abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195124279
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:10 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik vind 'n borstvoedingbaby maar moeilijk. :@ Met de fles wist ik precies wat er in ging, wanneer ze ongeveer honger moest hebben en nu.. Dit kind geeft zulke gemixte signalen. :+

Als ik zie hoeveel ze gisteren wilde drinken denk ik trouwens dat we bij een eerste deel regeldag(en) zitten ofzo.
Ik vind bv veel makkelijker :+ Geen gezeik met hoeveelheden, dat scheelt al zoveel. Ik heb het idee dat ik een hongerige baby heb en het aantal cv's wat ik 'mag' geven van het CB, daar komt hij niet mee toe. Ik heb gister de wijkverpleegkundige gebeld of we toch niet wat hoger mogen gaan en zij was daar al wat coulanter in. We geven nu 10 cc extra en dat lijkt al een verschil te maken. Maarja, lastige shit die flesvoeding }:|
pi_195127201
Eventjes wat anders: De Buik. Hoe lang duurde het bij jullie voordat hij soort van weg was? Ik lijk nu na ruim een maand nog steeds een paar maanden zwanger, al is mijn buik vooral flubber. Tips hoe je weer enigszins een stevige buik krijgt?
  vrijdag 18 september 2020 @ 13:39:48 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_195127852
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eventjes wat anders: De Buik. Hoe lang duurde het bij jullie voordat hij soort van weg was? Ik lijk nu na ruim een maand nog steeds een paar maanden zwanger, al is mijn buik vooral flubber. Tips hoe je weer enigszins een stevige buik krijgt?
9 maanden tot een jaar ongeveer. Dus zet er in godsnaam niet te veel druk op voor jezelf. Hij is ook niet in 1 maand zo dik geworden ;)
disclaimer
pi_195128039
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind bv veel makkelijker :+ Geen gezeik met hoeveelheden, dat scheelt al zoveel. Ik heb het idee dat ik een hongerige baby heb en het aantal cv's wat ik 'mag' geven van het CB, daar komt hij niet mee toe. Ik heb gister de wijkverpleegkundige gebeld of we toch niet wat hoger mogen gaan en zij was daar al wat coulanter in. We geven nu 10 cc extra en dat lijkt al een verschil te maken. Maarja, lastige shit die flesvoeding }:|
Ja, dat wel.. Te veel geven is er gelukkig niet direct bij. :9 Maar nu heb ik er zo weinig mee te maken, dat maakt het vooral nog een beetje gek geloof ik. :+

't is hier vooral nog lastig met aanhappen. Dat blijft een beetje zoeken, nu nog vrij pijnlijk (toeschietreflex). Dat ze tussendoor steeds loslaat omdat het te hard gaat helpt er dan niet bij..

En dat ze tijdens elke voeding de luier vol schijt ook niet trouwens. :9
pi_195128243
Even een kleine update. Het valt toch erg tegen. De operatie is dus gelukkig goed verlopen. Er zijn helaas wel complicaties opgetreden. Haar darmen lopen nog niet door waardoor ze heel erg heeft moeten spugen. De ontlasting liep terug haar maag in en braakte ze uit. Dat is inmiddels opgelost door een tijdelijke maagsonde met zuiginstallatie. Ze heeft alleen ook een bacteriële infectie opgelopen, daarvoor heeft ze nu antibiotica. Ze is een ziek en stil meisje. Ze slaapt vooral heel veel. Het is afwachten hoe het de komende dagen gaat. Momenteel krijgt ze helemaal geen voeding, sinds gisterochtend al niet. Ze vraagt er ook niet om.
pi_195128983
Ach Quattro, wat een domper op de goede hoop. En zo zielig ;( Wat is nu de volgende stap?
pi_195129619
Ja het is vreselijk zielig. Mijn hart breekt. Nu is het vooral afwachten. Zodra haar darmen weer gaan werken kan alles doorstromen en gaat het waarschijnlijk beter. Daarnaast moet de antibiotica zijn werk gaan doen.
pi_195130116
Och Quattro ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_195130421
Quattro ;( :* :* :*
  vrijdag 18 september 2020 @ 19:19:50 #135
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_195134166
Och QF ;(

Hup darmpjes, aan het werk!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_195134441
Ach jeetje wat heftig Quattro ;( heel veel sterkte!
  vrijdag 18 september 2020 @ 19:47:54 #137
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_195134898
Sterkte en hopelijk slaat de ab snel aan en gaan haar darmpjes lopen.
If you can dream it, you can do it...
pi_195135018
Ach quattro ;( Dit is niet wat je verwacht na de operatie. Hopelijk gaat het snel de goede kant op. Heftig om je kleintje zo te moeten zien lijkt me. ;(
Heb jij ook steun om je heen van je partner of iemand anders om je ook hier weer doorheen te slaan? Veel sterkte!
pi_195136143
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 14:54 schreef QuattroF het volgende:
Ja het is vreselijk zielig. Mijn hart breekt. Nu is het vooral afwachten. Zodra haar darmen weer gaan werken kan alles doorstromen en gaat het waarschijnlijk beter. Daarnaast moet de antibiotica zijn werk gaan doen.
Hebben ze een verwachting uitgesproken wanneer het beter zal worden?

Wat klote zeg... :{ :*
pi_195136331
Ah Quattro, ik duim voor jullie dat ze snel opknapt 🧡
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_195137329
Bedankt allemaal! Heel lief.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 19:53 schreef Nolita het volgende:
Ach quattro ;( Dit is niet wat je verwacht na de operatie. Hopelijk gaat het snel de goede kant op. Heftig om je kleintje zo te moeten zien lijkt me. ;(
Heb jij ook steun om je heen van je partner of iemand anders om je ook hier weer doorheen te slaan? Veel sterkte!
Ja mijn man en ik zijn er gelukkig samen bij. In de nacht mag 1 van ons blijven, dus we wisselen elkaar af. We gaan er alleen helemaal anders mee om, dat is weleens lastig. Een ziek kind hebben is zwaar voor je relatie merk ik. Maar dat komt wel weer goed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Hebben ze een verwachting uitgesproken wanneer het beter zal worden?

Wat klote zeg... :{ :*
Nee ze kunnen er echt niks van zeggen. Het kan morgen compleet anders zijn, maar het kan ook makkelijk nog weken duren. :(
pi_195142970
Oké, deze heeft ook geluid en dat hebben we geweten ook. :+
Waarschijnlijk krampjes o.i.d. maar nadat de oudste om 22:30 ein-de-lijk in bed lag besloot de jongedame dat niets meer goed was. Verdriet, huilen, krijsen, clusteren. Van 23u tot 6u alleen maar verdriet, alleen tevreden met een tiet en af en toe in slaap op ons. Maar zelf los slapen was er niet bij. Tegen 6u werd ze stil en ze ligt nu sindsdien te slapen. Maar om 6u kwam de oudste. :9

Ik tel af tot het middagdutje en hoop dat de baby dan ook wil slapen. :D
pi_195145861
Och Quattro wat zwaar :*

Nicolas, herkenbaar. Elke luier volpoepen en er tussendoor ook nog poepen. Alleen maar poep poep poep. Ook pijn met happen en dan steeds opnieuw happen aaauw. En ook wat jullie nu meemaakten met alleen borst goed, hadden wij ook. Toen bleek F savonds nog niet echt genoeg te clusteren en dat snachts te doen. Het huilen was honger en huidhonger bleek. Wij dachten krampen. Die krampen hadden we vorige week volop. Nu iets beter met infacol. Het is wel pittig. Ik stop er ok steeds een borst in bij huieln eigenlijk, heb anders geen idee :@ zelf slapen is er sowieso niet bij, dat kan hij nog niet. Dus aan borst of op ons slapen en dan wegleggen als het lukt. Altijd afwachten.
Nu onze eerste baby vakantie trouwens. Weekend weg! Landal kinderhuisje met activiteiten voor de oudste, geniaal. Ben doodmoe, want lig met oudste op een kamer en hele nacht niet geslapen. Hij wel. Het is wel echt top en baby slaapt nu op zijn bedje in een donkere kamer. Al een dik uur heeeerlijk. Gister niks geslapen dus dat was pittig.

Oh ja zichzelf onderplassen in het eigen gezicht was vandaag nu ook voor het eerst :X geen aanrader
pi_195146250
Ze heeft hier vanochtend behoorlijk bijgetankt. Geslapen van 7 tot 12. Echt knock-out. Wakker worden/krijgen voor een voeding werd 'm niet. Zodadelijk wel even naar de huisartsenpost voor een zalfje voor haar navel. Blijft redelijk bloedvlekken en gele vlekken geven in de rompers. Infectie voorkomen. Geen idee of dat nog oorzaak kan zijn geweest van de onrust.

Maar tijdens het verschonen poepen kan ze idd ook goed @Hilmo . En plassen zodra er een koud doekje komt. :9 Dat was ik even vergeten van baby's. :+

Geniet van jullie weekendje weg @Hilmo ! Klinkt goed!
pi_195146386
Sinds een week ongeveer heb ik mijn baby best goed door, zo fijn! Ze is steeds netjes ongeveer 1,5 uur wakker en dan zorg ik ervoor dat ze ergens kan slapen (co-sleeper, kinderwagen, draagdoek). Ze doet dan slaapjes van 45 minuten, alleen in de draagdoek lukt het langer. Ze valt in slaap dmv speen en mijn bijzijn. Drinken doet ze nu meestal 7x per dag. Overdag om de 2-3 uur, ‘s avonds de laatste keer tussen 19:00-22:00. Daarna gaat ze de nacht in en slaapt ze zo’n 6 uur en na een voeding nog zo’n 4 uur. Daarna is het weer om de 2-3 uur drinken en veel wakker.

Leuk Hilmo, geniet ervan! Waar zijn jullie? Wij gaan binnenkort ook een midweek naar een kindhuisje. Nog iets wat we echt niet mogen vergeten? :D Ben benieuwd want wij zijn van het kamperen maar met kleine baby en Corona en er toch even uit willen hebben we hiervoor gekozen.

Hopelijk is de middagdut gelukt NJ! :*
pi_195147731
Ach Quattro wat een hoop narigheid voor zo'n kleine uk ;( Hoe gaat het nu?

Ik word hier zo verdrietig van... Ik krijg met moeite A stil als hij aan het huilen is en bij vriend is hij zo stil :{ Wat doe ik verkeerd vraag ik me elke keer af. Het is gewoon zo frustrerend ;(
pi_195148013
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ach Quattro wat een hoop narigheid voor zo'n kleine uk ;( Hoe gaat het nu?

Ik word hier zo verdrietig van... Ik krijg met moeite A stil als hij aan het huilen is en bij vriend is hij zo stil :{ Wat doe ik verkeerd vraag ik me elke keer af. Het is gewoon zo frustrerend ;(
Geen idee hoor.. maar bij ons merk ik dat ze onrustig wordt/blijft doordat ze de moedermelk ruikt. Dan heeft ze eigenlijk gewoon huidhonger, maar werkt het beter dat ik haar heb dan mijn vriendin.. Bij mij valt ze sneller in slaap dan bij m'n vriendin. Maar ja, dit is ervaring van 2 weken. Geen idee of het zo blijft. :+
pi_195151932
Ja eenset NJ. Hier ook melk ruiken, soms irritant, het is daardoor tijd borst bij mij.

We zijn in land orveltermarke. Bevalt super goed,zon fijn park! Met kind van vijf erbij geweldig want alle entertainment is leuk en je kind geniet dus jij ook. Trampoline in de tuin huppa, en het weer zit zo mee. Zwemmen ga ik morgen, nu 7 weken geleden de bevalling dus ik mag weer
Baby nog niet maar dat maakt niet uit.

Fijn van het doorhebben Nolita! MAr pas op want kan zo weer veranderen hé haha. Een tip om mee te nemen: emmer en wasmiddel voor handwas. Nu al op dag 2 paar keer gebruikt. F plaste zichzelf in zijn gezicht en overal poep en plas. Setje extra baby beddengoed als je dat thuis ook snel nodig zou hebben.eigen boxkleed.ik ben dus voor de oudste T-shirts vergeten, ook zo dom... Even behelpen dus. F heeft vandaag vier uur overdag aan een stuk geslapen in de cosleeper. Ideaal! Kon ik ff tukken en wat lezen.

Trouwens, pampers pure gebruikt vorige week en de billen lagen weer open! Dat is toch gek. Bij pampers?? Nu dit weekend volledig Kruidvat gebruiken en blijven smeren en nu gaat het beter. Zouden we alleen Kruidvat kunnen gebruiken? Wel zeer bijzonder haha

[ Bericht 12% gewijzigd door Hilmo op 20-09-2020 08:21:54 ]
pi_195169865
Ik ben echt wel een beetje verliefd.
Nu past de tekst zowaar. :+ :9

zondag 20 september 2020 @ 21:16:57 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_195169891
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:15 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik ben echt wel een beetje verliefd.
Nu past de tekst zowaar. :+ :9