abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195044850
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 17:14 schreef Hilmo het volgende:
Ja bouw heeft natuurlijk ook grote invloed op welke luier fijn zit.

Hebben jullie nou ook met de jonge baby's,dat ze geheid gaan huilen onder etenstijd savonds? Ondanks tinylove die ons bij R altijd had gered haha }:| nu zit in elke avond met een krijsende baby en 1 hand te eten.. man wil laten huilen maar mijn lichaam krijgt zoveel stress dat dat geen optie is. Hij slaapt nu op mij, maar zodra ik hem weg ga leggen is het natuurlijk mis en eten heeft man haast klaar.

Met hoeveel weken hebben jullie speeltjes aangeboden? F is nu 6 weken en ik vind het niet nodig maar hoor om me heen vaker dat ze dat dan al gedaan hebben. Ze hebben nu nog niks nodig toch?
Dat avondeten herkenbaar! We hebben nu een wipstoel die we bij ons zetten en dat werkt wel een beetje.

Dat laten huilen lukt mij in eerste instantie ook niet, maar na een tijdje als ik er al meer dan een uur mee bezig ben, word ik er wel steeds makkelijker in :@ As in dat ik niet de drang heb direct me bezig te houden met baby, maar dat ik eerst iets af maak waar ik mee bezig ben.
pi_195046479
Huilen tijdens etenstijd sowieso. Nét als eten klaar hebt, of het nu ontbijt, lunch of avondeten is, dan willen de kinderen tijd en aandacht. :9
pi_195047446
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 17:14 schreef Hilmo het volgende:
Ja bouw heeft natuurlijk ook grote invloed op welke luier fijn zit.

Hebben jullie nou ook met de jonge baby's,dat ze geheid gaan huilen onder etenstijd savonds? Ondanks tinylove die ons bij R altijd had gered haha }:| nu zit in elke avond met een krijsende baby en 1 hand te eten.. man wil laten huilen maar mijn lichaam krijgt zoveel stress dat dat geen optie is. Hij slaapt nu op mij, maar zodra ik hem weg ga leggen is het natuurlijk mis en eten heeft man haast klaar.

Met hoeveel weken hebben jullie speeltjes aangeboden? F is nu 6 weken en ik vind het niet nodig maar hoor om me heen vaker dat ze dat dan al gedaan hebben. Ze hebben nu nog niks nodig toch?
Ik heb raffi van done by deer bij het verschoonkussen hangen en sinds een week of 2 is dat heel interessant door het spiegeltje dat erin zit. Afgelopen week dus ook een speeltje met spiegeltje in de kinderwagen gehangen.
Verder vindt ze de Tiny love te gek voor 1 cyclus. Als ie uitgaat en ik zet m opnieuw aan is ze het zat.
Komende week wil ik de speelmat eens uitproberen waar diverse speeltjes aanhangen.

Tijdens het eten zit ze in de newborn set van de triptrap erbij als ze wakker is. Ik kan dan makkelijk met 1 hand/arm haar troosten en ondertussen eten. Meestal is dat genoeg. Ben dus heel blij met die newbornset!
pi_195048213
NJ wat een prachtig popje, gefeliciteerd! O+

Onze mini leek ook altijd exact in de gaten te hebben hoe laat we precies gingen eten, ook al was het elke dag een compleet ander tijdstip. Superirritant. Nu gaat ze tussen 18:30 en 19:00 naar bed, meestal beginnen we daarna met koken en dan eten. Best laat, maar ervoor vind ik het eigenlijk leuker om de tijd ook echt aan haar te besteden nu dat nog gewoon zo kan.

Soms denk ik terug aan de eerste 12 weken waarin de avonden echt heeeel zwaar waren door krampjes, poe. Wat een contrast, nu denk ik vaak "goh, ook ongezellig eigenlijk dat ze de hele avond slaapt" :D
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_195052077
Huilen tijdens het eten: check. De eerste weken/maanden hebben wij ofwel na elkaar gegeten ofwel zaten we op de bank en had ik Prot en mijn bord op het voedingskussen liggen. Zo kon ik eten en troosten :)
Het was gelukkig een fase en nu zit hij gezellig bij aan tafel. Maar het is idd zwaar.

Zijn hier nog baby's die niet willen ontbijten? De ochtendfles is altijd lastig geweest (met bv was dit ook heel vervelend) maar tegenwoordig gaat er weinig tot niets in. Geen fles, pap, brood. Hij slaapt door, had nu 12 uur niets gehad en dan nog wil hij niets. Voor ons is het al niet heel fijn maar op opvangdagen is het helemaal ruk. Ik vind het vervelend om telkens te moeten opschrijven dat hij niets binnen heeft. Er wordt wel verwacht dat hij iets op heeft als hij gebracht wordt.
pi_195052524
Smurf begon niet alleen te huilen tijdens het eten, hij had zelf ook honger. Zat ik weer te voeden terwijl ik met een lepel mijn eten naar binnen moest schuiven }:| Het maakte ook niet uit hoe laat we gingen eten, dat varieert nogal maar hij begon bijna altijd te mekkeren zodra het op tafel stond 8)7

Geen ervaring met slecht ontbijten Bottoms, bij ons juist vaak 's avonds.
pi_195052594
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:57 schreef B.ertha het volgende:
Smurf begon niet alleen te huilen tijdens het eten, hij had zelf ook honger. Zat ik weer te voeden terwijl ik met een lepel mijn eten naar binnen moest schuiven }:| Het maakte ook niet uit hoe laat we gingen eten, dat varieert nogal maar hij begon bijna altijd te mekkeren zodra het op tafel stond 8)7

Haha hier ook altijd. Niets wekt een baby zo doeltreffend als een moeder met een bord warm eten voor haar neus :D
pi_195052727
Jeetje apart hé, jullie dus net zulke ervaringen. De tinylove was bij R en vele 2014 baby's Dé uitkomst. Nu (nog) niet. Nou ja gedeelde smart maar hihi.

Laten huilen heb ik ook wat minder moeite mee als ik al tijd bezig ben idd sun. Dat merk ik ook. Of als ik super veel moet doen qua was ofzo.

Gister zo'n gekke drinkdag. Vaak slapen smiddags na 1 borst. Half 6 laatste voeding en niet geclusterd :o de hele nacht lag ik doorweekt te zijn en vanochtend plofborst ondanks 3 voedingen (half 11, 4 uur en half 8).volgende keer maak ik hem wakker savonds voor de andere borst.
pi_195059281
C. is dol op alles wat zwart is. Telefoons, tafelpoten, kinderwagenwielen... Weten jullie waar ik zwart speelgoed zou kunnen vinden?
pi_195067246
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef B.ertha het volgende:
C. is dol op alles wat zwart is. Telefoons, tafelpoten, kinderwagenwielen... Weten jullie waar ik zwart speelgoed zou kunnen vinden?
Ik denk niet dat dat perse aan de kleur zwart ligt... hier zijn de witte tafelpoten, afstandbediening etc ook favoriet. :) :D
pi_195067301
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef B.ertha het volgende:
Geen kooptip maar prot speelt graag met een oude (zwarte) afstandsbediening (batterijen eruit gehaald).
pi_195068042
Oh dat is ook slim :Y
  dinsdag 15 september 2020 @ 19:45:13 #113
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_195077076
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:48 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Geen kooptip maar prot speelt graag met een oude (zwarte) afstandsbediening (batterijen eruit gehaald).
Moeten wij ook nog even gaan regelen haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_195089142
@Bottoms_up: Hoop dat jullie allebei een goede bevalling hebben gehad O+

@Hilmo: Huilen tijdens etenstijd schijnt normaal te zijn en als ze zo klein zijn dan huilen ze omdat ze iets nodig hebben. Dus lekker bij je houden..

Manlief heeft vaak genoeg mijn eten moeten snijden zodat ik tussendoor een hap weg kon werken. Het is bij ons met de tijd over gegaan, nu kunnen we weer normaal eten :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_195091905
Frum is vandaag geopereerd. Alles is gelukkig goed gegaan. Nu opknappen. Hopelijk zijn we in/na het weekend weer thuis.
pi_195092621
Wat fijn Quattro O+ Hopelijk komen jullie nu eindelijk in rustiger vaarwater
pi_195094872
Fijn quattro! Ga duimen voor een voorspoedig herstel O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_195106772
Oef fijn Quattro!

Ok, aambeien, hoe herken je die? Ik heb sinds een paar dagen nu twee keer harde ontlasting gehad, te groot, en dat was bijna bevalling waardig dat ik dacht oke dat past dus niet. Tegenhouden werkt niet en als het er pijnlijk doorheen is, veegde ik beetje bloed af. Had het idee dat er iets knapte of de hechtingen voelde. Nu 7 weken geleden was de bevalling. Kan je aambeien bij jezelf zien? Had vorige keer uren later nog trekkend gevoel, als ik stond gewoon....
pi_195107158
Fijn dat het goed gegaan is quattro! Nu lekker vertroetelen en hopelijk snel weer thuis.

Hilmo, ik heb dat ook lang gehad maar nooit een aambei gespot/gevoeld. Het kan ook gewoon een scheurtje zijn. Het voelde bij mij alsof het telkens openscheurde en dan was er ook wat bloed. Ik had het voor de zwangerschap ook al en na de bevalling heeft het een hele tijd geduurd.
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 12:25:15 #120
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_195107713
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:30 schreef Hilmo het volgende:
Oef fijn Quattro!

Ok, aambeien, hoe herken je die? Ik heb sinds een paar dagen nu twee keer harde ontlasting gehad, te groot, en dat was bijna bevalling waardig dat ik dacht oke dat past dus niet. Tegenhouden werkt niet en als het er pijnlijk doorheen is, veegde ik beetje bloed af. Had het idee dat er iets knapte of de hechtingen voelde. Nu 7 weken geleden was de bevalling. Kan je aambeien bij jezelf zien? Had vorige keer uren later nog trekkend gevoel, als ik stond gewoon....
Met een spiegeltje kijken?
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_195109304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 16:34 schreef QuattroF het volgende:
Frum is vandaag geopereerd. Alles is gelukkig goed gegaan. Nu opknappen. Hopelijk zijn we in/na het weekend weer thuis.
:* O+
pi_195109465
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:30 schreef Hilmo het volgende:
Oef fijn Quattro!

Een uitwendige aambei is een kwestie van licht voorover buigen voor de spiegel en je billen uit elkaar trekken, niet te missen :+ . Inpandig heb ik zelf nog nooit weten te herkennen voor het een buitenlucht evenement werd.
Resistance is futile.
  donderdag 17 september 2020 @ 14:14:16 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_195109582
Je kunt ook gewoon even voelen met je vingers :P
disclaimer
pi_195110090
Aambeien gaan toch vanzelf over? Ik had ook in het begin wat bloed en stevige ontlasting, maar sinds ik dat pruimenspul van roosvicee drink gaat het een stuk beter. Geen bloed ook. Na de bevalling van Noor ging het ook vanzelf weg volgens mij.

En volgens mij lacht mijn baby naar mij O+ Hij kan alleen niet lang zijn lach vast houden heb ik het idee. Of is het toch een reflex?
pi_195123060
Ik vind 'n borstvoedingbaby maar moeilijk. :@ Met de fles wist ik precies wat er in ging, wanneer ze ongeveer honger moest hebben en nu.. Dit kind geeft zulke gemixte signalen. :+

Als ik zie hoeveel ze gisteren wilde drinken denk ik trouwens dat we bij een eerste deel regeldag(en) zitten ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')