Doe anders een kaartje in de bus, voorop een vriendelijk plaatje, achterop de vraag of er vanmorgen om 515 uur iets bijzonders aan de hand was. Met nette uitleg dat t gebouw nogal gehorig is en dat je liever tot een uur of 7 slaapt.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:42 schreef bitterbal het volgende: [..] Heb paar keer aangebeld maar dan doet die niet open/ K durf het niet te zeggen
Isoleren zodat je minder last van hem hebt?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:42 schreef bitterbal het volgende: [..] nee ze gaan plafond isoleren dus moest sowieso op
dit doet die al een weekquote:Op donderdag 3 september 2020 07:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Doe anders een kaartje in de bus, voorop een vriendelijk plaatje, achterop de vraag of er vanmorgen om 515 uur iets bijzonders aan de hand was. Met nette uitleg dat t gebouw nogal gehorig is en dat je liever tot een uur of 7 slaapt.
jepsquote:Op donderdag 3 september 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Isoleren zodat je minder last van hem hebt?
Fixedquote:Op donderdag 3 september 2020 07:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Doe anders een kaartje in de bus, voorop een vriendelijk plaatje, achterop de vraag of er vanmorgen om 515 uur iets bijzonders aan de hand was. Met nette uitleg dat t gebouw nogal gehorig is en dat je liever tot een uur of 7 11 slaapt.
Misschien komt er wel een erg aantrekkelijke spuiter die zijn werk graag met ontbloot bovenlijf doet, heb je leuk jurkje aan?quote:
Is het zo'n fitboi die gaat lopen sporten?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit doet die al een week![]()
Hij staat nu tegenwoordig zo vroeg op en moet dan duizend keer heen en weer lopen. maar we gaan kijken hoe dat isoleren helpt
hmm nee. zie er uit als een niet uitgeslapen mummyquote:Op donderdag 3 september 2020 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een erg aantrekkelijke spuiter die zijn werk graag met ontbloot bovenlijf doet, heb je leuk jurkje aan?
Oh nee. het is een kleine vadsige gnoom. hij bestelt ook veel bij thuisbezorgd.nl dus het lijkt ook alsof die steeds meer gaan stampen. soms rent die ineens heel snel heen en weer met kleine stapjes.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is het zo'n fitboi die gaat lopen sporten?
Past wel perfect bij een Egyptische concubine toch?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee. zie er uit als een niet uitgeslapen mummy
nou ja liefst toch een mummy met een fris huidje. Nu zon bitterbal die al 2 uur alleen op de schaal ligtquote:Op donderdag 3 september 2020 07:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel perfect bij een Egyptische concubine toch?
Maar hij heeft dus geen idee dat hij overlast veroorzaakt?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee. het is een kleine vadsige gnoom. hij bestelt ook veel bij thuisbezorgd.nl dus het lijkt ook alsof die steeds meer gaan stampen. soms rent die ineens heel snel heen en weer met kleine stapjes.
Jammer weer, maar ja als hij maar goed spuiten kan dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja liefst toch een mummy met een fris huidje. Nu zon bitterbal die al 2 uur alleen op de schaal ligt
nou dat weet ik niet. Soms denk ik dat hij mij ook moet horen of tenminste het kraken van zijn vloer of de logische gedachtegang dat iemand hem wel moet horen zoals hij looptquote:Op donderdag 3 september 2020 07:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus geen idee dat hij overlast veroorzaakt?
nee k doe mijn mond open, hij doet plop en dat is mijn reactiequote:Op donderdag 3 september 2020 07:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is dat hoe jij verwacht dat @:faxie een bitterbal eet?
Dat hoop ik jaquote:Op donderdag 3 september 2020 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer weer, maar ja als hij maar goed spuiten kan dan.
Ja flinke druk zal wel nodig zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja![]()
onder flinke druk die ruimte volspuiten
Jij loopt niet over zijn plafond, dus dat hoor je veel minder.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet. Soms denk ik dat hij mij ook moet horen of tenminste het kraken van zijn vloer of de logische gedachtegang dat iemand hem wel moet horen zoals hij loopt
quote:Op donderdag 3 september 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja![]()
onder flinke druk die ruimte volspuiten
ze komen met een vrachtwagen vol met dat spulquote:Op donderdag 3 september 2020 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja flinke druk zal wel nodig zijn.
Bukakkebal.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze komen met een vrachtwagen vol met dat spul
ja nou dat heb ik dus een paar keer gebeld en dan doet het mormel niet open. maar thuisbezorgd dan vliegt die naar de deur/quote:Op donderdag 3 september 2020 07:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij loopt niet over zijn plafond, dus dat hoor je veel minder.
Ik zou een keer aanbellen op een dag dat je niet chaggo bent van te vroeg opstaan en hem vriendelijk informeren over de gehorigheid van het gebouw.
Wacht op de bezorger.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou dat heb ik dus een paar keer gebeld en dan doet het mormel niet open. maar thuisbezorgd dan vliegt die naar de deur/
vadsige pad dat het is
kan er wat zenuwgas indoenquote:Op donderdag 3 september 2020 07:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wacht op de bezorger.En jat zijn maaltijd.
Nou ja dat weet ik niet. Het haalt luchtgeluid weg en niet contactgeluid. Dat contactgeluid is lopenquote:Op donderdag 3 september 2020 07:55 schreef UitStraling het volgende:
Maar als de spuiter klaar is dan is het tijdperk gnoom toch voorbij?
Dan moet je zijn benen een keer afzagen dan hoor je alleen nog maar smeksmeksmeksmek als hij naar de kast met koekjes kruipt.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dat weet ik niet. Het haalt luchtgeluid weg en niet contactgeluid. Dat contactgeluid is lopen
Daar wordt het niet beter van.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je zijn benen een keer afzagen dan hoor je alleen nog maar smeksmeksmeksmek als hij naar de kast met koekjes kruipt.
smakquote:Op donderdag 3 september 2020 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je zijn benen een keer afzagen dan hoor je alleen nog maar smeksmeksmeksmek als hij naar de kast met koekjes kruipt.
*googlet*quote:Op donderdag 3 september 2020 07:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gas is lastig toedienen. Ik zou voor vloeistof gaan.
Is wel nog een beetje humaan.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar wordt het niet beter van.
Hoe gaat het nu?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:04 schreef kwiwi het volgende:
Over een uurtje komt de post met m'n ereader
HOe is het met Ger?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:04 schreef kwiwi het volgende:
Over een uurtje komt de post met m'n ereader
moet je niet wat eten naar binnen gooien:Pquote:Op donderdag 3 september 2020 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ligt nog ziek in bed. Dus ik ga er maar even niet langs tot ie weer beter is
Met een katapult.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je niet wat eten naar binnen gooien:P
Klinkt alsof je je meer zorgen maakt om jezelf dan om hem.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ligt nog ziek in bed. Dus ik ga er maar even niet langs tot ie weer beter is
' we hebben een clubje opgericht voor mensen die kut hebben geslapen, jij hoort erbij, jij hoort er bij'quote:
Was ik een uur te vroeg?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En ik verklaar ontbijtgenot voor geopend
vast wel agenda's te krijgen die op Corona inspelenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er zijn al agenda's voor 2021 te krijgen.
Jaaa ik hoor eindelijk ergens bijquote:Op donderdag 3 september 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' we hebben een clubje opgericht voor mensen die kut hebben geslapen, jij hoort erbij, jij hoort er bij'
Ik heb al iets in mijn digitale agenda voor 2022 geschreven.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er zijn al agenda's voor 2021 te krijgen.
"Einde Corona of zelfmoord"quote:Op donderdag 3 september 2020 08:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb al iets in mijn digitale agenda voor 2022 geschreven.
Dus pleiten ze voor gratis hoerenquote:Het is voor het eerst dat het CDA pleit voor een verbod op het betalen voor seks. De partij omarmt daarmee een burgerinitiatief van de christelijke jongerenbeweging Exxpose, die voorstelt om – net als in Zweden – betaalde seks aan banden te leggen. Vandaag debatteert de Tweede Kamer over het initiatief.
Ja, agenda’s zonder blaadjes WANT JE GAAT GODVERDOMME TOCH NIKS AFSPREKEN IN DEZE TIJDEN!quote:Op donderdag 3 september 2020 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vast wel agenda's te krijgen die op Corona inspelen
Leuke stijging in verkrachtingen zo.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus pleiten ze voor gratis hoeren![]()
Nee, iets over het feestje van mijn kind in dat jaar. En nog één of andere jaarlijkse open dag.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vraag of ze het appartement van gnoom kunnen opvullen met schuim. Dat helpt tegen de herrie.
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Omfg ik word 40 in 2022
Houdt m'n leven sowieso op.
Ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Omfg ik word 40 in 2022
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Omfg ik word 40 in 2022
Das wel een ouderdom kwaaltjequote:Op donderdag 3 september 2020 08:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
High five!
Of 42? Godomme weet het niet meer.
quote:
quote:
Nee, ik weet dat ik jeugdig en frivool klink enzo, maar ik ben toch echt een stukje ouderquote:Op donderdag 3 september 2020 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jonger was dan ik
Je merkt het wel aan je vakantiebestemmingenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ik jeugdig en frivool klink enzo, maar ik ben toch echt een stukje ouder
Ja, ik twijfel soms ookquote:Op donderdag 3 september 2020 08:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
High five!
Of 42? Godomme weet het niet meer.
Gquote:
Vorig jaar zat ik rond deze tijd in Transsylvaniëquote:Op donderdag 3 september 2020 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je merkt het wel aan je vakantiebestemmingen
terugkomdag voor Vampiers ?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik rond deze tijd in Transsylvanië
Oehquote:Op donderdag 3 september 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik rond deze tijd in Transsylvanië
Veel (af)vallers in Deel 1 ?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deel 2 van de cursus ondersteboven hangen aan een boomtak
Ohh hoe is die. Die wil k ook nog doenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stuur je ze ook op de gnoom af?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Hele straat wakker. Zijn Amsterdammers
Jezus nog meer Corona.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Hele straat wakker. Zijn Amsterdammers
Je hele wereldbeeld veranderdquote:Op donderdag 3 september 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh hoe is die. Die wil k ook nog doen
Kun je daarna ook onder rokjes kijken?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je daarna ook onder rokjes kijken?
Wat wil je?quote:
Nou als je 1.85 bent en je gaat ondersteboven aan een tak op 1.95 hoogte hangen in een drukke winkelstraat in de zomer zeg maar.quote:
hangend aan een stringquote:
dat moeten de rokjes wel heel erg hoog en kort zijn... jij was toch maar 30 cm ?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou je gaat ondersteboven aan een tak op 1.95 hoogte hangen in een drukke winkelstraat in de zomer zeg maar.
Maar dan hang je toch nog steeds niet onder het rokje?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als je 1.85 bent en je gaat ondersteboven aan een tak op 1.95 hoogte hangen in een drukke winkelstraat in de zomer zeg maar.
Beetje wiebelen en zwieren aan de tak.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan hang je toch nog steeds niet onder het rokje?
Als er zulke kleine mensen zouden bestaan zou ik er 20 kopen voor in huis.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:39 schreef crv het volgende:
[..]
dat moeten de rokjes wel heel erg hoog en kort zijn... jij was toch maar 30 cm ?
Hallo plakondergoed.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Spannend. Heb ze alleen achtergelaten
wie ? de roelvinkjes ?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Weg, huis. Waar ben jij nu dan?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er zulke kleine mensen zouden bestaan zou ik er 20 kopen voor in huis.
Dit als eerste lezen als je binnenkomt... ok, meer koffie.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Oehh je nieuwe?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
Wat wil je?
Koffie latte espresso cappuccino.....?
quote:
Vakantievierdertquote:Op donderdag 3 september 2020 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allen
Ontbijtgenot weer overleefd voordat het druk werd. Nu maar eens kijken wat we vandaag kunnen gaan doen.
Nice. Blij mee?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
maar dat kon met de oude ook al hoor
Ja waarom zou ik me gaan laten aansteken?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsof je je meer zorgen maakt om jezelf dan om hem.
Mag ik een latte macchiato?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
Wat wil je?
Koffie latte espresso cappuccino.....?
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wiebelen en zwieren aan de tak.
Dat heeft toch niets te maken met je zorgen om je geliefde te maken?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja waarom zou ik me gaan laten aansteken?Daar heeft toch niemand wat aan. Ik zou ook niet willen dat als het andersom was hij bij mij langskwam.
Herfstquote:Op donderdag 3 september 2020 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
vochtig, donker... sounds about right..
Gister weinig zon gezien eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Gister was zo mooi
Zo even kijken of muh queen nog leeft.
Volgende week weer genoeg zonquote:Op donderdag 3 september 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag wel met blauwe lucht vandaag, de kleur van de lucht ziet eruit als een terminaal omaatje.
ja, al is het wel wennen en zijn nog in uitprobeerfase. lekkere bonen zoeken en sterkte en zoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks mis met herfst en winter. regen is wel jammer maar ook daar kan ik, mits met grote paraplu indien ik buiten ben, ook wel van genieten. op de fiets is dat gewoon kut
quote:Op donderdag 3 september 2020 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]Ik heb dit liever dan 35+ gradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks mis met herfst en winter. regen is wel jammer maar ook daar kan ik, mits met grote paraplu indien ik buiten ben, ook wel van genieten. op de fiets is dat gewoon kutZonder wrijving geen glans
altijd jaquote:Op donderdag 3 september 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb dit liever dan 35+ graden
Gister was perfect.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gister weinig zon gezien eigenlijk
Hier was het zomers. Blauwe lucht, af en toe een wit wolkje, lekker 24 graden ongeveer.quote:
* crv stopt Justin_Case in de diepvriezerquote:Op donderdag 3 september 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
yupquote:
lastig werken dan hoorquote:Op donderdag 3 september 2020 09:09 schreef crv het volgende:
[..]
* crv stopt Justin_Case in de diepvriezer
Kon zelfs nog verbrandenquote:Op donderdag 3 september 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier was het zomers. Blauwe lucht, af en toe een wit wolkje, lekker 24 graden ongeveer.
niet mijn probleem hij heeft het graag niet warm dus geef ik hem wat verkoelingquote:
je moet ook oppassen als je de fik in de BBQ gooitquote:
Lol nee.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
je moet ook oppassen als je de fik in de BBQ gooit
Echt hequote:Op donderdag 3 september 2020 09:09 schreef crv het volgende:
[..]
* crv stopt Justin_Case in de diepvriezer
Dat wordt een lange uitzending van vermistquote:Op donderdag 3 september 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Zeekoeien
https://www.telegraaf.nl/(...)-6000-koeien-vermist
allemaal visvoer gewordenquote:Op donderdag 3 september 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Zeekoeien
quote:Op donderdag 3 september 2020 09:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat wordt een lange uitzending van vermist
Jeetjequote:Op donderdag 3 september 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Zeekoeien
Ik niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Berta 1. Berta 2 berta 3 berta 4 etcquote:Op donderdag 3 september 2020 09:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat wordt een lange uitzending van vermist
Hmm brood met hagelslag zou ook onder pindakaas vallen?quote:Op donderdag 3 september 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
Wat zegt je ontbijt over je persoonlijkheid?
Gerookte zalm en roomkaas op een bagel - Extravert (de meeste mensen die zichzelf extravert noemen, eten dit als ontbijt)
Pindakaas op brood - Hartstochtelijke minnaars 57%
Gewoon een kopje thee - Carričretijger / Grootverdieners (¤ 100k plus) 42%
Pain-au-chocolat - Bohemian 13%
Een kom ontbijtgranen - Worden als betrouwbaar beschouwd door hun omgeving 56%
Marmite op toast - Goed belezen, wijsgeer 27%
Avocado op zuurdesembrood - Reislustig 33%
Wentelteefjes - Feestbeest 16%
Banaan - Gestresst 27%
Yoghurt en bessen - Gevoelig 37%
Sla het ontbijt helemaal over - Introvert 46%
Ik combineer deze twee.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
Gerookte zalm en roomkaas op een bagel - Extravert (de meeste mensen die zichzelf extravert noemen, eten dit als ontbijt)
Banaan - Gestresst 27%
quote:Op donderdag 3 september 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm brood met hagelslag zou ook onder pindakaas vallen?
Rijk worden!!quote:Op donderdag 3 september 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf morgen neem k alleen nog maar een kop thee
quote:Op donderdag 3 september 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm brood met hagelslag zou ook onder pindakaas vallen?
Pornotijgers jullie.quote:Op donderdag 3 september 2020 09:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Ik eet brood met hartig beleg, dat schaar ik hier ook onder.
Why wait?quote:Op donderdag 3 september 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Als die jongens klaar zijn duik k toch echt weet mijn bed in
niet zo negatief..quote:
Nee zo leuk zijn ze nietquote:Op donderdag 3 september 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Why wait?
Zijn er een keer leuke Amsterdamse mannen in huis
Ik eet een boterham met banaan, die optie staat er niet bijquote:Op donderdag 3 september 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
Banaan - Gestresst 27%
Nee, want ik neem de tijd om 'm netjes in stukjes te snijden en m'n brood ermee te beleggen. Gestresste mensen grijpen een banaan en eten 'm al lopend opquote:
Banaan op brood trouwens, is dat geen pure natte snot in je keel?quote:Op donderdag 3 september 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want ik neem de tijd om 'm netjes in stukjes te snijden en m'n brood ermee te beleggen. Gestresste mensen grijpen een banaan en eten 'm al lopend op
Hoe lang gaat het duren?quote:Op donderdag 3 september 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Als die jongens klaar zijn duik k toch echt weet mijn bed in
Het gaat hard regenenquote:Op donderdag 3 september 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zeiden 2 uur. Hoop snel. Voel me beetje dakloos
Ik heb altijd kwark en een banaan als ontbijt, die banaan eet ik lopend opquote:Op donderdag 3 september 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want ik neem de tijd om 'm netjes in stukjes te snijden en m'n brood ermee te beleggen. Gestresste mensen grijpen een banaan en eten 'm al lopend op
Niet ontbijtenquote:
Niksquote:
Om je spijsvertering op gang te brengen?quote:Op donderdag 3 september 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niksaan hoor.
Want waarom zou ik eten als ik geen honger heb?
Waarom?quote:Op donderdag 3 september 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om je spijsvertering op gang te brengen?
Kniertjes onzin.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om je spijsvertering op gang te brengen?
Zodat je energie hebt om op gang te komen?quote:
Energiequote:Op donderdag 3 september 2020 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je energie hebt om op gang te komen?
Overdag is je lichaam bezig met proeven, ruiken, denken, bewegen, rennen, ejaculeren, ontlasten, fietsen, wandelen, hupsen, als je slaapt en al die dingen niet doet dan gaat je nervus vagus op zijn gemakje aan de slag om je voedsel te verteren, I shait you notquote:Op donderdag 3 september 2020 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onnodig, genoeg reserves.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cavialeef.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vooral bezig met proeven en ontlasten.
Je lichaam is 's nachts zeer actief met allerlei herstelwerkzaamheden die ook de nodige energie vreten.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overdag is je lichaam bezig met proeven, ruiken, denken, bewegen, rennen, ejaculeren, ontlasten, fietsen, wandelen, hupsen, als je slaapt en al die dingen niet doet dan gaat je nervus vagus op zijn gemakje aan de slag om je voedsel te verteren, I shait you not
Als ik niet ontbijt ben ik een gevaar voor de maatschappijquote:Op donderdag 3 september 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onnodig, genoeg reserves.
Ik heb al m'n hele leven moeite met eten 's ochtends (ik krijg het letterlijk amper weg) en áls ik eet, heb ik twee uur later gierende honger waardoor ik veel te veel eet op een dag.Ontbijt overslaan is in mijn geval een beter humeur (want niet begonnen met half kotsend aan een ontbijttafel) en geen belachelijke honger ruim voor m'n lunchtijd.
Ergo: fuck ontbijten.
Zekers maar het meest wakkere is toch wel je stofwisseling dus het is pure onzin om die wakker te moeten schudden, dat is iets van vroeger toen ze ook dachten dat laat eten dik maakt.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je lichaam is 's nachts zeer actief met allerlei herstelwerkzaamheden die ook de nodige energie vreten.
Kan, dan zeker ontbijten.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik niet ontbijt ben ik een gevaar voor de maatschappij
Mooie fabel ja, die laatste. Ja Gerda, je wordt dik van je eten na 20 uur, maar dat is vooral omdat je na 20 uur vooral borrelnootjes vreet.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zekers maar het meest wakkere is toch wel je stofwisseling dus het is pure onzin om die wakker te moeten schudden, dat is iets van vroeger toen ze ook dachten dat laat eten dik maakt.
Ik eet laat en ben ook dikquote:Op donderdag 3 september 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zekers maar het meest wakkere is toch wel je stofwisseling dus het is pure onzin om die wakker te moeten schudden, dat is iets van vroeger toen ze ook dachten dat laat eten dik maakt.
Even gaan klagen dat ze een beetje rustig aan doen.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Loop nu mijn straat in. Ze maken wel een Tering herrie
Weten de buren ook eens hoe dat voelt.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
EAT THIS GNOOM!!!quote:Op donderdag 3 september 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik eet snack laat en ben niet meer dik.quote:
Ditquote:Op donderdag 3 september 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weten de buren ook eens hoe dat voelt.
Ik eet 'laat' zodat ik 's avonds minder snack eigenlijk, plus de Hollandse etenstijd vind ik echt veel te vroegquote:Op donderdag 3 september 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet snack laat en ben niet meer dik.
Gedaan. En koffie gedronken. Daarna ergens cola. Nu moet k weer naar buitenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Loop je nu rondjes door de wijk in de regen?
Ja had hem even een berichtje gestuurd dat vandaag dé dag was om eens een keertje niet thuis te zijnquote:
Vriendin van me eet om half zes/zes uur. Nu snap ik niet hoe ze dat doet als ze tot vijf uur/half zes werkt. Maar als wij dus ergens samen naartoe gaan ben ik helemaal van de leg met eten. ZIj wordt ook stikchagrijnig als ze geen eten heeft op haar gebruikelijke momenten, maar ik eet veel later en heb minder eetmomenten dus ik heb geen honger als zij MOET eten.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet 'laat' zodat ik 's avonds minder snack eigenlijk, plus de Hollandse etenstijd vind ik echt veel te vroeg
Hoezo kun je niet thuis zitten, met koptelefoon op desnoods?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan. En koffie gedronken. Daarna ergens cola. Nu moet k weer naar buiten
Jammer dat het kutweer is anders kon je naar het strand.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan. En koffie gedronken. Daarna ergens cola. Nu moet k weer naar buiten
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had hem even een berichtje gestuurd dat vandaag dé dag was om eens een keertje niet thuis te zijn
Stof. :pquote:Op donderdag 3 september 2020 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo kun je niet thuis zitten, met koptelefoon op desnoods?
Dus exact hetzelfde wat ik doe, eten wanneer je daadwerkelijk trek hebt en daarmee snaaien voorkomen.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet 'laat' zodat ik 's avonds minder snack eigenlijk, plus de Hollandse etenstijd vind ik echt veel te vroeg
Ik kan ook best vervelend worden als ik honger heb, maar dat is niet afhankelijk van het tijdstipquote:Op donderdag 3 september 2020 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me eet om half zes/zes uur. Nu snap ik niet hoe ze dat doet als ze tot vijf uur/half zes werkt. Maar als wij dus ergens samen naartoe gaan ben ik helemaal van de leg met eten. ZIj wordt ook stikchagrijnig als ze geen eten heeft op haar gebruikelijke momenten, maar ik eet veel later en heb minder eetmomenten dus ik heb geen honger als zij MOET eten.
Ja als ik aan m'n eerste ontbijt zit, heeft zij haar second breakfast al. En dan tussen de middag is voor haar twaalf uur, voor mij tussen 1 en half 2. En dan om drie uur wil ze weer wat, ik nog niet. En om zes uur eet ze normaal gesproken warm, ik heb dan nog geen honger als ik om drie uur al weer wat heb gegeten. Dan neem ik alleen een voorgerecht ofzoquote:Op donderdag 3 september 2020 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan ook best vervelend worden als ik honger heb, maar dat is niet afhankelijk van het tijdstip. Ik heb wel veel eetmomenten eigenlijk; ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, fruit, avondeten, tussendoortje.
Ik zit de hele dag op m'n gat, ik sla gerust een maaltijd over.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit zijn al een stapel mooie voorbeelden waarom het onzin is om één eetstramien als "het juiste" neer te zetten. Voor de een werkt het ene, voor de ander het andere.
Al word ik dan weer niet vervelend als ik honger heb, kan in principe makkelijk een dag zonder te eten. Gisteren ook, toen bedacht ik me rond 16 uur dat ik nog niet gegeten had, maar met avondeten om 18-18.30 ga je ook niet meer uitgebreid eten dan.
Ik heb wel eens met honger over een drukke Las Vegas strip gelopen, mijn hoofd was schijnbaar zo vrolijk dat mensen allemaal voor me aan de kant gingen en mijn reisgenoot op zijn tenen moest lopen om niks verkeerds te zeggenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Al word ik dan weer niet vervelend als ik honger heb, kan in principe makkelijk een dag zonder te eten. Gisteren ook, toen bedacht ik me rond 16 uur dat ik nog niet gegeten had, maar met avondeten om 18-18.30 ga je ook niet meer uitgebreid eten dan.
Vriend van mij heeft ook van die vaste eetmomenten.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me eet om half zes/zes uur. Nu snap ik niet hoe ze dat doet als ze tot vijf uur/half zes werkt. Maar als wij dus ergens samen naartoe gaan ben ik helemaal van de leg met eten. ZIj wordt ook stikchagrijnig als ze geen eten heeft op haar gebruikelijke momenten, maar ik eet veel later en heb minder eetmomenten dus ik heb geen honger als zij MOET eten.
O zo ben ik ook wel, ik kan het ene moment geen trek hebben en even later welquote:Op donderdag 3 september 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft ook van die vaste eetmomenten.
Ik om 12 uur: “Ik heb honger. Zullen we lunchen.”
Hij: “Het is nog geen lunchtijd.”
Hij om klokslag 12.30 uur: “Het is lunchtijd, ik heb honger, zullen we lunchen.”
Dat is geen honger maar een dwangneurosequote:Op donderdag 3 september 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft ook van die vaste eetmomenten.
Ik om 12 uur: “Ik heb honger. Zullen we lunchen.”
Hij: “Het is nog geen lunchtijd.”
Hij om klokslag 12.30 uur: “Het is lunchtijd, ik heb honger, zullen we lunchen.”
Same :pquote:Op donderdag 3 september 2020 11:17 schreef TaMieke het volgende:
Ik word wel echt hangry. En leef van eetmoment naar eetmoment
Oh, neuh, ik heb niet echt een gemoedskoppeling aan m'n voedselinname. Enige uitzondering is als ik ongesteld moet worden, dan mķet er chocolade in.quote:
Daar heb ik meestal geen last van.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh, ik heb niet echt een gemoedskoppeling aan m'n voedselinname. Enige uitzondering is als ik ongesteld moet worden, dan mķet er chocolade in.
Meestal?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik meestal geen last van.
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik meestal geen last van.
Dezelfde logica als Google die denkt dat ik in Breda zit?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom denkt Ali dat ik in Portugal zit?
Nou soms is er wel enorme behoefte aan chocolade, maar dan gutst er niet ergens bloed uitquote:
Chocolade, daar kan ik echt geen dag zonderquote:Op donderdag 3 september 2020 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou soms is er wel enorme behoefte aan chocolade, maar dan gutst er niet ergens bloed uit
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:32 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Als ik vijf dagen niet eet word ik waarschijnlijk een combinatie van bitterbal en Mengele.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan echt vijf dagen of zo zonder eten en dan staat mijn gestel en mijn humeur nog fier overeind als titanium.
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik vijf dagen niet eet word ik waarschijnlijk een combinatie van bitterbal en Mengele.
Ah, prima timing, ik begin trek te krijgen.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:32 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dat klinkt niet best..quote:Op donderdag 3 september 2020 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik vijf dagen niet eet word ik waarschijnlijk een combinatie van bitterbal en Mengele.
Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, prima timing, ik begin trek te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |