abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 18:38:10 #41
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_194887941
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar je verwees naar Voetbalprimeur.
Dat klopt, zij hadden immers de primeur. haha :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 4 september 2020 @ 18:38:35 #42
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_194887947
Klaasweetalles heeft ook het wel eens bij het juiste eind gehad, maar dat betekent niet dat je niet achterlijk bent als je de inhoud van zijn posts serieus neemt.

Beetje hetzelfde dit.
Makkelijk tweede.
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 18:39:25 #43
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_194887957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaasweetalles heeft ook het wel eens bij het juiste eind gehad, maar dat betekent niet dat je niet achterlijk bent als je de inhoud van zijn posts serieus neemt.

Beetje hetzelfde dit.
Waarvan akte.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 4 september 2020 @ 18:43:04 #44
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194888020
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:33 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waar haal je dat uit? Dat hij nog steeds niet wil meeverdedigen?
Of dat hij niet meedoet als het niet loopt of als hij onzichtbaar mee-hobbelt in een classico of CL
RED ONS HENNIEGOD
pi_194888136
Messi praat of het een straf is om bij Barcelona te blijven. Om 6 uur je nest uit om te gaan zwoegen in de bouw is een straf, maar Messi heeft het toch best goed zou je denken. Dat soort mensen zit in een parallelle wereld ofzo. Maar zijn verhaal is wel oke verder. Alleen mis ik een beetje de eigen verantwoordelijkheid. Ook in slechte tijden moet je er staan, juist als je zoveel ervaring hebt.
  vrijdag 4 september 2020 @ 18:52:57 #46
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194888158
Messi, lafbek.
We have always been at war with Eastasia.
pi_194888209
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:52 schreef -XOR- het volgende:
Messi, lafbek.
Nee joh, heel verstandig juist. Wanneer hij ooit door de voordeur vertrekt dan is hij voor eeuwig de held. Met ruzie en trammelant vertrekken is schadelijk voor zijn imago en status, en dat is meer waard dan een paar extra euro's bij een of andere poenerige kutclub.
  vrijdag 4 september 2020 @ 18:59:21 #48
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194888252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee joh, heel verstandig juist. Wanneer hij ooit door de voordeur vertrekt dan is hij voor eeuwig de held. Met ruzie en trammelant vertrekken is schadelijk voor zijn imago en status, en dat is meer waard dan een paar extra euro's bij een of andere poenerige kutclub.
Hij had net als Cruijff zijn ultieme revanche moeten halen bij de concurrent. Die pseudoromantiek van altijd bij dezelfde club blijven is voor subtoppers als LeTissier en Totti.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 4 september 2020 @ 18:59:22 #49
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194888253
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee joh, heel verstandig juist. Wanneer hij ooit door de voordeur vertrekt dan is hij voor eeuwig de held. Met ruzie en trammelant vertrekken is schadelijk voor zijn imago en status, en dat is meer waard dan een paar extra euro's bij een of andere poenerige kutclub.
Als ie echt na 20/21 nog gratis weg wil ... moet ie er wel een beetje zn best voor gaan doen want aan een wandelend numero 10 heb je niet veel en haal je niet in je team ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_194888295
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:59 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Hij had net als Cruijff zijn ultieme revanche moeten halen bij de concurrent. Die pseudoromantiek van altijd bij dezelfde club blijven is voor subtoppers als LeTissier en Totti.
Hij blijft ook niet uit clubliefde, maar omdat hij geen juridische strijd wil. Dat snap ik heel goed. Cruijff zat in een andere positie denk ik qua transfersom.
pi_194888314
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:59 schreef chufi het volgende:

[..]

Als ie echt na 20/21 nog gratis weg wil ... moet ie er wel een beetje zn best voor gaan doen want aan een wandelend numero 10 heb je niet veel en haal je niet in je team ..
Ach al loopt hij met een rollator, dan willen clubs hem nog wel. Maar voor mijn part blijft hij ook na dit seizoen.
  vrijdag 4 september 2020 @ 19:03:55 #52
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194888324
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij blijft ook niet uit clubliefde, maar omdat hij geen juridische strijd wil. Dat snap ik heel goed. Cruijff zat in een andere positie denk ik qua transfersom.
Hij had het moeten gooien op een verstoorde arbeidsrelatie.
We have always been at war with Eastasia.
pi_194888362
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Hij had het moeten gooien op een verstoorde arbeidsrelatie.
Hij wil die strijd niet, daarin maakt iedereen zijn eigen afweging. Ik begrijp zijn beslissing, anderen niet. Dat kan
pi_194888387
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]

_O_
Benieuwd hoe zo'n Bartomeu hier zelf tegenaan kijkt, lijkt me sterk dat hij nog echt gelukkig is als president van Barcelona met al die heisa.
Oh.
  vrijdag 4 september 2020 @ 19:07:30 #55
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194888389
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij wil die strijd niet, daarin maakt iedereen zijn eigen afweging. Ik begrijp zijn beslissing, anderen niet. Dat kan
Ik denk dat hij ook gewoon niet zo'n heel grote avonturier is en na drie afleveringen Peaky Blinders geconcludeerd heeft dat hij Engels nooit fatsoenlijk onder de knie gaat krijgen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_194888427
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Messi praat of het een straf is om bij Barcelona te blijven. Om 6 uur je nest uit om te gaan zwoegen in de bouw is een straf, maar Messi heeft het toch best goed zou je denken. Dat soort mensen zit in een parallelle wereld ofzo. Maar zijn verhaal is wel oke verder. Alleen mis ik een beetje de eigen verantwoordelijkheid. Ook in slechte tijden moet je er staan, juist als je zoveel ervaring hebt.
Dat is altijd zo'n onzinnig argument, dan zou er dus maar één persoon mogen klagen of kritiek hebben namelijk degene die het het allerslechtst heeft van iedereen. Want anders kan je altijd het argument gebruiken dat andere mensen het zwaarder hebben.

Vanuit zijn situatie is het toch ook gewoon logisch dat hij niet gelukkig is met hoe de club geleid wordt als zijn grote droom is om nog een keer de CL te winnen. Maar dan mag hij geen kritiek hebben omdat hij blij moet zijn dat hij een groot salaris krijgt, dat zou egoïstisch zijn.
Oh.
pi_194888502
quote:
Ruzie met Bartomeu
"Ik heb de club, inclusief de president, verteld dat ik weg wilde. Ik heb dat al het hele jaar gezegd, omdat ik geloofde dat het tijd was om opzij te stappen", zegt Messi. "Ik was van mening dat de club meer jonge, nieuwe spelers nodig had en ik vond dat mijn tijd bij Barcelona erop zat. Ik vond dat jammer, omdat ik altijd heb gezegd hier mijn carrière af te willen sluiten. Het was een heel moeilijk jaar, ik heb veel moeten doorstaan tijdens trainingen, wedstrijden en in de kleedkamer. Alles werd heel erg lastig voor mij en er kwam een moment waarop ik begon na te denken over nieuwe ambities. Mijn beslissing kwam niet voort uit het resultaat in de Champions League tegen Bayern München. Nee, ik dacht hier al veel langer over na. Ik heb er met de president over gepraat, en hij heeft altijd gezegd dat ik aan het eind van het seizoen kon beslissen. Hij heeft zijn woord niet gehouden."

"Door het jaar heen heb ik de president verteld dat ik wilde vertrekken, dat de tijd was gekomen om nieuwe doelen te zoeken in mijn carrière. Hij zei me telkens: we zullen praten, maar niet nu. Hij gaf me geen idee wat hij nou echt bedoelde. Met het versturen van de burofax maakte ik officieel bekend dat ik weg wilde en gebruik wilde maken van de optie om te vertrekken. Ik wilde geen chaos creëren of ruzie maken met de club: ik wilde officieel maken dat ik mijn beslissing had genomen. Als ik de burofax niet had gestuurd, was er niets gebeurd, alsof we gewoon normaal doorgaan. De club verwijt me dat ik het niet voor 10 juni deed, maar ik herhaal: we zaten middenin het seizoen, het was niet het moment. Maar buiten dat nog: de president heeft me altijd gezegd: als het seizoen over is, beslis je of je blijft of vertrekt. Hij heeft nooit een datum genoemd. Ik wilde simpelweg duidelijk maken dat ik ging vertrekken, het was niet om een ruzie te starten", aldus Messi. "De waarheid is dat er bij deze club al heel lang geen beleid meer is, ze jongleren maar wat en dichten een paar gaten als die verschijnen. Zoals ik al eerder zei, heb ik altijd gedacht aan het welzijn van mijn gezin en de club."

De toekomst
"Ik ga door bij Barça en mijn houding zal niet veranderen, hoe graag ik ook wilde vertrekken. Ik zal mijn best doen. Ik wil altijd winnen, ik ben competitief en hou er niet van om iets te verliezen. Ik wil altijd het beste voor de club, voor het team en voor mezelf." Messi vindt dat het beleid van Barcelona ertoe heeft geleid dat de club al vijf jaar de Champions League niet wist te winnen. "Ik heb destijds gezegd dat we niet de versterkingen hebben gekregen om de Champions League te winnen." Messi weet niet hoe de samenwerking met Ronald Koeman, de nieuwe trainer van de club, zal verlopen. "Ik weet niet wat er gaat gebeuren. Er is een nieuwe trainer met nieuwe ideeën. Dat is goed, maar we moeten kijken hoe het team reageert en of het ons de mogelijkheid geeft om op topniveau te concurreren. Wat ik wel kan zeggen is dat ik mijn best ga doen voor Barcelona."

Messi geeft toe dat de twijfels in de media over zijn toewijding aan Barcelona hem hebben geraakt. "Ik heb me niet alleen gevoeld, want de mensen dichtbij me stonden altijd aan mijn zijde. Dat is genoeg voor mij en dat geeft me kracht. Dingen die ik hoorde van journalisten, dat ik me niet genoeg in zou zetten voor Barça, hebben me wel geraakt en heb ik denk ik niet verdiend. Het heeft me veel geleerd over wie echt en wie nep is. Deze voetbalwereld is erg ingewikkeld en er zijn veel 'nepmensen'. Deze gebeurtenis heeft me laten inzien wie de 'nepmensen' zijn. Het deed me pijn toen mijn liefde voor deze club in twijfel werd getrokken. Het maakt niet uit of ik vertrek of blijf, mijn liefde voor Barça zal nooit veranderen."

"Bepaalde dingen die zijn gezegd en gepubliceerd, hebben me veel pijn gedaan, vooral de dingen die onwaar waren. Het heeft me ook pijn gedaan dat de mensen zeiden dat ik Barcelona voor de rechter wilde slepen voor eigen gewin. Zoiets zou ik nooit doen. Ik herhaal: ik wilde vertrekken en ik stond in mijn recht, want in mijn contract stond dat ik kon vertrekken. Het is niet zo van: ik vertrek en dat is het. Ik wilde weg en het deed me veel pijn. Ik wilde vertrekken omdat ik de laatste jaren van mijn carrière blij wilde doormaken. De laatste tijd heb ik geen geluk gevonden bij de club", zegt Messi.

"Ik stel altijd het belang van de club voorop. Ik heb Barcelona in het verleden heel vaak kunnen verlaten. Ik had ieder jaar de kans om te vertrekken en de kans om elders meer geld te verdienen", benadrukt Messi. "Ik heb altijd gezegd dat dit mijn huis is. Dat is wat ik voelde, en dat is wat ik voel. Het was moeilijk om te concluderen dat ik beter elders kon zijn. Ik had het gevoel dat ik een nieuwe uitdaging en nieuwe doelen nodig had."

"Zoals gewoonlijk ga ik nu mijn best doen voor de club", blikt Messi vooruit naar de toekomst. "We zullen ons best doen om onze doelen te halen. Hopelijk kan ik de mensen die het zwaar hebben wat geven. Ik heb afgelopen seizoen zware momenten gekend, maar het is hypocriet om dat over jezelf te zeggen, als je het vergelijkt met de mensen die het tijdens de coronacrisis écht zwaar hebben gehad. Ik hoop dat we het coronavirus voor eens en altijd kunnen overwinnen en terug kunnen keren naar het normale leven", besluit Messi
hier het vervolg stuk van wat ik eerder al poste voor de geïnteresserden
  vrijdag 4 september 2020 @ 19:16:05 #58
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194888564
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:59 schreef chufi het volgende:

[..]

Als ie echt na 20/21 nog gratis weg wil ... moet ie er wel een beetje zn best voor gaan doen want aan een wandelend numero 10 heb je niet veel en haal je niet in je team ..
Je doet alsof Messi een soort Immers is. Een beetje respect is wel op zijn plaats, zeker vanaf je eigen luie stoel.
AZ
ALKMAAR
pi_194888573
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:16 schreef Durmada het volgende:

[..]

Je doet alsof Messi een soort Immers is. Een beetje respect is wel op zijn plaats, zeker vanaf je eigen luie stoel.
Topt nog altijd ruim alle statistische lijstjes die er toe doen in de Liga.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_194888620
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:16 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Topt nog altijd ruim alle statistische lijstjes die er toe doen in de Liga.
topscorer van La Liga, van de CL, van Europa. meeste doelpunten, meeste assists, meest geslaagde passes, meeste geslaagde dribbels, meeste doelpunten buiten 16, meeste doelpunten tegen een team in de top 7 of erboven, meeste gescoorde vrije trappen, meeste passen, meest geslaagde passen, ok laatste jaar even wat minder, maar die gast is gewoon niet normaal
pi_194888629
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:12 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

hier het vervolg stuk van wat ik eerder al poste voor de geïnteresserden
Goed leesvoer. Bartomeu is een incompetente zak, zoveel is zeker.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_194888660
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is altijd zo'n onzinnig argument, dan zou er dus maar één persoon mogen klagen of kritiek hebben namelijk degene die het het allerslechtst heeft van iedereen. Want anders kan je altijd het argument gebruiken dat andere mensen het zwaarder hebben.

Vanuit zijn situatie is het toch ook gewoon logisch dat hij niet gelukkig is met hoe de club geleid wordt als zijn grote droom is om nog een keer de CL te winnen. Maar dan mag hij geen kritiek hebben omdat hij blij moet zijn dat hij een groot salaris krijgt, dat zou egoïstisch zijn.
Dat is wel zo.. Ik zeg ook dat ik het verder een goed verhaal vind van hem. Dat van die nieuwe uitdaging begrijp ik wel, maar ook al gaat het nu niet lekker, veel clubs die mooier zijn dan Barcelona zijn er niet.
  vrijdag 4 september 2020 @ 19:25:07 #63
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194888710
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:16 schreef Durmada het volgende:

[..]

Je doet alsof Messi een soort Immers is. Een beetje respect is wel op zijn plaats, zeker vanaf je eigen luie stoel.
Wie is Immers ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_194888772
Die @onlogisch zit gewoon het gebruik van Voetbalprimeur als bron goed te praten. Ik heb genoeg gezien.
pi_194888781
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:34 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Voetbalprimeur is gewoon een clickbaitsite die 100 geruchten kan copypasten van allerhande kutbronnen. Ja, dan zullen ze vast 2 op de 100 keer gelijk hebben.
_O_
pi_194888788
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is wel zo.. Ik zeg ook dat ik het verder een goed verhaal vind van hem. Dat van die nieuwe uitdaging begrijp ik wel, maar ook al gaat het nu niet lekker, veel clubs die mooier zijn dan Barcelona zijn er niet.
Het gaat ook niet om schoonheid (en of Barcelona mooi is is subjectief) maar waar hij rationeel de grootste kans heeft om de CL nog te winnen.
Oh.
  vrijdag 4 september 2020 @ 19:35:41 #67
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194888887
Ik denk dat ie niet zal aarden buiten Barcelona .. Verder is het idd wel de beste speler van de afgelopen decennia , maar zn gedrag laat soms te wensen over ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_194888943
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:22 schreef chufi het volgende:
Maar Messi gaat zn gedrag niet aanpassen ... ben benieuwd
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:34 schreef chufi het volgende:
Die gaat nergens meer heen... Zn familie heeft daar geen zin in en wie wil hem straks nog ? Ook al is ie gratis ..
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:35 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ie niet zal aarden buiten Barcelona .. Verder is het idd wel de beste speler van de afgelopen decennia , maar zn gedrag laat soms te wensen over ..
Je bent er maar druk mee. Lukt het slapen nog wel?
  vrijdag 4 september 2020 @ 19:40:35 #69
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194888965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:39 schreef Bolasie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je bent er maar druk mee. Lukt het slapen nog wel?
gaat prima de laatste weken
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 4 september 2020 @ 19:53:57 #70
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_194889187
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaasweetalles heeft ook het wel eens bij het juiste eind gehad, maar dat betekent niet dat je niet achterlijk bent als je de inhoud van zijn posts serieus neemt.

Beetje hetzelfde dit.
Oei, ik proef in deze post wat jaloezie van iemand die geen Harvard professor is.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 4 september 2020 @ 20:16:31 #71
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_194889520
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:53 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Oei, ik proef in deze post wat jaloezie van iemand die geen Harvard professor is.
ik zit bij yale maatje
net zo groot als harvard!!
maar dat begrijp jij niet dat is meer voor de slimmere mensen
Makkelijk tweede.
  FOK!fotograaf vrijdag 4 september 2020 @ 20:29:38 #72
842 Zorro
Z
pi_194889672
quote:
Je kunt winnen of verliezen, want het is een zware competitie, maar je moet wel meedoen om de prijzen", vervolgt Messi.

"Strijd er tenminste voor en laat het team niet uit elkaar vallen zoals in Rome, Liverpool, Lissabon." Messi doelt daarmee op de verloren wedstrijden van Barcelona tegen AS Roma (3-0), Liverpool (4-0) en Bayern München (8-2), die in 2018, 2019 en 2020 uitschakeling in de Champions League betekenden. "Dat alles bracht me ertoe na te denken over een vertrek."
Dus je kan winnen of verliezen, dat hoort erbij en dat accepteert ie. Vervolgens zegt ie dat de nederlagen niet konden. En is het dus gewoon: "Ik moet winnen anders doe ik niet meer mee"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 4 september 2020 @ 20:29:46 #73
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194889680
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:39 schreef Bolasie het volgende:

[..]


[..]


[..]

Je bent er maar druk mee. Lukt het slapen nog wel?
Het is ook best lastig. Eerst was het dat Messi het nooit buiten Barcelona kon laten zien, toen dat bijna zo veer leek was het zo dat Messi zijn club in de steek liet en nu dat weer niet zo is laat Messi het weer nooit buiten Barcelona zien.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 4 september 2020 @ 20:30:35 #74
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194889691
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 20:29 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dus je kan winnen of verliezen, dat hoort erbij en dat accepteert ie. Vervolgens zegt ie dat de nederlagen niet konden. En is het dus gewoon: "Ik moet winnen anders doe ik niet meer mee"
Het gaat natuurlijk om de manier waarop, slimme.
AZ
ALKMAAR
  FOK!fotograaf vrijdag 4 september 2020 @ 20:32:27 #75
842 Zorro
Z
pi_194889715
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 20:30 schreef Durmada het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk om de manier waarop, slimme.
Tuurlijk. Dat is alleen fout gegaan in de belangrijkste wedstrijden. Andere nederlagen gingen natuurlijk allemaal op een prima manier.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 4 september 2020 @ 20:34:22 #76
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194889750
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 20:32 schreef Zorro het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dat is alleen fout gegaan in de belangrijkste wedstrijden. Andere nederlagen gingen natuurlijk allemaal op een prima manier.
Kansloze nederlagen na een riante voorsprong zijn wel wat anders dan een nederlaagje tegen Bilbao. Zeker de wedstrijden tegen Liverpool, ik kan me goed voorstellen dat Messi nog wel eens wakker ligt van de gemiste kansen van Vidal en Dembele. Maar je hebt helemaal gelijk, elke nederlaag is exact hetzelfde. Vooral geen onderscheid meer maken.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 4 september 2020 @ 22:39:03 #77
181124 chufi
Hace frio o no?
  zaterdag 5 september 2020 @ 06:46:51 #78
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_194895468
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 5 september 2020 @ 07:16:39 #79
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_194895569
Vent zonder ruggengraat. Een groot kontverhaal ingefluisterd door z'n pr mensen. Damage control.

[ Bericht 60% gewijzigd door fathank op 05-09-2020 07:31:10 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 5 september 2020 @ 07:22:10 #80
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_194895582
Hij durft gewoon niet weg te gaan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')