abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:47:44 #226
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194880758
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Jongeren kunnen ook sterven aan een hitteberoerte
Jep, alles kan. Koffiekan, theekan, etc. en dat zeggen is even zinloos als zeggen dat jongeren ook kunnen sterven aan een hitteberoerte.

Tot en met de leeftijd van 80 jaar liggen de sterftecijfers tijdens hittegolven immers min of meer rond het gemiddelde.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194880815
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Gisteren op tv werd gezegd dat er heel veel belangen en egos een rol spelen hierin.
De minister kan roepen wat hij wil, ggds hoeven niet naar hem te luisteren.

Daarnaast speelt geld geen rol. Waar chaos is kan veel geld verdiend worden.
Ze (de overheid) gaan nu uitwijken naar Duitsland waar labs 40-50.000 tests per dag kunnen analyseren voor waarschijnlijk een betere prijs, maar dan ga je dus wel (deels) voorbij aan je eigen capaciteit en mogelijk werkgelegenheid. Ik snap daar echt niks van :N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194880816
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Jongeren kunnen ook sterven aan een hitteberoerte
Er kunnen ook marsmannetjes landen zo die mij meenemen, alleen de kans lijkt mij niet zo groot.
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:51:01 #229
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194880823
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Die commerciële labs gaven maanden geleden al aan dat ze meer capaciteit aan konden. Daar is (doelbewust) niks mee gedaan en nog altijd niet. Dat is gewoon schandalig want de effecten zijn best wel hevig.
Meen dat er zelfs een aantal kort gedingen aangespannen zijn omdat bepaalde laboratoria (bewust) genegeerd zijn. Geen idee hoe dat afgelopen is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:52:29 #230
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194880850
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ze (de overheid) gaan nu uitwijken naar Duitsland waar labs 40-50.000 tests per dag kunnen analyseren voor waarschijnlijk een betere prijs, maar dan ga je dus wel (deels) voorbij aan je eigen capaciteit en mogelijk werkgelegenheid. Ik snap daar echt niks van :N
Ze zijn bang dat als ze Nederlandse commerciële labs nu deze opdracht geven, ze straks na de pandemie ook opdrachten blijven krijgen en daarmee dan de business van de ziekenhuislabs bedreigen.
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:52:56 #231
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194880861
quote:

[..]

Misschien wel omdat ze op hun kloten hebben gekregen omdat ze eerst de Duitse labs negeerde :@

Hoe dan ook, het blijft onbegrijpelijk dat een land als Nederland niet aan de testcapaciteit kan voldoen, zelfs een half jaar later nog niet. En dat er dan wordt gewezen naar dat mensen zogenaamd zouden liegen om toch een test te kunnen laten doen.
pi_194880887
quote:

[..]

Die hoeveelheid testen kunnen in NL ook in labs gehaald worden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194880891
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:52 schreef Dven het volgende:

[..]

En dat er dan wordt gewezen naar dat mensen zogenaamd zouden liegen om toch een test te kunnen laten doen.
Dat is het meest kwalijke inderdaad. Op deze manier krijg je ook gewoon weer dat mensen meer risico gaan nemen en door blijven werken bij klachten omdat ze zo'n testuitslag dus niet binnen 24-48u kunnen hebben. Potentieel sneeuwbaleffect..
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:54:50 #234
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194880895
quote:

[..]

Hoe dan ook, het blijft onbegrijpelijk dat een land als Nederland niet aan de testcapaciteit kan voldoen, zelfs een half jaar later nog niet.
We kunnen dat makkelijk. Maar er zitten mensen in het OMT die de belangen van de ziekenhuislabs behartigen en bewust de commerciële labs buiten de deur willen houden.
pi_194880905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Die hoeveelheid testen kunnen in NL ook in labs gehaald worden.
Ja maar daarin gaat het dus om belangen en geld. Terwijl geld (een test kost volgens die man bij Nieuwsuur 65¤ pp) geen issue is.
pi_194880924
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Is dat zo? Gisteren op tv gaven ze aan dat ze lokale labs boven commerciele landelijkse labs preferen.
Ze gaan voornamelijk naar ziekenhuislabs, volgens mij komt dit omdat ze dat gewend zijn. Ze kennen de werkwijze en mensen. Een gunfactor speelt ook nog een rol waarschijnlijk.

Commerciele labs zijn veel groter waardoor de prijs waarschijnlijk lager is. Lokale labs lobbyen ook veel bij ggds omdat ze ook wel weten dat ze anders failliet gaan.
twitter

En die tests kunnen vervolgens alleen worden gecontroleerd met specifieke apparatuur in labs die met Roche samenwerken, anders hebben ze die spullen niet.
blablablabla
pi_194880937
quote:

[..]

Misschien wel omdat ze op hun kloten hebben gekregen omdat ze eerst de Duitse labs negeerde :@

Hoe dan ook, het blijft onbegrijpelijk dat een land als Nederland niet aan de testcapaciteit kan voldoen, zelfs een half jaar later nog niet. En dat er dan wordt gewezen naar dat mensen zogenaamd zouden liegen om toch een test te kunnen laten doen.
Na de kaalslag bij de ggds is dat niet zo verwonderlijk. Ik heb altijd al mijn twijfels gehad of de ggds dit wel zouden moeten kunnen.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194880954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:56 schreef Elan het volgende:

[..]

[ twitter ]

En die tests kunnen vervolgens alleen worden gecontroleerd met specifieke apparatuur in labs die met Roche samenwerken, anders hebben ze die spullen niet.
Dit is oud. Recept is allang vrijgegeven.
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:59:03 #239
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194880976
Weer 10 medewerkers van een zorginstelling in Oud-Beijerland besmet.

https://www.rijnmond.nl/n(...)smet-met-coronavirus

Dat voortdurende kortetermijndenken in de zorg gaat nog veel mensen het leven kosten ben ik bang.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194880986
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:54 schreef Tijn het volgende:

[..]

We kunnen dat makkelijk. Maar er zitten mensen in het OMT die de belangen van de ziekenhuislabs behartigen en bewust de commerciële labs buiten de deur willen houden.
Het omt heeft hier niks over te zeggen. Ggds vallen onder de gemeentes. 1 ggd kan onder meerdere gemeentes vallen.
pi_194880999
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:57 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dit is oud. Recept is allang vrijgegeven.
Bron?
blablablabla
pi_194881011
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Bron?
Ik zal even mijn notities erbij pakken van alles wat ik op tv zie wat ik bij houdt om op fok te gebruiken.
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:02:07 #243
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194881022
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik zal even mijn notities erbij pakken van alles wat ik op tv zie wat ik bij houdt om op fok te gebruiken.
:D
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:03:03 #244
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194881035
Sowieso dat continu bronroepen om de meest basale en simpele dingen :')

https://lmgtfy.com/?q=recept+roche+corona
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:20:29 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194881338
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:03 schreef Dven het volgende:

Bij de GGD vragen ze anders continu om bronnen als je positief test.
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:20:57 #246
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194881343
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Bij de GGD vragen ze anders continu om bronnen als je positief test.
:') :D
pi_194881425
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Waar chaos is kan veel geld verdiend worden.
_O-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_194881684
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het is vrij gebruikelijk dat als je iets claimt je met fatsoenlijke bronvermelding komt. Was toen de reeks begon zelfs een regel.
blablablabla
pi_194881734
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:03 schreef Dven het volgende:

Als het allemaal toch zo eenvoudig is kan je ook gewoon direct de bronvermelding er bij noteren.

Geen dank.
blablablabla
pi_194881798
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:03 schreef Nia het volgende:
Ik kijk net op worldometers.info bij Australia. Het is daar nog winter en ze maken daar nu een grote COVID-19 golf qua doden mee, terwijl het land in maart/april een kleine golf kende toen het daar nog zomer was. Zou er sprake kunnen zijn van een zomer- en winterversie van COVID-19? https://www.worldometers.info/coronavirus/country/australia/
Wie had dat gedacht? Een coronavirus dat net zo seizoensgebonden is als andere coronavirussen :')

Wat overigens niet gelijk staat aan dat het niet voor kan komen in de zomer, voordat iemand weer begint te wapperen met cijfertjes van positieve tests en opnamen met/door covid-19.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')