quote:Op maandag 7 september 2020 15:26 schreef Tourniquet het volgende:
Daar gaat ie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet het ook nog zien hoor, maar ze hebben ons wel vaker verrast.quote:Op maandag 7 september 2020 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou voor ons natuurlijk wel heel erg tof zijn![]()
![]()
Maar dat lijkt me wel snel?
[ afbeelding ]
Dat is volgens mij SN2 nog.quote:Op maandag 7 september 2020 15:51 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie trouwens ook al een tijdje een kleinere versie van de SN7.1 staan
[ afbeelding ]
Of wat is dat?
quote:Op maandag 7 september 2020 15:57 schreef Tourniquet het volgende:
SN6 gaf net even een high-five aan SN7.1, zagen jullie dat?
Misschien waren ze vergeten hem eraf te halen:quote:Op maandag 7 september 2020 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik denk de hele tijd dat er iemand bovenop zit![]()
[ afbeelding ]
Of is dat ook zo
quote:Op maandag 7 september 2020 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien waren ze vergeten hem eraf te halen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(dit was van voor de hop![]()
)
Die rijdende silo’squote:Op maandag 7 september 2020 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik denk de hele tijd dat er iemand bovenop zit![]()
[ afbeelding ]
Of is dat ook zo
Ik heb altijd het gevoel dat ie zelf aan de wandel isquote:Op maandag 7 september 2020 17:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die rijdende silo’sik moet steeds een beetje lachen als ik dat zie.
Is wel de bedoeling jaquote:Op maandag 7 september 2020 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ie zelf aan de wandel is![]()
Het ziet maf uit![]()
Ben wel benieuwd wat er vandaag verder gaat gebeuren : Wordt de SN7.1 vandaag nog richting pad gerold en wanneer gaan ze beginnen met testen
quote:
Testen denk ik nietquote:Op maandag 7 september 2020 17:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
Denken jullie echt dat ze vandaag al gaan testen? Zou wel echt bijzonder snel zijn![]()
Ik kan bijna niet voorstellen dat alles verplaatst kan worden, aangesloten en dat er dan nog genoeg tijd over blijft om uitvoerig te testen.
Ah.... daar is dat jankverhaal van ESA weer. Even terugzoeken naar de tweet van Elon waarin hij ESA dist. Inclusief wat documenten wat betreft dit incidentquote:Op maandag 7 september 2020 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, ze zijn er wel mee bezig.
https://www.extremetech.c(...)ith-spacex-satellite
Hmm meer regels.. ben je in space.. heb je weer regels
< Pakt popcornquote:Op maandag 7 september 2020 18:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ah.... daar is dat jankverhaal van ESA weer. Even terugzoeken naar de tweet van Elon waarin hij ESA dist. Inclusief wat documenten wat betreft dit incidentMoment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |