Waarom?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]Oh ja daar ben ik ook geen fan van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien staak ik het lezen ook wel ergens dan.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Hoe ver ben je?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind hem wel lekker weglezen moet ik zeggen.
H4 dacht ik, vanmorgen even gelezen.quote:
[..]Ja dat vind ik ook niet heel fijn om te lezen. Aan de andere kant sommige dingen hoef je niet te accepteren om te begrijpen. Het is niet voor niks dat ze allemaal een beetje ontsporen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niet heel fijn om te lezen. Aan de andere kant sommige dingen hoef je niet te accepteren om te begrijpen. Het is niet voor niks dat ze allemaal een beetje ontsporen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik ook wel al word ik ook wel moe van die eindeloze metaforen. Misschien omdat ik er door hier meer op ben gaan lettenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind hem wel lekker weglezen moet ik zeggen.
[..]Oh shit. Dat zou ik ook niet kunnen lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nja gelukkig heb ik 'm nog niet.
Dat wordt dus een historische literaire thriller?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:39 schreef Fugue het volgende:
Poll voor genre is gesloten. We hebben een gedeelde eerste plaats
Bijvoorbeeld AF Th van der Heijden, die schrijft zo historisch slaapverwekkend dat je het tot het einde waarschijnlijk niet overleefdquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt dus een historische literaire thriller?
Aan welke historische thriller van AFTh denk je dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld AF Th van der Heijden, die schrijft zo slaapverwekkend dat je het tot het einde waarschijnlijk niet overleefd
Het was een grapjequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aan welke historische thriller van AFTh denk je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |