Bekend ja, is dat dezelfde afdaling dan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In 2016 veroverde Froome het geel door een aanval in de afdaling van de Peyressourde
https://nos.nl/video/2116(...)-de-peyresourde.html
In ieder geval dezelfde berg. Of het ook dezelfde kant is durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bekend ja, is dat dezelfde afdaling dan?
Dat lijkt mij sowieso wel een dag voor verschillen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die vrijdag is wel loodzware, en aankomst bergop en een voorlaatste klim met boni's aan 9%. Daar moet ook wel gestreden worden.
Die laatste 2 kilometer zijn idd viessteil, maar ik denk niet dat daar met minuten wordt gestrooid.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die vrijdag is wel loodzware, en aankomst bergop en een voorlaatste klim met boni's aan 9%. Daar moet ook wel gestreden worden.
okquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:51 schreef PSVCL het volgende:
“Ze lachen wel maar je ziet het niet”
Rot toch op met die kut mondkapjes ,stelletje mongolen
Even kaartje op PCS bekeken, andere kant.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In ieder geval dezelfde berg. Of het ook dezelfde kant is durf ik niet te zeggen.
Sowieso zie ik dat nauwelijks gebeuren met Roglic die uit kan lopen op Belles Fillesquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die laatste 2 kilometer zijn idd viessteil, maar ik denk niet dat daar met minuten wordt gestrooid.
Lucky lettersquote:
Danny moet echt eens die auto refresh op mobiel inbouwen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja leuk jongens, dat zei ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |