Ik vind bv veel makkelijkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:10 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik vind 'n borstvoedingbaby maar moeilijk.Met de fles wist ik precies wat er in ging, wanneer ze ongeveer honger moest hebben en nu.. Dit kind geeft zulke gemixte signalen.
Als ik zie hoeveel ze gisteren wilde drinken denk ik trouwens dat we bij een eerste deel regeldag(en) zitten ofzo.
9 maanden tot een jaar ongeveer. Dus zet er in godsnaam niet te veel druk op voor jezelf. Hij is ook niet in 1 maand zo dik gewordenquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eventjes wat anders: De Buik. Hoe lang duurde het bij jullie voordat hij soort van weg was? Ik lijk nu na ruim een maand nog steeds een paar maanden zwanger, al is mijn buik vooral flubber. Tips hoe je weer enigszins een stevige buik krijgt?
Ja, dat wel.. Te veel geven is er gelukkig niet direct bij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind bv veel makkelijkerGeen gezeik met hoeveelheden, dat scheelt al zoveel. Ik heb het idee dat ik een hongerige baby heb en het aantal cv's wat ik 'mag' geven van het CB, daar komt hij niet mee toe. Ik heb gister de wijkverpleegkundige gebeld of we toch niet wat hoger mogen gaan en zij was daar al wat coulanter in. We geven nu 10 cc extra en dat lijkt al een verschil te maken. Maarja, lastige shit die flesvoeding
Hebben ze een verwachting uitgesproken wanneer het beter zal worden?quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:54 schreef QuattroF het volgende:
Ja het is vreselijk zielig. Mijn hart breekt. Nu is het vooral afwachten. Zodra haar darmen weer gaan werken kan alles doorstromen en gaat het waarschijnlijk beter. Daarnaast moet de antibiotica zijn werk gaan doen.
Ja mijn man en ik zijn er gelukkig samen bij. In de nacht mag 1 van ons blijven, dus we wisselen elkaar af. We gaan er alleen helemaal anders mee om, dat is weleens lastig. Een ziek kind hebben is zwaar voor je relatie merk ik. Maar dat komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:53 schreef Nolita het volgende:
Ach quattroDit is niet wat je verwacht na de operatie. Hopelijk gaat het snel de goede kant op. Heftig om je kleintje zo te moeten zien lijkt me.
![]()
Heb jij ook steun om je heen van je partner of iemand anders om je ook hier weer doorheen te slaan? Veel sterkte!
Nee ze kunnen er echt niks van zeggen. Het kan morgen compleet anders zijn, maar het kan ook makkelijk nog weken duren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Hebben ze een verwachting uitgesproken wanneer het beter zal worden?
Wat klote zeg...![]()
Geen idee hoor.. maar bij ons merk ik dat ze onrustig wordt/blijft doordat ze de moedermelk ruikt. Dan heeft ze eigenlijk gewoon huidhonger, maar werkt het beter dat ik haar heb dan mijn vriendin.. Bij mij valt ze sneller in slaap dan bij m'n vriendin. Maar ja, dit is ervaring van 2 weken. Geen idee of het zo blijft.quote:Op zaterdag 19 september 2020 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ach Quattro wat een hoop narigheid voor zo'n kleine ukHoe gaat het nu?
Ik word hier zo verdrietig van... Ik krijg met moeite A stil als hij aan het huilen is en bij vriend is hij zo stilWat doe ik verkeerd vraag ik me elke keer af. Het is gewoon zo frustrerend
quote:Op zondag 20 september 2020 21:15 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik ben echt wel een beetje verliefd.
Nu past de tekst zowaar.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |