Maar ben jij onder de indruk van Wout van Aert, R_R?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ben je onder de indruk van Van Aert?
Nee, hij kan er geen reet van.
Wat verwacht Karl na zo'n vraag? Moet echt werkelijk iedere persoon op aarde hem een veer in zijn reet steken?
Ik ben énorm onder de indruk van de beste wielrenner ooit. Nog nooit van m'n leven heb ik zoiets gezien.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ben jij onder de indruk van Wout van Aert, R_R?
Wat komt er in jou op als Wout tijdens een sprintvoorbereiding gulzig toekijkt hoe Bennett en Sagan het voorspel doen en Wout er vervolgens keihard over heendendert?
Jah je kijkt naar een Belgische TV programma ....quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:40 schreef Aguero het volgende:
De belangrijke namen in de tweede waaier: Pogacar, Landa én ... Greg van Avermaet.
We werken met landen teams.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:16 schreef Evertjan het volgende:
maar Wout gaat op het WK toch gewoon knechten voor Tom Dumoulin
Is dit een serieuze reactie?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:19 schreef Belg het volgende:
[..]
We werken met landen teams.
Het zou eigenlijk niet mogen
Ja,toch wel. Als je met landenteams werkt moet je werken voor een landgenoot en niet voor een merkenteamgenootquote:
Lap en met een beetje pech Karel Declercq ook nog.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Shit, ik ben er morgen niet. Ik had me er zo op verheugd om me een uur lang te ergeren aan Van Den Spiegel.
Doe maar verslag voor me.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lap en met een beetje pech Karel Declercq ook nog.
Dan moet ik denken aan het WK veldrijden 2000quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:28 schreef Belg het volgende:
[..]
Ja,toch wel. Als je met landenteams werkt moet je werken voor een landgenoot en niet voor een merkenteamgenoot
Zoiets heeft ook z'n charme.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:38 schreef tupolev141 het volgende:
[..]
Dan moet ik denken aan het WK veldrijden 2000
De cabaretier zonder talent ...quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lap en met een beetje pech Karel Declercq ook nog.
Hoe kan je haar haten.. ze zingt zo mooiquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:36 schreef Beregd het volgende:
Astrid Stockman op de piano is ondertussen mijn ergernis nr 1 deze tour.
Ok Karlquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:46 schreef Belg het volgende:
[..]
Hoe kan je haar haten.. ze zingt zo mooi
Bram had alleen nog even moeten zeggen dat Van Aert gisteren had moeten rijden in plaats van Kuss en Bennett, dan was Karl gaan schuimbekken.quote:
Het zou een fout kunnen zijn hem vandaag niet te elimineren, want die kans was er zeker. Chiropractor ben ik niet, maar na morgen krijgt hij vier relatieve rustdagen en dat zou een probleem kunnen worden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jody was zo grijs als een dorpje in Oost-Polen vandaag.
Ik hoop (tegen beter weten in waarschijnlijk) toch wel op een slagveld op de Marie-Blanque.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zou een fout kunnen zijn hem vandaag niet te elimineren, want die kans was er zeker. Chiropractor ben ik niet, maar na morgen krijgt hij vier relatieve rustdagen en dat zou een probleem kunnen worden.
Hij kan moeilijk anders beweren, natuurlijk. Ik denk dat iedereen wel ziet dat hij niet best is, maar als je dat rugverhaal naar buiten gooit kan dat ook tegen je gaan werken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze 'Egan is gewoon heel goed-act' van Servais is ook wat vermoeiend.
Wel frappant dat die Belgjes zoveel beter spelen dan NL. Met onze lengte zouden we moeten DOMINEREN.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef The_Undertone het volgende:
Vrouwenbasket. Ik ken weinig mensonterender sporten.
Brittney Griner is meer man dan de gemiddelde man. Dat ziet er echt niet uit.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:18 schreef The_Undertone het volgende:
Vrouwenbasket. Ik ken weinig mensonterender sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |