Oohja, en je hebt toegang tot een livestream zonder commentaar.quote:
Weerballon inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2020 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ging daar een ballon om,hoog bij HQ ???
Zag iemand dat ? Wind test ?
Mjaquote:Op donderdag 3 september 2020 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tja... daar zitten we dan weer
quote:Op donderdag 3 september 2020 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag je hem ook?
Maar dat is goed nieuwsZe leven nog.
Dat was alleen bij atoombommen volgens mij. Om de schokgolf te meten oidquote:Op donderdag 3 september 2020 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schoot vroeger de NASA niet vuurpijlen omhoog zodat ze aan de rook konden zien hoe de turbulentie van de wind was?
Of deden ze dat alleen bij atoombommen?
Ik weet het niet meer.
De Ballon ging ook niet recht omhoog... meer diagonaal in 45 gradenquote:Op donderdag 3 september 2020 18:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
Nja, goed nieuws.... De vorige keer dat ze een ballon oplieten ging het ook niet doorDit doen ze alleen als ze niet 100% zeker zijn qua wind heb ik het idee.
Ja juist jaquote:Op donderdag 3 september 2020 18:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat was alleen bij atoombommen volgens mij. Om de schokgolf te meten oid
Mythbustersquote:Op donderdag 3 september 2020 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Om vast in de stemming te komen.
Hier de pioniers van de vliegende tanks:
quote:
Deze heeft geluid, kun je hem daar ook horen?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:19 schreef puzziepie het volgende:
Sirene wordt een beetje lastig zo
Klopt maar ik luister eigenlijk altijd naar NSFquote:Op donderdag 3 september 2020 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze heeft geluid, kun je hem daar ook horen?
Ah!quote:Op donderdag 3 september 2020 19:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gelukkig zijn er meer streamers in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |