Video gezien. Ben blij dat ik de beta kon spelen. Erg jammer dat het spel zo geworden is. Leuk voor kinderen deze simpele gameplay mechanics.quote:
Opzich wel een leuk iets als je een game daardoor hebt voor 20 euro ofzo...maarja..quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:20 schreef KennyPowers het volgende:
UFC
Look at the amount of times that an ad appears in the middle of gameplay, this is unacceptable for a $60 game and disgusting to add in an update after I already purchased the game.
https://www.reddit.com/r/(...)at_an_ad_appears_in/
Realisme
Wees blij dat je niet voor de plat gaatquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:22 schreef DKUp het volgende:
Daarnet Tony Hawk maar gekocht bij Amazon voor €38,88
We moeten er toch voor zorgen dat deel 3 en 4 een remaster krijgen en nieuwe delen komen.
Lekker tussendoor een beetje kutten en plezier hebben. Misschien wel mijn laatst gekochte PS4-gamequote:Op zaterdag 5 september 2020 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet voor de plat gaat
De game is nice man, moet zeggen dat ik hem wel speel met de Dpad ipv de sticks, mn linker duim vind dat minder tofquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker tussendoor een beetje kutten en plezier hebben. Misschien wel mijn laatst gekochte PS4-game
Platinum trophy is voor mij niet vereistquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De game is nice man, moet zeggen dat ik hem wel speel met de Dpad ipv de sticks, mn linker duim vind dat minder tof
Maar t is heerlijk nostalgisch spelen(maar voor de plathunters...die kunnen beter even wachten, er zijn nogal wat bugjes waardoor veel niet popt... Al is er dus 1 glitch om één van de moeilijkste trophy's nu al te halen
)
daarom, dan is ie nog chillerquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Platinum trophy is voor mij niet vereist
Wat een aidsquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:20 schreef KennyPowers het volgende:
UFC
Look at the amount of times that an ad appears in the middle of gameplay, this is unacceptable for a $60 game and disgusting to add in an update after I already purchased the game.
https://www.reddit.com/r/(...)at_an_ad_appears_in/
Realisme
Geweldige serie inderdaadquote:
De reclame is voor the boys. Een serie op Amazon die echt heel gaaf isquote:
Ik ken alleen de strip van jaren terug.quote:Op zondag 6 september 2020 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geweldige serie inderdaad
[..]
De reclame is voor the boys. Een serie op Amazon die echt heel gaaf is
Wel in vr héquote:Op zondag 6 september 2020 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
Tenen
Tafelpoot![]()
![]()
Halfdode muis
Smurrie aan de schoen![]()
Geen best begin van de dag.
Gelukkig straks met Lara spelen
En vanavond als het donker is op bezoek bij de Baker family
Ik heb jump showdown nog nooit gezien.quote:Op zondag 6 september 2020 11:03 schreef Joosie200 het volgende:
Gisterenavond driemaal op rij jump showdown gekregen als finale. Driemaal op rij gewonnen. Vierde reeks: Hexagonedoei poging Infallible.
Resi7 is zo tof he. Heb van elke minuut genoten.quote:Op zondag 6 september 2020 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
Tenen
Tafelpoot![]()
![]()
Halfdode muis
Zo blij dat het verhaal een soort van doorgaat in Resident Evil Villagequote:Op zondag 6 september 2020 11:38 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Resi7 is zo tof he. Heb van elke minuut genoten.
Deed ik ook met Bloodborne.quote:Op zondag 6 september 2020 12:12 schreef StateOfMind het volgende:
Hoewel ik normaliter zelden meer dan één game tegelijk speel, is Resi 7 zoveel toffer om die 's avonds in het donker te spelen![]()
Daarom speel ik nu overdag iets anders.
Lara die nu 2,99 is, is deel 1 toch?quote:Op zondag 6 september 2020 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
Tenen
Tafelpoot![]()
![]()
Halfdode muis
Even een samenvatting dan maar van de laatste drie grote Tomb Raiders....quote:Op zondag 6 september 2020 12:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lara die nu 2,99 is, is deel 1 toch?
En daarna die PS+ game?
En die andere is dan deel 3.
Ingewikkelde titels
2,99 voor deel 1 is wel verleidelijk omdat ik nu deel 2 toch al hebquote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even een samenvatting dan maar van de laatste drie grote Tomb Raiders....
Tomb Raider (2013) en heet op de PS4 Tomb Raider Definitive Edition
Rise of the Tomb Raider (2015 en is in 2016 uitgekomen als Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration edition (PS Plus-titel)
Shadow of the Tomb Raider (2018)
Ik vind Rise het beste deel. 2013 is vreemd en maakt opeens een rare draai en gaat dan nog een paar uur door.quote:Op zondag 6 september 2020 12:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
2,99 voor deel 1 is wel verleidelijk omdat ik nu deel 2 toch al heb
Maar voorlopig toch geen zin in dus beter wachten op de remastered trilogy edition.
Ik ben mijzelf soms nietquote:Op zondag 6 september 2020 03:00 schreef Jimbo het volgende:
Ha ha ricko heeft gedronken
Niet tegen drank kunnenFaalpuber
Yep.quote:Op zondag 6 september 2020 12:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lara die nu 2,99 is, is deel 1 toch?
En daarna die PS+ game?
En die andere is dan deel 3.
Ingewikkelde titels
Ik vond Rise juist het minste deel. Had het gevoel steeds in één gebied te vertoeven en dat was tering saai. Huilen om mama ook steeds.quote:Op zondag 6 september 2020 12:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind Rise het beste deel. 2013 is vreemd en maakt opeens een rare draai en gaat dan nog een paar uur door.
Shadow is volgens mij niet eens af.
Underworld vond ik een erg toffe Tomb Raider game op de PS3quote:Op zondag 6 september 2020 12:47 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nooit meer iets van gehoord. Zal wel even in de koelkast zijn gezet voor de nieuwe consoles.
Oh dit was gelekt op 4chan laat maar![]()
Het eerste deel vertelt ook een beetje het verhaal van hoe Lara van een normale vrouw langzaam maar zeker uitgroeit naar een tomb raider.quote:Op zondag 6 september 2020 12:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind Rise het beste deel. 2013 is vreemd en maakt opeens een rare draai en gaat dan nog een paar uur door.
Shadow is volgens mij niet eens af.
Wel cringe momentje van boehoe ik moet een hertje eten tot Rambo met machine geweer. Verder prima videogame. Het wil geen literair meesterwerk zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het eerste deel vertelt ook een beetje het verhaal van hoe Lara van een normale vrouw langzaam maar zeker uitgroeit naar een tomb raider.
In het eerste deel was ze ook over alles en iedereen over zeiken.quote:Op zondag 6 september 2020 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond Rise juist het minste deel. Had het gevoel steeds in één gebied te vertoeven en dat was tering saai. Huilen om mama ook steeds.
Huilebalken de hele tijdquote:Op zondag 6 september 2020 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het eerste deel vertelt ook een beetje het verhaal van hoe Lara van een normale vrouw langzaam maar zeker uitgroeit naar een tomb raider.
Wat dat betreft is de trilogie een prima Uncharted kloon. Drake is de grootste massamoordenaar in de recente videogames historie.quote:Op zondag 6 september 2020 12:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik het eerste deel was ze ook over alles en iedereen over zeiken.
In het laatste deel is ze een psychopaat, wie heel veel mensen heeft laten doodgaan......
[..]
Huilebalken de hele tijd![]()
Maar hij is gelukkig wel grappig en de families van de slechteriken hebben pech.quote:Op zondag 6 september 2020 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de trilogie een prima Uncharted kloon. Drake is de grootste massamoordenaar in de recente videogames historie.
Misschien na de CCCP- en Che t-shirts een nieuwe rage?quote:Op zondag 6 september 2020 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Drake is de grootste massamoordenaar in de recente videogames historie.
shadow zit dacht ik bij ps now, mocht je dat ook hebbenquote:Op zondag 6 september 2020 12:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
2,99 voor deel 1 is wel verleidelijk omdat ik nu deel 2 toch al heb
Maar voorlopig toch geen zin in dus beter wachten op de remastered trilogy edition.
mail jij ND en ubi even voor de licentiequote:Op zondag 6 september 2020 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Misschien na de CCCP- en Che t-shirts een nieuwe rage?
Nathan Drake en Lara Croft t-shirts![]()
@:Jimbo
Ach je bent zo door die game heenquote:Op zondag 6 september 2020 14:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
shadow zit dacht ik bij ps now, mocht je dat ook hebben
Uurtje of 10 per game?quote:
Zoiets misschien, Shadow is wel korter in ieder geval dan 2013 en Rise.quote:
Verschrikkelijk hequote:Op zondag 6 september 2020 17:21 schreef dud0r het volgende:
Eindelijk tijd gehad om thps te spelen. M'n duimen doen zeer
Het is wel lastiger dan ik me herinner. Of ik ben gewoon niet zo goed meer
jammer dat je moet wachten, worth it thoquote:Op zondag 6 september 2020 17:31 schreef DKUp het volgende:
Pakketje van Amazon Tony Hawk ligt in Amsterdam, benieuwd dinsdag
Werken, werken en werken dus zo ontzettend veel tijd heb ik toch nietquote:Op zondag 6 september 2020 18:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat je moet wachten, worth it tho
Ze moeten de d-pad op de dual sense maar zachter makenquote:Op zondag 6 september 2020 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he
Hier de blaren op mn linkerduim, waar je met zo'pookje wel niet gewend aan raakt![]()
quote:Op zondag 6 september 2020 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten de d-pad op de dual sense maar zachter maken
Beter komt THPS ook naar de ps5 met een gratis upgrade en hou je alle progressquote:Op zondag 6 september 2020 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten de d-pad op de dual sense maar zachter maken
Heb je het nog niet uitgespeeld dan?quote:Op zondag 6 september 2020 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beter komt THPS ook naar de ps5 met een gratis upgrade en hou je alle progress
anders ga ik huilen
Dat bericht wacht ik dus nog even af.quote:Op zondag 6 september 2020 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beter komt THPS ook naar de ps5 met een gratis upgrade en hou je alle progress
anders ga ik huilen
ja en nee, beide games op 100%, maar je hebt dus echt mega veel nieuwe challenges voor de plat (of gewoon omdat ik ze leuk vind)quote:Op zondag 6 september 2020 19:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb je het nog niet uitgespeeld dan?
digimon?quote:Op zondag 6 september 2020 22:35 schreef KennyPowers het volgende:
Altijd leuk als je na een lang gevecht in een volgend gevecht wordt gegooid zonder dat je kan saven/healen/shoppen/equipment aanpassen/etc.
Klacht: Games die je naaien als je geen guide gebruikt
Banner of the Maidquote:
Tsja dat kost vaak extra...quote:Op zondag 6 september 2020 23:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Banner of the Maid
In dit geval kwam er een tweede gevecht waarbij je een gewond teamlid moet beschermen. Als hij te veel damage krijgt in dat gevecht gaat hij permadood, en ik heb hem nooit goede gear gegeven.
Maar ik lees nu dat hij vervangen wordt door zijn zus (met identieke stats) als je hem kwijtraakt. Nou prima, ik heb toch liever chicks. Maar ik hou van happy endings.
Volgens mij niet, maar ik had toch al een missable gemist. Dat krijg je als er nog geen guides zijn voor een spel, alleen wat topics op steam waar hij al een tijdje uit was.quote:Op zondag 6 september 2020 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tsja dat kost vaak extra...
Geen problemen met ene plat halen als ie dood gaat?
Klinkt als een game waar je elk chapter los moet saven (usb save genotquote:Op zondag 6 september 2020 23:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik had toch al een missable gemist. Dat krijg je als er nog geen guides zijn voor een spel, alleen wat topics op steam waar hij al een tijdje uit was.
Maar die zat ergens in het begin dus hopelijk kan ik die snel halen in NG+.
Chapter 16 van 30 nu.
1 story battle per chapter en 1 of 2 optionele battles.
Je hebt 10 save slots, wel nice.quote:Op zondag 6 september 2020 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Klinkt als een game waar je elk chapter los moet saven (usb save genot)
Gewoon de eerste playtrough blind spelen en dan NG+ met guide.quote:Op zondag 6 september 2020 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Klinkt als een game waar je elk chapter los moet saven (usb save genot)
You need to tame a tier 4 black smith by putting him on the wheel of pain.quote:Op maandag 7 september 2020 10:50 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nog 2 trophies te gaan voor de platinum van Conan Exiles. Ik moet nog een Exceptional of flawless item craften voor de trophy The gilt, The craft and the Lie, maar vind niet de juiste Thrall om zulke items te kunnen craften bij de blacksmith. Welke moet ik hebbben om dat wel te kunnen.
Bedankt, maakt het verder uit welke ik neem?quote:Op maandag 7 september 2020 10:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
You need to tame a tier 4 black smith by putting him on the wheel of pain.
Then put him on a blacksmith bench so you can craft Flawless weapons
T4 blacksmiths staan hier onder expand
https://conanexiles.gamepedia.com/Blacksmith_(thrall)#T4_Thralls_.28named.29
Ik moest weer mijn verzamelwoede botvieren. Dit is overigens wel gebaseerd op de switch-versie.quote:Op maandag 7 september 2020 10:37 schreef KennyPowers het volgende:
Nexomon: Extinction
Nexomongod
Het verhaal en de humor schijnen best goed te zijn.
De world ziet er prima uit alleen de gevechten vind ik niet zo mooi.
Heb het zelf niet gespeeld, maar voor de trophy lijkt het niet uit te maken. Voor andere dingen wel.quote:Op maandag 7 september 2020 10:59 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Bedankt, maakt het verder uit welke ik neem?
Ik heb er nu meerdere geprobeerd maar telkens blijft mijn craft lijst leeg. Geen idee wat ik mis doe.quote:Op maandag 7 september 2020 11:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gespeeld, maar voor de trophy lijkt het niet uit te maken. Voor andere dingen wel.
Conan kon je toch platten in een eigen game? Staan wel wat filmpjes over. Kost ongeveer een uur voor de plat.quote:Op maandag 7 september 2020 10:50 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nog 2 trophies te gaan voor de platinum van Conan Exiles. Ik moet nog een Exceptional of flawless item craften voor de trophy The gilt, The craft and the Lie, maar vind niet de juiste Thrall om zulke items te kunnen craften bij de blacksmith. Welke moet ik hebbben om dat wel te kunnen.
Ja dat heb ik ook gedaan, het duurde wel wat langer dan een uur, eerder 4. Alleen die voor het craften van een exceptional item wil niet lukken. M'n lijst met craft opties blijft leeg wat ik ook probeer.quote:Op maandag 7 september 2020 14:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Conan kon je toch platten in een eigen game? Staan wel wat filmpjes over. Kost ongeveer een uur voor de plat.
The Last of Us is sowieso een van de betere op de PS4.quote:Op maandag 7 september 2020 14:08 schreef Willxms het volgende:
Hallo PS-fans.
Ik heb een vraag. Ik speel alleen maar FIFA-, F1- en GTA-games op de Playstation en voor de rest heb ik nog nooit een andere game aangeraakt op de console. Want shooters speel ik liever op de PC in verband met de vrijheid van de muis (veel sneller richten). Race- en voetbalspellen doe ik op mijn console, dit omdat ik op de PC geen racestuurtje hebt en dat het met de analoge knuppel veel lekkerder stuurt dan met een toetsenbord.
Welke game(s) raden jullie eventueel mij aan om te proberen?
In ieder geval bedankt voor jullie tijd.
Onder deze post stonden wat suggesties.quote:Op maandag 7 september 2020 14:08 schreef Willxms het volgende:
Hallo PS-fans.
Ik heb een vraag. Ik speel alleen maar FIFA-, F1- en GTA-games op de Playstation en voor de rest heb ik nog nooit een andere game aangeraakt op de console. Want shooters speel ik liever op de PC in verband met de vrijheid van de muis (veel sneller richten). Race- en voetbalspellen doe ik op mijn console, dit omdat ik op de PC geen racestuurtje hebt en dat het met de analoge knuppel veel lekkerder stuurt dan met een toetsenbord.
Welke game(s) raden jullie eventueel mij aan om te proberen?
In ieder geval bedankt voor jullie tijd.
Wake me up when September endsquote:Op maandag 7 september 2020 17:46 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Deze week zal de nadruk liggen op de PS VR
"So to manage expectations, there’ll be no PS5-related news"
Volgende week of de week erna dus
Ach als er eind september rond mijn verjaardag of begin oktober de aankondigen van de prijs en de release bekend zijn gemaakt.quote:Op maandag 7 september 2020 17:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wake me up when September ends
Ik ben echt van de simulation, building, racing gaming.quote:Op maandag 7 september 2020 17:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Onder deze post stonden wat suggesties.
GAM / [PS4 #561] Batman Odyssey
Maar als je aangeeft welke genres je verder leuk vindt is het wat makkelijker.
Tropico misschien? Die schijnt wel populair te zijn. Verder dan weer totaal niet mijn genres, dus ik heb geen idee.quote:Op maandag 7 september 2020 18:22 schreef Willxms het volgende:
[..]
Ik ben echt van de simulation, building, racing gaming.
Dank in ieder geval voor het meedenken, zal het eens bekijken!quote:Op maandag 7 september 2020 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tropico misschien? Die schijnt wel populair te zijn. Verder dan weer totaal niet mijn genres, dus ik heb geen idee.
Cities: Skylines? Al zou ik die, als ik de keuze had, dan weer op PC gaan spelen. No Man's Sky heeft een vrij uitgebreide base building in zich (naast alle andere content).quote:Op maandag 7 september 2020 18:22 schreef Willxms het volgende:
[..]
Ik ben echt van de simulation, building, racing gaming.
Ik las dat het bouwen top is maar dat het financiele/management deel weinig voorstelt.quote:
Zo leeft een maatje van mij IRL, leningen financieren met andere leningen... en maar afvragen waarom ie nooit geld heeftquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik las dat het bouwen top is maar dat het financiele/management deel weinig voorstelt.
Altijd max geld lenen in RCT en dan afvragen waar mijn geld naar toe ging begin van elke maand.![]()
Ja! Beat Saber is eigenlijk nooit in de aanbieding, dus dat mag wel een keer.quote:Op maandag 7 september 2020 20:56 schreef Dagger87 het volgende:
Hopelijk komt beat saber of pistol whip in de aanbieding.
Staan allebei niet op deze lijstquote:Op maandag 7 september 2020 20:56 schreef Dagger87 het volgende:
Hopelijk komt beat saber of pistol whip in de aanbieding.
quote:PlayStation Store PS VR sale
Starting this Wednesday, September 9, PS Store will be hosting a PS VR promotion. This sale will showcase the diverse range of experiences only possible on the platform with a range of titles available at a discounted price for a limited time*.
That includes titles such as:
Arizona Sunshine
Astro Bot Rescue Mission
Blood & Truth
Borderlands 2 VR
Everybody’s Golf VR
Farpoint
Firewall Zero Hour
L.A. Noire: The VR Case Files
Superhot VR
Tetris Effect
Until Dawn: Rush of Blood
From Wednesday, September 9, head on to PS Store from your PS4 or browser to check out the full sale list when the sale goes live.
*PS VR promotion runs until September 23, 23.59pm BST/PST.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Staan allebei niet op deze lijst
https://blog.playstation.(...)ght-kicks-off-today/
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |