Wat ga jij straks lunchen?quote:Op maandag 7 september 2020 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik krijg je wel wakker met andere dingen
Kalkoenquote:
Daar zit wat inquote:Op maandag 7 september 2020 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik krijg je wel wakker met andere dingen
Hehe, dat zit er zeker dan.quote:Op maandag 7 september 2020 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar zit wat in![]()
Zit wat in hihi
Ja, heb 'm vannacht langzaam laten garen dus ik kan straks de hele kalkoen uit de oven halen en beginnen met eten.quote:
4,5 cm puur hard genotquote:
Even frituren nog voor de crunchquote:Op maandag 7 september 2020 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, heb 'm vannacht langzaam laten garen dus ik kan straks de hele kalkoen uit de oven halen en beginnen met eten.
Beetje wortels en aardappelen erbij
Als ik jouw vetschort wat aan de kant kan takelen dan komt er vast wel een cm of 2 bijquote:
Hmm, als ik mn muziek uitzet en heeeeel goed luister hoor ik hem ergens in de vertequote:Op maandag 7 september 2020 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik schrik me kapot van het luchtalarm
Hier staat hij praktisch naast de deurquote:Op maandag 7 september 2020 12:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hmm, als ik mn muziek uitzet en heeeeel goed luister hoor ik hem ergens in de verte
dat wel ja.quote:Op maandag 7 september 2020 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik jouw vetschort wat aan de kant kan takelen dan komt er vast wel een cm of 2 bij
Ben blij dat ik thuiswerk, op mn werk staat ie letterlijk op t dak van mn kantoorquote:Op maandag 7 september 2020 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier staat hij praktisch naast de deur
Hier thuis staat hij echt dichtbij. Op mijn werk hoor ik hem helemaal niet en op de uni heel zachtjes.quote:Op maandag 7 september 2020 12:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben blij dat ik thuiswerk, op mn werk staat ie letterlijk op t dak van mn kantoor
Oh nee, nu ga je dood.quote:
Kuthquote:Op maandag 7 september 2020 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh nee, nu ga je dood.
Wij zitten allemaal veilig omdat we het wel gehoord hebben
is dat een duitse kut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |