Echt wel mazzeltovquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker laten lopen die gast. Goodbye
Dat zat ik me ook al af te vragen dan was ze er niet vies vanquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:48 schreef Leandra het volgende:
Zijn die 6 kleinkinderen van Angela allemaal kinderen van die ene dochter?
Gatver met een 15 jarigequote:Op dinsdag 8 september 2020 22:59 schreef Leandra het volgende:
Kennelijk is er nog een dochter, die ook op jonger valt
https://soapdirt.com/90-d(...)eem-daughter-parole/
Hij spreekt de taal slecht en kan zich daardoor slecht uitdrukken, hetzelfde als Jihoon. Ze worden dan gefrustreerd bij conflicten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die gast is toch hartstikke verstandelijk beperkt of wat?
Dat heeft daar niets mee te maken, zijn hele gedrag is gewoon achterlijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
Hij spreekt de taal slecht en kan zich daardoor slecht uitdrukken
Ja, en ik vraag me ook nog steeds af wat Kalani ooit in hem zag.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat heeft daar niets mee te maken, zijn hele gedrag is gewoon achterlijk.
Dat snap ik ook echt niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, en ik vraag me ook nog steeds af wat Kalani ooit in hem zag.
Had ze volgens mij wel eens verteld: ze had hem ontmoet op Samoa en daar leek hij de aantrekkelijke bink, al was dat meer een vakantieliefde. Vervolgens heeft ze zichzelf zwanger laten maken en nu verwacht ze dat hij ineens verandert in een vader in een land waar hij eigenlijk iever niet is.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en ik vraag me ook nog steeds af wat Kalani ooit in hem zag.
Ah zo. Ja, ik kan het me nu ook herinneren dat dat hier al eens gepost is. Blijft onbegrijpelijk. Er gaat niets van hem uit. Nou ja, gelukkig is hij opgestapt.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Had ze volgens mij wel eens verteld: ze had hem ontmoet op Samoa en daar leek hij de aantrekkelijke bink, al was dat meer een vakantieliefde. Vervolgens heeft ze zichzelf zwanger laten maken en nu verwacht ze dat hij ineens verandert in een vader in een land waar hij eigenlijk iever niet is.
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, ik kan het me nu ook herinneren dat dat hier al eens gepost is. Blijft onbegrijpelijk. Er gaat niets van hem uit. Nou ja, gelukkig is hij opgestapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een naaistreekquote:Op woensdag 9 september 2020 19:59 schreef rena het volgende:
Larissa is me ook een partijtje triest dat ze die nieuwe vriendin van Colteeeee gaat opbellen, gaat ze dat voortaan bij al zijn nieuwe vriendinnen doen?Snap sowieso niet wat zij nog in deze serie doet
z'n nieuwe vriendin is gewoon ook niet goed als ze bij een tweede keer bellen weer opneemt.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:59 schreef rena het volgende:
Larissa is me ook een partijtje triest dat ze die nieuwe vriendin van Colteeeee gaat opbellen, gaat ze dat voortaan bij al zijn nieuwe vriendinnen doen?Snap sowieso niet wat zij nog in deze serie doet
Dit x1000000quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:20 schreef MaJo het volgende:
Dat gezeik om die DrascillaDat kind vliegt zelf de straat op en Jihoon krijgt de schuld
Flikker toch op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |