nope, jammie, bij de Jumbo, die vreemde lange plakjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik de truffelsalami al genoemd?
quote:
Was ook bezig met smoothies, dacht goed bezig te zijn...... euhhhhhhhhhhh.......... nee zegt de dokter niet doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 07:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ALLEEN KOFFIE???
eerst een smoothie toch? wel goed blijven eten Pulp![]()
Hey Aloaquote:
Hier had je mooi wat punten gehaald Aloaquote:
Ja helaasquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier had je mooi wat punten gehaald Aloa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon fruit bevat ook veel suikers, niet zoveel als bewerkt fruit, maar toch. Gelukkig hoeft Fann zich niet zo druk te maken om suikersquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook bezig met smoothies, dacht goed bezig te zijn...... euhhhhhhhhhhh.......... nee zegt de dokter niet doen
Smoothies bevatten veel meer suiker dan dat je groenten en fruit zo eet
Het schijnt dat bewerkt fruit meer suikers bevat dan gewoon een stukje fruit
O ja fruit bevat zeker heel veel suikers.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon fruit bevat ook veel suikers, niet zoveel als bewerkt fruit, maar toch. Gelukkig hoeft Fann zich niet zo druk te maken om suikers
Ik denk dat veel mensen dat niet weten. Fruitsuikers!quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja fruit bevat zeker heel veel suikers.
Niet voor iedereen geschikt dus, ik dacht zo goed bezig te zijn met mijn smoothies
Natuurlijk, maar als je op je gewicht wil letten is niet alle fruit geschikt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:35 schreef chufi het volgende:
Maar zelf smoothies van fresh fruit moet toch kunnen ..
De meeste denken gezond fruit, maar door de suikers is het niet voor iedereen goed.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dat niet weten. Fruitsuikers!
Ik mocht het niet meer, is ook niet goed als je suikerziekte hebtquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:35 schreef chufi het volgende:
Maar zelf smoothies van fresh fruit maken, moet toch kunnen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |