Dat avondeten herkenbaar! We hebben nu een wipstoel die we bij ons zetten en dat werkt wel een beetje.quote:Op zondag 13 september 2020 17:14 schreef Hilmo het volgende:
Ja bouw heeft natuurlijk ook grote invloed op welke luier fijn zit.
Hebben jullie nou ook met de jonge baby's,dat ze geheid gaan huilen onder etenstijd savonds? Ondanks tinylove die ons bij R altijd had gered hahanu zit in elke avond met een krijsende baby en 1 hand te eten.. man wil laten huilen maar mijn lichaam krijgt zoveel stress dat dat geen optie is. Hij slaapt nu op mij, maar zodra ik hem weg ga leggen is het natuurlijk mis en eten heeft man haast klaar.
Met hoeveel weken hebben jullie speeltjes aangeboden? F is nu 6 weken en ik vind het niet nodig maar hoor om me heen vaker dat ze dat dan al gedaan hebben. Ze hebben nu nog niks nodig toch?
Ik heb raffi van done by deer bij het verschoonkussen hangen en sinds een week of 2 is dat heel interessant door het spiegeltje dat erin zit. Afgelopen week dus ook een speeltje met spiegeltje in de kinderwagen gehangen.quote:Op zondag 13 september 2020 17:14 schreef Hilmo het volgende:
Ja bouw heeft natuurlijk ook grote invloed op welke luier fijn zit.
Hebben jullie nou ook met de jonge baby's,dat ze geheid gaan huilen onder etenstijd savonds? Ondanks tinylove die ons bij R altijd had gered hahanu zit in elke avond met een krijsende baby en 1 hand te eten.. man wil laten huilen maar mijn lichaam krijgt zoveel stress dat dat geen optie is. Hij slaapt nu op mij, maar zodra ik hem weg ga leggen is het natuurlijk mis en eten heeft man haast klaar.
Met hoeveel weken hebben jullie speeltjes aangeboden? F is nu 6 weken en ik vind het niet nodig maar hoor om me heen vaker dat ze dat dan al gedaan hebben. Ze hebben nu nog niks nodig toch?
Haha hier ook altijd. Niets wekt een baby zo doeltreffend als een moeder met een bord warm eten voor haar neusquote:Op maandag 14 september 2020 09:57 schreef B.ertha het volgende:
Smurf begon niet alleen te huilen tijdens het eten, hij had zelf ook honger. Zat ik weer te voeden terwijl ik met een lepel mijn eten naar binnen moest schuivenHet maakte ook niet uit hoe laat we gingen eten, dat varieert nogal maar hij begon bijna altijd te mekkeren zodra het op tafel stond
![]()
Ik denk niet dat dat perse aan de kleur zwart ligt... hier zijn de witte tafelpoten, afstandbediening etc ook favoriet.quote:Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef B.ertha het volgende:
C. is dol op alles wat zwart is. Telefoons, tafelpoten, kinderwagenwielen... Weten jullie waar ik zwart speelgoed zou kunnen vinden?
Geen kooptip maar prot speelt graag met een oude (zwarte) afstandsbediening (batterijen eruit gehaald).quote:Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef B.ertha het volgende:
C. is dol op alles wat zwart is. Telefoons, tafelpoten, kinderwagenwielen... Weten jullie waar ik zwart speelgoed zou kunnen vinden?
Moeten wij ook nog even gaan regelen haha.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:48 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Geen kooptip maar prot speelt graag met een oude (zwarte) afstandsbediening (batterijen eruit gehaald).
Met een spiegeltje kijken?quote:Op donderdag 17 september 2020 11:30 schreef Hilmo het volgende:
Oef fijn Quattro!
Ok, aambeien, hoe herken je die? Ik heb sinds een paar dagen nu twee keer harde ontlasting gehad, te groot, en dat was bijna bevalling waardig dat ik dacht oke dat past dus niet. Tegenhouden werkt niet en als het er pijnlijk doorheen is, veegde ik beetje bloed af. Had het idee dat er iets knapte of de hechtingen voelde. Nu 7 weken geleden was de bevalling. Kan je aambeien bij jezelf zien? Had vorige keer uren later nog trekkend gevoel, als ik stond gewoon....
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:34 schreef QuattroF het volgende:
Frum is vandaag geopereerd. Alles is gelukkig goed gegaan. Nu opknappen. Hopelijk zijn we in/na het weekend weer thuis.
Een uitwendige aambei is een kwestie van licht voorover buigen voor de spiegel en je billen uit elkaar trekken, niet te missenquote:Op donderdag 17 september 2020 11:30 schreef Hilmo het volgende:
Oef fijn Quattro!
Ok, aambeien, hoe herken je die? Ik heb sinds een paar dagen nu twee keer harde ontlasting gehad, te groot, en dat was bijna bevalling waardig dat ik dacht oke dat past dus niet. Tegenhouden werkt niet en als het er pijnlijk doorheen is, veegde ik beetje bloed af. Had het idee dat er iets knapte of de hechtingen voelde. Nu 7 weken geleden was de bevalling. Kan je aambeien bij jezelf zien? Had vorige keer uren later nog trekkend gevoel, als ik stond gewoon....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |