze allerlei zaken laten filmen waarvan ze vervolgens denken dat anderen dat niet zullen zien.
Bijvoorbeeld de gesprekken tussen Larissa en Jess.
Ik ook. En heel jammer dat het nu niet komt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:43 schreef Leandra het volgende:
Ik zat me trouwens al te verheugen op Pillow Talk, maar dat is hierbij niet
Ik zou willen dat het een smoesje was maar het is heusquote:
Ik moet zeggen dat ik hun voorgeschiedenis niet helemaal meegekregen heb, ben het pas later gaan volgen. Was hij altijd zo’n kwal?quote:Karine is door al die idioterie van Paul gewoon afgemat
Paultje heeft t huis van z’n ex een keer in de fik gestoken...quote:Op woensdag 23 september 2020 21:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het een smoesje was maar het is heusIk geef mijn guilty pleasures altijd wel toe
[..]
Ik moet zeggen dat ik hun voorgeschiedenis niet helemaal meegekregen heb, ben het pas later gaan volgen. Was hij altijd zo’n kwal?
Ik zit me echt weer oprecht te verbazen hoe Angela met Michael omgaat.. Hij moet wel echt héél graag een greencard willen dat hij het allemaal pikt
Oh shitquote:Op woensdag 23 september 2020 21:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Paultje heeft t huis van z’n ex een keer in de fik gestoken...
Zo loco is ie
Dat is ook gewoon triest, je partner gebruiken als pinautomaat. Dan trek je op een gegeven moment ook bepaalde types aan die het niet best met je voorhebben.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef MorganLeFay het volgende:
En iemand die haar borstvergroting betaalt
Het maakt hem niet minder loco maar het was volgens mij zijn eigen huis. Volgens mij was hij veroordeeld omdat het een poging was om de verzekering op te lichten.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Paultje heeft t huis van z’n ex een keer in de fik gestoken...
Zo loco is ie
Komt ze nog wel achterquote:Op donderdag 24 september 2020 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Wat erg en stom van die Stacey die zo gek is op dat joch die in haar alleen maar een free ticket naar Amerika ziet.
En het klinkt ook zo echt gemeendquote:Op donderdag 24 september 2020 21:13 schreef Inca het volgende:
Wat een kwal die vent steeds met zijn engeltje
Ook zijn mededeling dat het erg leuk was toen Darcy in Albanië was en dat hij blij is om haar in Amerika te zien kwam er erg gemeend uitquote:Op donderdag 24 september 2020 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het klinkt ook zo echt gemeend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |