Doe anders een kaartje in de bus, voorop een vriendelijk plaatje, achterop de vraag of er vanmorgen om 515 uur iets bijzonders aan de hand was. Met nette uitleg dat t gebouw nogal gehorig is en dat je liever tot een uur of 7 slaapt.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:42 schreef bitterbal het volgende: [..] Heb paar keer aangebeld maar dan doet die niet open/ K durf het niet te zeggen
Isoleren zodat je minder last van hem hebt?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:42 schreef bitterbal het volgende: [..] nee ze gaan plafond isoleren dus moest sowieso op
dit doet die al een weekquote:Op donderdag 3 september 2020 07:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Doe anders een kaartje in de bus, voorop een vriendelijk plaatje, achterop de vraag of er vanmorgen om 515 uur iets bijzonders aan de hand was. Met nette uitleg dat t gebouw nogal gehorig is en dat je liever tot een uur of 7 slaapt.
jepsquote:Op donderdag 3 september 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Isoleren zodat je minder last van hem hebt?
Fixedquote:Op donderdag 3 september 2020 07:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Doe anders een kaartje in de bus, voorop een vriendelijk plaatje, achterop de vraag of er vanmorgen om 515 uur iets bijzonders aan de hand was. Met nette uitleg dat t gebouw nogal gehorig is en dat je liever tot een uur of 7 11 slaapt.
Misschien komt er wel een erg aantrekkelijke spuiter die zijn werk graag met ontbloot bovenlijf doet, heb je leuk jurkje aan?quote:
Is het zo'n fitboi die gaat lopen sporten?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit doet die al een week![]()
Hij staat nu tegenwoordig zo vroeg op en moet dan duizend keer heen en weer lopen. maar we gaan kijken hoe dat isoleren helpt
hmm nee. zie er uit als een niet uitgeslapen mummyquote:Op donderdag 3 september 2020 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een erg aantrekkelijke spuiter die zijn werk graag met ontbloot bovenlijf doet, heb je leuk jurkje aan?
Oh nee. het is een kleine vadsige gnoom. hij bestelt ook veel bij thuisbezorgd.nl dus het lijkt ook alsof die steeds meer gaan stampen. soms rent die ineens heel snel heen en weer met kleine stapjes.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is het zo'n fitboi die gaat lopen sporten?
Past wel perfect bij een Egyptische concubine toch?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee. zie er uit als een niet uitgeslapen mummy
nou ja liefst toch een mummy met een fris huidje. Nu zon bitterbal die al 2 uur alleen op de schaal ligtquote:Op donderdag 3 september 2020 07:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel perfect bij een Egyptische concubine toch?
Maar hij heeft dus geen idee dat hij overlast veroorzaakt?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee. het is een kleine vadsige gnoom. hij bestelt ook veel bij thuisbezorgd.nl dus het lijkt ook alsof die steeds meer gaan stampen. soms rent die ineens heel snel heen en weer met kleine stapjes.
Jammer weer, maar ja als hij maar goed spuiten kan dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja liefst toch een mummy met een fris huidje. Nu zon bitterbal die al 2 uur alleen op de schaal ligt
nou dat weet ik niet. Soms denk ik dat hij mij ook moet horen of tenminste het kraken van zijn vloer of de logische gedachtegang dat iemand hem wel moet horen zoals hij looptquote:Op donderdag 3 september 2020 07:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus geen idee dat hij overlast veroorzaakt?
nee k doe mijn mond open, hij doet plop en dat is mijn reactiequote:Op donderdag 3 september 2020 07:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is dat hoe jij verwacht dat @:faxie een bitterbal eet?
Dat hoop ik jaquote:Op donderdag 3 september 2020 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer weer, maar ja als hij maar goed spuiten kan dan.
Ja flinke druk zal wel nodig zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja![]()
onder flinke druk die ruimte volspuiten
Jij loopt niet over zijn plafond, dus dat hoor je veel minder.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet. Soms denk ik dat hij mij ook moet horen of tenminste het kraken van zijn vloer of de logische gedachtegang dat iemand hem wel moet horen zoals hij loopt
quote:Op donderdag 3 september 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja![]()
onder flinke druk die ruimte volspuiten
ze komen met een vrachtwagen vol met dat spulquote:Op donderdag 3 september 2020 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja flinke druk zal wel nodig zijn.
Bukakkebal.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze komen met een vrachtwagen vol met dat spul
ja nou dat heb ik dus een paar keer gebeld en dan doet het mormel niet open. maar thuisbezorgd dan vliegt die naar de deur/quote:Op donderdag 3 september 2020 07:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij loopt niet over zijn plafond, dus dat hoor je veel minder.
Ik zou een keer aanbellen op een dag dat je niet chaggo bent van te vroeg opstaan en hem vriendelijk informeren over de gehorigheid van het gebouw.
Wacht op de bezorger.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou dat heb ik dus een paar keer gebeld en dan doet het mormel niet open. maar thuisbezorgd dan vliegt die naar de deur/
vadsige pad dat het is
kan er wat zenuwgas indoenquote:Op donderdag 3 september 2020 07:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wacht op de bezorger.En jat zijn maaltijd.
Nou ja dat weet ik niet. Het haalt luchtgeluid weg en niet contactgeluid. Dat contactgeluid is lopenquote:Op donderdag 3 september 2020 07:55 schreef UitStraling het volgende:
Maar als de spuiter klaar is dan is het tijdperk gnoom toch voorbij?
Dan moet je zijn benen een keer afzagen dan hoor je alleen nog maar smeksmeksmeksmek als hij naar de kast met koekjes kruipt.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dat weet ik niet. Het haalt luchtgeluid weg en niet contactgeluid. Dat contactgeluid is lopen
Daar wordt het niet beter van.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je zijn benen een keer afzagen dan hoor je alleen nog maar smeksmeksmeksmek als hij naar de kast met koekjes kruipt.
smakquote:Op donderdag 3 september 2020 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je zijn benen een keer afzagen dan hoor je alleen nog maar smeksmeksmeksmek als hij naar de kast met koekjes kruipt.
*googlet*quote:Op donderdag 3 september 2020 07:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gas is lastig toedienen. Ik zou voor vloeistof gaan.
Is wel nog een beetje humaan.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar wordt het niet beter van.
Hoe gaat het nu?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:04 schreef kwiwi het volgende:
Over een uurtje komt de post met m'n ereader
HOe is het met Ger?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:04 schreef kwiwi het volgende:
Over een uurtje komt de post met m'n ereader
moet je niet wat eten naar binnen gooien:Pquote:Op donderdag 3 september 2020 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ligt nog ziek in bed. Dus ik ga er maar even niet langs tot ie weer beter is
Met een katapult.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je niet wat eten naar binnen gooien:P
Klinkt alsof je je meer zorgen maakt om jezelf dan om hem.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ligt nog ziek in bed. Dus ik ga er maar even niet langs tot ie weer beter is
' we hebben een clubje opgericht voor mensen die kut hebben geslapen, jij hoort erbij, jij hoort er bij'quote:
Was ik een uur te vroeg?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En ik verklaar ontbijtgenot voor geopend
vast wel agenda's te krijgen die op Corona inspelenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er zijn al agenda's voor 2021 te krijgen.
Jaaa ik hoor eindelijk ergens bijquote:Op donderdag 3 september 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' we hebben een clubje opgericht voor mensen die kut hebben geslapen, jij hoort erbij, jij hoort er bij'
Ik heb al iets in mijn digitale agenda voor 2022 geschreven.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er zijn al agenda's voor 2021 te krijgen.
"Einde Corona of zelfmoord"quote:Op donderdag 3 september 2020 08:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb al iets in mijn digitale agenda voor 2022 geschreven.
Dus pleiten ze voor gratis hoerenquote:Het is voor het eerst dat het CDA pleit voor een verbod op het betalen voor seks. De partij omarmt daarmee een burgerinitiatief van de christelijke jongerenbeweging Exxpose, die voorstelt om – net als in Zweden – betaalde seks aan banden te leggen. Vandaag debatteert de Tweede Kamer over het initiatief.
Ja, agenda’s zonder blaadjes WANT JE GAAT GODVERDOMME TOCH NIKS AFSPREKEN IN DEZE TIJDEN!quote:Op donderdag 3 september 2020 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vast wel agenda's te krijgen die op Corona inspelen
Leuke stijging in verkrachtingen zo.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus pleiten ze voor gratis hoeren![]()
Nee, iets over het feestje van mijn kind in dat jaar. En nog één of andere jaarlijkse open dag.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vraag of ze het appartement van gnoom kunnen opvullen met schuim. Dat helpt tegen de herrie.
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Omfg ik word 40 in 2022
Houdt m'n leven sowieso op.
Ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Omfg ik word 40 in 2022
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Omfg ik word 40 in 2022
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |