1, 2, 3, 6, 8 en 11 jaar. Dan ben je ook bijna continue zwanger.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Die was dus 18 toen ze de 1e kreeg. Das erg jong.
Hoe spring je eigenlijk voor de trein zonder te stervenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef capricia het volgende:
Wat een verschrikkelijk drama. Die oma die dan ook belde dat de kinderen dood zijn. De moeder die voor de trein springt (al dan niet met kind) en het overleeft.
Ik heb hier geen woorden voor. Wat een verdriet.![]()
Stoptrein?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe spring je eigenlijk voor de trein zonder te sterven
Als hij enkel over je benen rijdt bijvoorbeeld, of als je erdoor op de "juiste" manier weggeslagen wordt in plaats van overreden.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Naja dat je jezelf voor de trein flikkert kan ik begrijpen maar je kinderen de dood in jagenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gok dat ze zo diep financieel in de shit heeft gezeten dat ze helemaal is doorgedraaid.
Ik wil t niet weten eigenlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de kinderen gekilled heeft, allemaal gewurgd? Of gasfornuis snachts opengedraaid?
Misgesprongen en door de zuigkracht toch verwondingen opgelopenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Door de midden. Iig geen kinderen meer dat is het goede nieuwsquote:Op donderdag 3 september 2020 16:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Misgesprongen en door de zuigkracht toch verwondingen opgelopen
Bv je benen gaan eraf maar door de hitte van de wielen schroeien de wonden direct dicht.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoger kan ook nog. Je leeft nog maar als de lading eraf gaat ben je meestal de sjaak.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bv je benen gaan eraf maar door de hitte van de wielen schroeien de wonden direct dicht.
Wat ik beschreef is ook een keer echt gebeurd.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoger kan ook nog. Je leeft nog maar als de lading eraf gaat ben je meestal de sjaak.
Zelfs daar nog in falen inderdaad. Maar de machinist zal wel op hebben kunnen stoppen ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat ik beschreef is ook een keer echt gebeurd.
Nou neequote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zelfs daar nog in falen inderdaad. Maar de machinist zal wel op hebben kunnen stoppen ofzo.
Oke ooggetuige.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |