SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door naatje_1 op 03-09-2020 15:03:02 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Met die verre ereplaatsen ga je het niet mee redden. Kansloos zeg. Net als Bonifazio. Stop er gewoon meequote:
Dayer heeft nog niet geleerd te kijken waar hij heen rijdt, dan had hij die bidon zien liggenquote:
Je bent vast geen wonderverpleegkundige in de tour.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:58 schreef Ferdii het volgende:
Als wondverpleegkundige kan ik zeggen dat Maarten en co een bullshit verhaal vertellen over wondverzorging
wat vertellen zij dan? ik zit op de Belgquote:Op donderdag 3 september 2020 14:58 schreef Ferdii het volgende:
Als wondverpleegkundige kan ik zeggen dat Maarten en co een bullshit verhaal vertellen over wondverzorging
Als dit het niveau wielren teams is valt het toch zwaar tegen :’)
Wonden schoonmaken met een nagelborsteltje.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:00 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat vertellen zij dan? ik zit op de Belg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk mee op groot scherm![]()
Schaafwond van Valpartij 2 trukjes voor: met nagelborsteltje schoonpoetsen en drogen aan de lucht of reinigen met washandje met zeepquote:Op donderdag 3 september 2020 15:00 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat vertellen zij dan? ik zit op de Belg
Nee ik zie veel complexere wonden dan een schaafwondjequote:Op donderdag 3 september 2020 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bent vast geen wonderverpleegkundige in de tour.
Sportgeneeskunde is flauwekul, zie ook de teamartsen bij voetbal.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:58 schreef Ferdii het volgende:
Als dit het niveau wielren teams is valt het toch zwaar tegen :’)
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
AmaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk mee op groot scherm
Dan heeft Greg nog best een kansje op geel.quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heeft Greg nog best een kansje op geel.
Dan mag hij nog geen 3 minuten verliezen in de klimkilometers. Ik kan me dat slecht voorstellen.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heeft Greg nog best een kansje op geel.
Worden ze allemaal ingerekend of verwacht je winst van een van de anderen uit de kopgroep?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Die klim had ook wel een HC kunnen zijn, ik zie het niet gebeuren voor Grek.
Het is dan ook net zo typisch Nederlands als typisch Vlaams. Als een Nederlandse sporter/ploeg iets bijzonders presteert dan staat de volgende dag in de krant wat andere kranten daarover schrijven.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Hancock doet dit trouwens ook altijd over MVP, maar dat is ook vreselijk storend.
Hij verwacht iets met Jezus, Rootsj en Luts.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Worden ze allemaal ingerekend of verwacht je winst van een van de anderen uit de kopgroep?
Ik verwacht dat Geesoes, Lutsenko en Roetsj het einde wel halen. En ik hoop Pauwels niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Worden ze allemaal ingerekend of verwacht je winst van een van de anderen uit de kopgroep?
Wat zeggen de kranten over Frenkie, Matthijs en Luuk omg omg omg omgquote:Op donderdag 3 september 2020 15:14 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het is dan ook net zo typisch Nederlands als typisch Vlaams. Als een Nederlandse sporter/ploeg iets bijzonders presteert dan staat de volgende dag in de krant wat andere kranten daarover schrijven.
Calimero gedrag.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:14 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het is dan ook net zo typisch Nederlands als typisch Vlaams. Als een Nederlandse sporter/ploeg iets bijzonders presteert dan staat de volgende dag in de krant wat andere kranten daarover schrijven.
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij verwacht iets met Jezus, Rootsj en Luts.
Duidelijkquote:Op donderdag 3 september 2020 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Geesoes, Lutsenko en Roetsj het einde wel halen. En ik hoop Pauwels niet.
Weddenschapje verloren Stijn?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zeggen de kranten over Frenkie, Matthijs en Luuk omg omg omg omg![]()
G*G*G*G*G**G*
![]()
Marcel Kittel interviewen na zijn zege in de etappe om te vragen wat ie van Groenewegen z'n derde plek vond.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zeggen de kranten over Frenkie, Matthijs en Luuk omg omg omg omg![]()
G*G*G*G*G**G*
![]()
Het gaat straks enorm smal worden, dus ik denk vooral vooraan zitten. Ze rijden ook niet door in het peloton, dus het is vooral positioneren.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:20 schreef VoMy het volgende:
Scharen we dit onder onnodig machogedrag, van Jumbo, of willen ze vroeg op de klim al mensen verrassen?
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zin woorden willekeurig wel met lijkt een
Zelfs ik weet dat je een wond niet aan de lucht moet drogen. Hoewel het in een koers misschien wel zo is dat als je hem wel aan de lucht doet drogen, dat je dan wat sneller zonder verbanden kunt rijden en ook beter kunt slapen. Dus ik kan me wel voorstellen dat de in de koers soms dingen doen die niet goed zijn omdat ze dan comfortabeler kunnen koersen.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Schaafwond van Valpartij 2 trukjes voor: met nagelborsteltje schoonpoetsen en drogen aan de lucht of reinigen met washandje met zeep
Als ze willen rijden ze er naar toe.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan helaas nog niet kijken maar gaat de vlucht het (waarschijnlijk) halen? #dtv
Op dit moment zeg ik nee. 3.40 over met nog een lange klim te gaanquote:Op donderdag 3 september 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan helaas nog niet kijken maar gaat de vlucht het (waarschijnlijk) halen? #dtv
Volgens mij was dit in de Strade?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
zitten in de bubbel zeker
net als de renners onderling
Maar waarom dan het mondkapje, vraag ik me af.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
zitten in de bubbel zeker
net als de renners onderling
zelfde huishouden?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Volgens mij was dit in de Strade?
Niets, ik vind het zeer storend.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:38 schreef Slobeend het volgende:
Doe dit lekker op de radio, wat voegt het toe aan de tv anno 2020.
Is al sinds onderzoek van george winter in de jaren 70 bekend dat een vochtige wond sneller geneest dan een droge wond. In een woestijn groeit immers ook minder goed nieuw leven dan in een tropisch regenwoudquote:Op donderdag 3 september 2020 15:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat je een wond niet aan de lucht moet drogen. Hoewel het in een koers misschien wel zo is dat als je hem wel aan de lucht doet drogen, dat je dan wat sneller zonder verbanden kunt rijden en ook beter kunt slapen. Dus ik kan me wel voorstellen dat de in de koers soms dingen doen die niet goed zijn omdat ze dan comfortabeler kunnen koersen.
Ik had in december een brandwond. Heb hem 3 maanden lang verbonden en "nat" gehouden. Het duurde immens lang maar de wond is wel prima genezen. Waarschijnlijk geen blijvend litteken.
Het is altijd wel ergens avondquote:Op donderdag 3 september 2020 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Overdag bier drinken vind ik nooit zo'n groot succes.
Zeg dat tegen de lege flessen Sambuca.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Ouwe hosselaar.quote:
@Dagoduck en ik jou ook nietquote:Op donderdag 3 september 2020 15:41 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb Mooie Nel te grazen genomen
Lekker bezig!quote:
Slaaf Dylanquote:Op donderdag 3 september 2020 15:43 schreef Jason22 het volgende:
Van Baarle is straks wel handig voor op het WK.
Er zijn geruchten dat @Slobeend er de brui aan gaat geven, wil je solliciteren?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de lege flessen Sambuca.
Moet het nog zien...ze rijden in een klein groepje al de hele dag redelijk volle bak. Denk dat ze straks kansloos zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:42 schreef Columbiafan het volgende:
Denk dat iemand uit de kopgroep het eventueel wel nog kan redden.
Het is 2'55quote:Op donderdag 3 september 2020 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
Nog steeds een voorsprong van 3'22, bij de vorige klim slonk die voorsprong toch net wat sneller. Waarschijnlijk is de kopgroep nu wat harder gaan fietsen.
En nu 2,55. De motor is even elders gaan rijdenquote:Op donderdag 3 september 2020 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
Nog steeds een voorsprong van 3'22, bij de vorige klim slonk die voorsprong toch net wat sneller. Waarschijnlijk is de kopgroep nu wat harder gaan fietsen.
Is Arie mentaal zwak?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat @:Slobeend er de brui aan gaat geven, wil je solliciteren?
Heeft ie bij een drukkerij gewerkt?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:44 schreef TheArt het volgende:
Wat blijft dit toch gruwelijk lelijk.
[ afbeelding ]
Wat is dit voor homo-erotische ongein?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:44 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
lollergpsquote:Op donderdag 3 september 2020 15:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En nu 2,55. De motor is even elders gaan rijden
Maar Kemna moet nu ook gewoon lekker naar huis fietsen, vandaag is er niets te behalen.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:45 schreef Columbiafan het volgende:
Kemna daar al aan het rekkertje...
Grootste mispeer voor de tourpoules, samen met Sivakovquote:Op donderdag 3 september 2020 15:45 schreef Columbiafan het volgende:
Kemna daar al aan het rekkertje...
Michael Scofield?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:44 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Survival of the fittest. Je moet mentaal énorm sterk zijn om de slag te winnen.quote:
Wat weet jij daarvan af.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Survival of the fittest. Je moet mentaal énorm sterk zijn om de slag te winnen.
Mja, dit is wel maar 5%. Straks moeten ze allemaal overboord en neemt Jumbo over of zoquote:Op donderdag 3 september 2020 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver, Bernal is dus goed. Die heb ik nou net thuis gelaten
Valverde ook wel, was maar 1 puntje bij sportpoolsquote:Op donderdag 3 september 2020 15:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grootste mispeer voor de tourpoules, samen met Sivakov
Die heb ik op basis van zn vorm al thuisgelaten. Buchmann was wel een twijfelgeval maar die mis ik vooralsnog niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Valverde ook wel, was maar 1 puntje bij sportpools
Laat je niet opnaaien, Stijn wil stiekem dolgraag bij ons.quote:
wis nie da je boos wer zeg heequote:
Ik hoef niet bij jullie arrogante, hautaine, dedainistische groepje.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien, Stijn wil stiekem dolgraag bij ons.
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is dit voor homo-erotische ongein?
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft ie bij een drukkerij gewerkt?
Een tattoo is al lelijk, laat staan als je er meerdere hebt en laat al helemaal staan als je een songtekst van Ed Sheeran op je rug zet. Is getekend: Nicolas Roche.quote:
Alsof die arrogantie misplaatst is.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoef niet bij jullie arrogante, hautaine, dedainistische groepje.
Ik vind mensen die woorden als dedainistisch gebruiken behoorlijk dedainistisch.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zie je wel.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is een songtekst van Ed Sheeran? Teringjantje.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een tattoo is al lelijk, laat staan als je er meerdere hebt en laat al helemaal staan als je een songtekst van Ed Sheeran op je rug zet. Is getekend: Nicolas Roche.
"I love you, you are perfect, let's dance in a bar 'till the sun is gone, you are great, I love you, let's go out and have a blast"quote:Op donderdag 3 september 2020 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een songtekst van Ed Sheeran? Teringjantje.
Laatste 100km is licht bergaf en vlak. Dat lijkt me vrij eenvoudig te controleren door de sprintersploegen.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer wordt het wel voor de vluchters denk ik.
Hij heeft wel de hele dag van voren gereden he, dan is 2 minuten niks.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een goede Luts zingt dit wel uit.
ENG ENG ENGquote:Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Baarle met z'n smerige snorretje. Walgelijk
Niet haten op snorren.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, ik bedoel overmorgen, morgen tel ik niet mee.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste 100km is licht bergaf en vlak. Dat lijkt me vrij eenvoudig te controleren door de sprintersploegen.
heeft floortje om gevraagd zekerquote:Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij heeft echt een bijzonder slecht jaar in ieder geval. Geen idee waarom ze hem mee hebben genomen.quote:
Luts zakte dinsdag wel opvallend vroeg weg op zijn terrein.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een goede Luts zingt dit wel uit.
Die gaat idd naar de vluchtersquote:Op donderdag 3 september 2020 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel overmorgen, morgen tel ik niet mee.
Godskolere.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"I love you, you are perfect, let's dance in a bar 'till the sun is gone, you are great, I love you, let's go out and have a blast"
Je moet ergens beginnen.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een goeie snor kan ik waarderen maar dit vlassnorretje van een puber...
Morgen wel kans op waaiers, geloof ikquote:Op donderdag 3 september 2020 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel overmorgen, morgen tel ik niet mee.
Gelukkig hebben ze Geniez ook gehaald hahahaha.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Latour is een flinke kat in de zak voor Bernaudeau.
Geniezen inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2020 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Geniez ook gehaald hahahaha.
Misschien hopen ze dat hij daar corona krijgt.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er echt niemand bij Sporza die denkt; jemig die Carl, daar moeten we van af...?
Nog even en hij begint over Ragnarok.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:55 schreef Bugno3 het volgende:
Zo taai als een armageddon
Ok, Maarten, bedankt.
Gat wordt wel groter hoor. Maar hij is wel grillig soms op een klim, het is nog niet voorbijquote:Op donderdag 3 september 2020 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jesus blijft op het rekkertje.
Je hoeft Buren niet te missen vandaagquote:Op donderdag 3 september 2020 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk nu ook mee, nog wat gemist?
Dat is altijd mooi meegenomen.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hoeft Buren niet te missen vandaag
Is maar 7,5 km naar de top van deze klim, en dan stuk vals plat naar finish. Halen ze makkelijkquote:
Zometeen komen de zwaarste kilometers. Maar als het peloton niks doet is het boeken toe ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is maar 7,5 km naar de top van deze klim, en dan stuk vals plat naar finish. Halen ze makkelijk
Ja, zwaarder dus je kunt sneller afdalen. Bedoelt hij dat?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Voordeel van schijfremmen is gewicht
Tering
En terechtquote:Op donderdag 3 september 2020 16:00 schreef Zwansen het volgende:
Niemand vindt Aru interessant blijkbaar.
Hersenbeschadiging door al die TIA'squote:Op donderdag 3 september 2020 16:00 schreef PippenScottie het volgende:
Waar heeft Aru al drie minuten verloren?
Ik kijk al jaren bijna niets meer, maar in mijn herinnering was hij wel een klassementsrenner toch?
Misschien wordt er zo nog wel gepokerd op de fiets.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:00 schreef Ferdii het volgende:
Nee het is geen schaken, het is wielrennen
Wat blessures gehad en daarna nooit meer zijn oude niveau gehaald.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:00 schreef PippenScottie het volgende:
Waar heeft Aru al drie minuten verloren?
Ik kijk al jaren bijna niets meer, maar in mijn herinnering was hij wel een klassementsrenner toch?
Pardon? Serieus??quote:Op donderdag 3 september 2020 16:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hersenbeschadiging door al die TIA's
Nee Pip, dit was een grapje.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pardon? Serieus??
Even wiki’en
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pardon? Serieus??
Even wiki’en
Wat anders? Springplanken creëren voor de laatste kilometersquote:Op donderdag 3 september 2020 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mag hopen dat dit gewoon de bruggenhoofdentactiek is voor Pogacar, anders snap ik het ook niet.
Ze gaan net zo snel als de kopgroep die al uren hebben moeten rijden voor hun leven, dat is toch ook wel pijnlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:04 schreef VoMy het volgende:
Het treintje Ineos gaat gewoon te traag tegenwoordig en dat maakt dit pijnlijk en saai om te zien.
Higuita heeft een bidon nodig. Ik vind dat Powless die even moet brengen.quote:
Maar de rest doet ook gewoon niets.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:07 schreef VoMy het volgende:
Zelfs als ze slecht zijn weet Ineos het koersverloop nog te verpesten.
Dit verdient een lijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:07 schreef VoMy het volgende:
Zelfs als ze slecht zijn weet Ineos het koersverloop nog te verpesten.
Aru is hier alleen maar voor Aru.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Pogacar het nog gaan proberen of heeft ie Aru voor jan lul een demarrage geplaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |