abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195227751
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Nu wel een statuswijziging, zowaar aangekomen in Nijvel. Wat een bende, daar. :D
Mss wordt 't door de rijkswacht geleverd...
  donderdag 24 september 2020 @ 10:56:26 #77
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_195230655
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 05:17 schreef Seul het volgende:

[..]

Mss wordt 't door de rijkswacht geleverd...
:D ;)

Dat lijkt me sterk, want inmiddels is het in Dordrecht beland. En daar heeft de Belgische rijkswacht niks te zoeken. :P
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_195238592
Flesjes zijn binnen... Goed verpakt en een bonus in de vorm van een papieren sticker... Wat kan een mens nog meer wensen... Behalve dan dat de Ex in FedEx voor Express staat en niet "Ruuuuustig aaaaaaaaan jongeeeuuuuhhhh, RUUUUUUUUUUUUUUUSTIG NOU!.."
  donderdag 24 september 2020 @ 20:20:55 #79
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_195239846
Hier ook. Hij’s binnen! :9
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_195252060
Vijf soorten OTHER HALF binnen bij Beergium. Ik betaalde 63¤ verzending inc voor de set. Heb ik er voor over.

(Ltd 1 can p/p.)

Edit: er zijn ook Nederlandse online winkels die ze hebben... Beerrepublic en mss nog wel andere...

[ Bericht 17% gewijzigd door Seul op 25-09-2020 16:22:14 ]
pi_195296694
Ben benieuwd of hun distributie aan het uitbreiden is. Zag dat 1 van m'n untappd vrienden zei dat het in Wisconsin te krijgen was. Zelf wat besteld; eerst een paar blikken om de bestelling wat op te vullen, een paar dagen later hadden ze een mixed 12 pack voor $68.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_195309524
Ben niet zo van het online bier bestellen, maar bestelling 1 van 2 stond vanochtend vroeg al voor de deur;

"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_195309934
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:59 schreef OMG het volgende:
Ben niet zo van het online bier bestellen, maar bestelling 1 van 2 stond vanochtend vroeg al voor de deur;

[ afbeelding ]
Waar gekocht? Extreme sour klinkt wel intressant.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195310326
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waar gekocht? Extreme sour klinkt wel intressant.
Halftime Beverage, ik woon in de VS. Hopelijk smaken die biertjes ook echt naar het snoep waar ze naar zijn vernoemd.
pi_195310518
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:48 schreef OMG het volgende:

[..]

Halftime Beverage, ik woon in de VS. Hopelijk smaken die biertjes ook echt naar het snoep waar ze naar zijn vernoemd.
Ben benieuwd. Kan ze zo nog niet in een webshop in NL vinden.
pi_195321092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:50 schreef Seul het volgende:
PostNL ondertussen...

[ afbeelding ]
Is dat die nieuwe Times 8? Was dat geen BA variant? Ik vond de gewone al ongelofelijk lekker en werd laatst getipt over een nieuwe variant dus daar ben ik nog naar op zoek.

Hier ook het Zenne-pakket besteld. Met m'n vriendengroep in totaal 6 pakketten, ieder 1. Waarvan 1 jongen er via een raffle er al 1 had gewonnen. Dus wellicht binnenkort eens wat flessen traden voor dikke stouts.

Afgelopen zaterdag een tasting gehad met 2 vrienden. 12 bieren gedronken, het gemiddelde lag aan het eind van de avond op een keurige 4.34* . O.a. Tree House, Cantillon, 3 Fonteinen, Abraxas. Was een keurige avond!
pi_195324306
Ik heb het al gevonden, @Seul. Het is de https://untappd.com/b/lervig-times-8-bourbon-barrel-aged/3938161. Dat is inderdaad degene die ik bedoelde. Als je me kunt tippen waar die vandaan komt, graag!
pi_195345289
@Welten: hij was gisteren dus nog in voorraad... Maar hou de site in de gaten... Bierliefhebber heeft wel vaker bieren die uitverkocht zijn, en na enkele dagen opnieuw in stock komen...
pi_195351368
Voor de Amsterdammerts: Sterk gaat verbouwen en heeft nu 20% korting op alles. Nu wat DIC ingeslagen en een Blueberry Boyfriend van 11.50 voor 2.95. Best geinig om ff te hunten daaro.

Oja en in de nabij gelegen Russische winkel een bierie uit Montenegro en Servië gehaald haha. Wil eigenlijk wel eens een beetje landen gaan hunten
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 30 september 2020 @ 22:49:23 #91
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_195354210
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja en in de nabij gelegen Russische winkel een bierie uit Montenegro en Servië gehaald haha. Wil eigenlijk wel eens een beetje landen gaan hunten
Landen hunten, nice :). Ik heb zelf de 91 nu aangetikt, maar mogelijk dat ik dit weekend nog even naar de Afrikaanse winkel ga.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_195359283
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Landen hunten, nice :). Ik heb zelf de 91 nu aangetikt, maar mogelijk dat ik dit weekend nog even naar de Afrikaanse winkel ga.
Ja heel impressive! Zit nog maar op 54 hah. Doe jij daarvoor ook veel trades of vind je ze vooral zelf?
Is natuurlijk wel balen dat het reizen zelf niet gaat. Ik zou naar Peru e Colombia gaan vorige maand...

Ennn hoeveel stijlen zit je?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_195361942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:37 schreef Seul het volgende:
@:Welten: hij was gisteren dus nog in voorraad... Maar hou de site in de gaten... Bierliefhebber heeft wel vaker bieren die uitverkocht zijn, en na enkele dagen opnieuw in stock komen...
Thanks, zie dat die sold out is, ja. Ik had hem al wel gevonden via https://www.beyondbeer.de/en/lervig-times-8-ba/ maar de shipping is duur, pas vanaf 100 euro gratis verzenden en het bier zelf is zo'n 3,5 euro duurder.
Ik check de Bierliefhebber de komende dagen nog even. Bedankt voor je tip!
Mocht iemand hem anders anders nog tegenkomen dan hoor ik het graag.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 12:20:48 #94
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_195362774
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:59 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja heel impressive! Zit nog maar op 54 hah. Doe jij daarvoor ook veel trades of vind je ze vooral zelf?
Is natuurlijk wel balen dat het reizen zelf niet gaat. Ik zou naar Peru e Colombia gaan vorige maand...

Ennn hoeveel stijlen zit je?
Zelf zoeken en veel ruilen met een vriend die ook veel reist. Dat is dit jaar natuurlijk een stuk minder met Corona, ik heb wel nog flink wat lagers kunnen scoren omdat die vriend een winkel uit Zurich met allemaal internationale lagers had leeg gekocht maar verder... het is ook gewoon leuker om de craft bieren te hebben uit die landen natuurlijk.

Vorig jaar zelf in Peru geweest dus daar ook flink kunnen scoren, jammer dat je reis niet door kon gaan. Ik dacht zelf aan Australië dit jaar, ook dat lukt voorlopig niet helaas.

Ik zit op 206/214 stijlen, en een vriend van mij heeft Dampfbier voor mij klaar staan. Moet nog wel een hoop vervelende stijlen, met name Kentucky Common is onvindbaar.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_195369911
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:41 schreef Welten het volgende:

[..]

Thanks, zie dat die sold out is, ja. Ik had hem al wel gevonden via https://www.beyondbeer.de/en/lervig-times-8-ba/ maar de shipping is duur, pas vanaf 100 euro gratis verzenden en het bier zelf is zo'n 3,5 euro duurder.
Ik check de Bierliefhebber de komende dagen nog even. Bedankt voor je tip!
Nu bij Beerdome.
Die push-functie in Untappd is daar Heel chil voor he
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_195370025
Ik heb nauwelijks stijlen, ongeveer 2/3e is stouts/porters en de andere 1/3e is een mix van sours en IPA.
pi_195370119
Waar vind ik dat?
pi_195370533
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Waar vind ik dat?
Heb laatst uit verveling m'n badges bekeken en dan bij die style badges een soort optelsom gemaakt.
pi_195370630
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:41 schreef Welten het volgende:
https://www.beerdome.nl/n(...)bon-barrel-aged.html

Bestel ook zeker de cognac BA Tumeaine :)
pi_195380138
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:41 schreef Niveath het volgende:

[..]

Nu bij Beerdome.
Die push-functie in Untappd is daar Heel chil voor he
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 19:20 schreef Seul het volgende:

[..]

https://www.beerdome.nl/n(...)bon-barrel-aged.html

Bestel ook zeker de cognac BA Tumeaine :)
Tof, thanks heren!
Die push-functie kende ik nog niet. Beerdome is voor mij interessanter dan Beyond Beer dus ik ga 'm daar bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')