1, 2, 3, 6, 8 en 11 jaar. Dan ben je ook bijna continue zwanger.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Die was dus 18 toen ze de 1e kreeg. Das erg jong.
Hoe spring je eigenlijk voor de trein zonder te stervenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef capricia het volgende:
Wat een verschrikkelijk drama. Die oma die dan ook belde dat de kinderen dood zijn. De moeder die voor de trein springt (al dan niet met kind) en het overleeft.
Ik heb hier geen woorden voor. Wat een verdriet.![]()
Stoptrein?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe spring je eigenlijk voor de trein zonder te sterven
Als hij enkel over je benen rijdt bijvoorbeeld, of als je erdoor op de "juiste" manier weggeslagen wordt in plaats van overreden.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Naja dat je jezelf voor de trein flikkert kan ik begrijpen maar je kinderen de dood in jagenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gok dat ze zo diep financieel in de shit heeft gezeten dat ze helemaal is doorgedraaid.
Ik wil t niet weten eigenlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de kinderen gekilled heeft, allemaal gewurgd? Of gasfornuis snachts opengedraaid?
Misgesprongen en door de zuigkracht toch verwondingen opgelopenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Door de midden. Iig geen kinderen meer dat is het goede nieuwsquote:Op donderdag 3 september 2020 16:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Misgesprongen en door de zuigkracht toch verwondingen opgelopen
Bv je benen gaan eraf maar door de hitte van de wielen schroeien de wonden direct dicht.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoger kan ook nog. Je leeft nog maar als de lading eraf gaat ben je meestal de sjaak.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bv je benen gaan eraf maar door de hitte van de wielen schroeien de wonden direct dicht.
Wat ik beschreef is ook een keer echt gebeurd.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoger kan ook nog. Je leeft nog maar als de lading eraf gaat ben je meestal de sjaak.
Zelfs daar nog in falen inderdaad. Maar de machinist zal wel op hebben kunnen stoppen ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat ik beschreef is ook een keer echt gebeurd.
Nou neequote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zelfs daar nog in falen inderdaad. Maar de machinist zal wel op hebben kunnen stoppen ofzo.
Oke ooggetuige.quote:
Gelukkig niet maar ik zat wel eens op verkeerde sitesquote:
bestgore.com als startpagina hebbenquote:Op donderdag 3 september 2020 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig niet maar ik zat wel eens op verkeerde sites
Ja datquote:Op donderdag 3 september 2020 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
bestgore.com als startpagina hebben
Op normale snelheid lukt dat niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zelfs daar nog in falen inderdaad. Maar de machinist zal wel op hebben kunnen stoppen ofzo.
Ik heb een keer een meisje eerste hulp verleend dat voor de trein was gesprongen. Ze was er niet echt onder gekomen, maar er tegenaan gekomen en toen weggeslingerd.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mis gesprongen?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Spijtquote:
Met een mes?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de kinderen gekilled heeft, allemaal gewurgd? Of gasfornuis snachts opengedraaid?
Ik ken een Nederlandse begin dertig met zes kinderen van verschillende mannen met de o-namen.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
27 jaar en zes kinderen waarvan de oudste 11? Welke religie hang je dan aan?
Dat is voorbij nu. Ik vind het erger voor die kinderenquote:Op donderdag 3 september 2020 17:45 schreef asco het volgende:
Ongeschikt voor voortplanting dus zoals velen.
Vaak krijgen juist die de meeste.
Wel triest natuurlijk,
Benieuwd verder naar de reden.
Inderdaad. Op je 27ste 6 kinderen hebben.quote:
Juist welquote:Op donderdag 3 september 2020 17:56 schreef Maharski het volgende:
Pfff jezus. En dan nog overleven. Dat wil je echt niet.
Kan ze rest van haar leven er over na denken. Zonder benen die gaat ze niet meer spreiden.quote:
Ja, dit zal allemaal vast reuze rationeel door haar bedacht zijn. Kan ze inderdaad heel wat verstandelijk analyses op loslaten.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
Kan ze rest van haar leven er over na denken. Zonder benen die gaat ze niet meer spreiden.
Nee man. Dit is 100% anders gelopen. Dit valt niet te plannen.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:04 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja, dit zal allemaal vast reuze rationeel door haar bedacht zijn. Kan ze inderdaad heel wat verstandelijk analyses op loslaten.
Soury, hou je open dat de moeder ziek en wanhopig kan zijn geweest? Die vrouw zag geen andere uitweg.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ze rest van haar leven er over na denken. Zonder benen die gaat ze niet meer spreiden.
Als je voor een trein springt moet je het goed doen. Ik hoop dat ze heel veel pijn heeftquote:Op donderdag 3 september 2020 18:04 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja, dit zal allemaal vast reuze rationeel door haar bedacht zijn. Kan ze inderdaad heel wat verstandelijk analyses op loslaten.
Klein beetje sarcasme was het maarquote:Op donderdag 3 september 2020 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man. Dit is 100% anders gelopen. Dit valt niet te plannen.²
Nope.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Soury, hou je open dat de moeder ziek en wanhopig kan zijn geweest? Die vrouw zag geen andere uitweg.
Dat is precies hoe het werkt inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar de machinist zal wel op hebben kunnen stoppen ofzo.
Anders zat ik hier nietquote:Op donderdag 3 september 2020 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zelf nooit wanhopig geweest misschien.
Ja, harde oordelen vellen op basis van pure onwetendheid, waarin je wel ff invult wat een totaal slecht iemand degene is kwestie is, is lekker makkelijk. In werkelijkheid weet je geen ene fuck van deze hele situatie. Maar projecteer vooral lekker al je wrok nu op dit object.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
Als je voor een trein springt moet je het goed doen. Ik hoop dat ze heel veel pijn heeft
Ja joh moordenaars zijn schatjesquote:Op donderdag 3 september 2020 18:11 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja, harde oordelen vellen op basis van pure onwetendheid, waarin je wel ff invult wat een totaal slecht iemand degene is kwestie is, is lekker makkelijk. In werkelijkheid weet je geen ene fuck van deze hele situatie. Maar projecteer vooral lekker al je wrok nu op dit object.
Doch zijn er maar weinig situaties en voorbeelden die het doden van 5 jonge kinderen kunnen vergoelijken. Het hopen op pijn en dergelijke lijkt mij inderdaad nergens nuttig voor maar om het maar als een triest drama te beschouwen waarbij vooral gedacht moet worden aan de kwetsbaarheid van deze misdadigster lijkt mij geen goed beginpunt.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:11 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja, harde oordelen vellen op basis van pure onwetendheid, waarin je wel ff invult wat een totaal slecht iemand degene is kwestie is, is lekker makkelijk. In werkelijkheid weet je geen ene fuck van deze hele situatie. Maar projecteer vooral lekker al je wrok nu op dit object.
Ok ria je hebt je punt gemaaktquote:
Hoe zou jij het dan omschrijven?quote:
Ziek en wanhopig..hartstikke prima, maar je kinderen meenemen is niet nodig als je het zelf niet meer ziet zitten.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Soury, hou je open dat de moeder ziek en wanhopig kan zijn geweest? Die vrouw zag geen andere uitweg.
Tragisch? Meer kan je er niet van zeggen. Zeker niet dat het een moordenares is gezien je niet weet of dit met voorbedachte rade is gebeurt. Maar goed. Zoals Dven ook al zegt. Snap de obsessie bij sommigen niet om mensen dan meteen zoveel mogelijk pijn toe te wensen. Al die tokkie trekjes zijn nogal nutteloos en getuigen niet van veel rationaliteit.quote:
Misschien dacht de vrouw: laten mijn kinderen niet zonder mij moeten leven. Die vrouw was ziek, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Doch zijn er maar weinig situaties en voorbeelden die het doden van 5 jonge kinderen kunnen vergoelijken. Het hopen op pijn en dergelijke lijkt mij inderdaad nergens nuttig voor maar om het maar als een triest drama te beschouwen waarbij vooral gedacht moet worden aan de kwetsbaarheid van deze misdadigster lijkt mij geen goed beginpunt.
Zie post 73.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ziek en wanhopig..hartstikke prima, maar je kinderen meenemen is niet nodig als je het zelf niet meer ziet zitten.
Dat kan allemaal prima maar daardoor krijgt het beestje niet opeens een andere naam.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien dacht de vrouw: laten mijn kinderen niet zonder mij moeten leven. Die vrouw was ziek, dat kan niet anders.
En Duitser zijn ook nog.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:56 schreef Maharski het volgende:
Pfff jezus. En dan nog overleven. Dat wil je echt niet.
Dat verandert niks aan mijn mening. Je bent waarschijnlijk al een kutmoeder en een tikkeltje narcistisch, dan denk je dat je kinderen niet zonder je kunnen. Terwijl ze juist beter af zijn. Misschien zat er wel iets anders achter..wraak naar de vader ofzo. Heb geen enkel begrip voor mensen die hun kinderen vermoorden, 0.0.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |