Omdat je dr niet kunt krijgen bedoel je?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:23 schreef Mani89 het volgende:
Wat een droomvrouw he jongens?
[ twitter ]
Als Weird Duck een kans maakt, maken we allemaal een kans.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat je dr niet kunt krijgen bedoel je?
Omdat niet elk nummer zo goed kan zijn als Dynamite.quote:
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalenquote:
Smakeloos land.quote:
Dat klopt, de slechte smaak heeft ze al, dus hoop is er altijd.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Weird Duck een kans maakt, maken we allemaal een kans.
Dat is geen verrassing. Eerder bewonderenswaardig dat Roda JC met 6 uit 2 aan het seizoen gaat beginnen.quote:
Maar Roda gun ik ook wel wat herstel. De sympathieke clubjes doen het allemaal ook aardig. En de Jong clubs beginnen slecht. Ik ben niet ontevreden. Zou het tussen Cambuur en de Graafschap gaan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing. Eerder bewonderenswaardig dat Roda JC met 6 uit 2 aan het seizoen gaat beginnen.
Jong clubs missen hoop spelers door voorbereiding van eerste elftallen en interlands nu... beetje krom wel qua schema maar jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Roda gun ik ook wel wat herstel. De sympathieke clubjes doen het allemaal ook aardig. En de Jong clubs beginnen slecht. Ik ben niet ontevreden. Zou het tussen Cambuur en de Graafschap gaan?
Neem aan van wel. DGS en Cam zijn uitgebalanceerd; NAC en Volendam niet echt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Roda gun ik ook wel wat herstel. De sympathieke clubjes doen het allemaal ook aardig. En de Jong clubs beginnen slecht. Ik ben niet ontevreden. Zou het tussen Cambuur en de Graafschap gaan?
Ik kijk principieel niet als Dioon iets presenteert.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Arjen Robben bij de Avondetappe zo! @:el-stinho
Als zij er niet zou zitten zou het programma nog beter lopen. Alles wat lijkt op een gesprek dat iets dieper gaat wordt anders gelijk afgekaptquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk principieel niet als Dioon iets presenteert.
Uitmelkdarten blijft uitmelkdarten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik trouwens uw eerste reactie op uitschakeling van Klompvoet in Premier League, Stijn?
Die play offs zijn een farce. Als ze daar eens mee stoppen zou het al wat zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uitmelkdarten blijft uitmelkdarten.
Je hebt wel flinke babbels als je weet dat ik er niet ben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Wat vinden jullie er van dat een gerenommeerde user als @:Rellende_Rotscholier zichzelf zo voor gek zet om fucking Pau?
Ik mention je toch?quote:Op zondag 6 september 2020 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt wel flinke babbels als je weet dat ik er niet ben.
Alsnog, ik was er niet.quote:
Het zou erger zijn als ik in FHF een cryptisch topic had geopend waarin ik je volledig de vernieling inschreef.quote:Op zondag 6 september 2020 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsnog, ik was er niet.
Mes in m'n rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |