Jaaa eens, al vind ik die avontuurlijke reizen ook leukquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:23 schreef potjecreme het volgende:
Sailing blijft de beste uit de hele reeks!!!!!!!!!!!!
Ik wacht op de reünie. Kan iets wachten op wat Colin te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa eens, al vind ik die avontuurlijke reizen ook leuk
Vanavond even bij-bingen op Hayu
Jaaa de reünie afleveringen zijn altijd top bij dit soort seriesquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik wacht op de reünie. Kan iets wachten op wat Colin te zeggen heeft.
die sla ik altijd overquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa de reünie afleveringen zijn altijd top bij dit soort series
Ik vind van wel, maar smaken verschillen he! Ik vind het leuk dat het extra drama oplevertquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
die sla ik altijd over
Zijn die echt zo leuk?
Jaquote:
Niet altijd. Alleen met de drama dit jaar, zit ik er wel klaar voor.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
die sla ik altijd over
Zijn die echt zo leuk?
dan ga ik die kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet altijd. Alleen met de drama dit jaar, zit ik er wel klaar voor.
Wat mij betreft houden ze deze crew volgend seizoen op Daisy en Gary na.quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alleen deel 2 is de moeite waard. Het was echt smullen
ja heb ze beiden gezien. 1 was saaiquote:Op woensdag 19 juli 2023 23:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alleen deel 2 is de moeite waard. Het was echt smullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |