SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Die krijgen sowieso wel compensatie, lijkt me. Tenzij iemand daar nog gelost wordt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:33 schreef Momo het volgende:
Tijdslimiet is 18 minuten waarschijnlijk en heel Sunweb zit nu op 10 minuten.
CCC, je verwacht het nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Trentin in de verkeerde waaier.
Misschien als groep 3 er nog bij komt dat ie het redt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:37 schreef wimderon het volgende:
Dit gaat 2 minuten worden voor Pogacar.
Op een paar die niet op hebben zitten letten na zitten de sterkeren vooraan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien als groep 3 er nog bij komt dat ie het redt.
Morgen aanvallen op de Balès. (hoop ik)quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:37 schreef wimderon het volgende:
Dit gaat 2 minuten worden voor Pogacar.
Dat is zeker waar en iedereen wel Pogacar wel een oor aan naaien gok ik.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op een paar die niet op hebben zitten letten na zitten de sterkeren vooraan.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Sunfield al getweet?
Westmalle Galore, die slaat straks louter wartaal uit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Sunfield al getweet?
Excuses, ga vooral los dan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb hem opgesteld in m'n ploegje
Sinds Neeltje Jans behoort hij tot de beste waaierrijders onder de klassementsrenners.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Capibaraatje is eigenlijk altijd op de afspraak in dit soort ritten.
Dit is wel vervelend voor mijn pooltje.quote:
Kan dit?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:43 schreef Belgosome het volgende:
Komaan Pogacar, rijdt dat gat dicht
Linkje toevallig?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gieljoom volgens de graphic er wel bij.
Stond net in beeld. Bij TETE DE LA COURSE stond oa G Martinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |