abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:17:15 #176
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194907807
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er zijn 328,2 miljoen inwoners in de USA.
Er zijn 188.000 coronadoden geregistreerd.

De kans om tot nu toe aan corona te overlijden is dus 1 op 1746.

Daarnaast zijn er 6,2 miljoen inwoners in de USA besmet (geweest) en zijn 188.000 er aan overleden.

De kans om aan corona te overlijden als je besmet bent is 1 op 33, ofwel zo'n 3%.

---------------------------

Zelfs als je jouw belachelijke "reductie" van 94% zou toepassen zit je alsnog op 11.280 doden, ofwel alsnog een kans van 1 op 29.096 dat je in de USA overlijdt aan corona of een kans van 1 op 550 dat je aan corona overlijdt als je er mee besmet wordt.

Leg mij maar uit hoe je op 1 op 19,1 miljoen komt.
het is een CDC reductie (official) ... niet mijn reductie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:20:06 #177
52357 Lambiekje
pi_194907860
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 15:30 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik denk dat dit voor iedereen hier je reinste nachtmerrie is.
Het voorbeeld van NOS is bevat nog maar zééér onschuldige zaken. De realiteit zal nog velen malen erger zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 05-09-2020 22:34:05 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:25:50 #178
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194907973
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 15:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Om de discussie weer even naar enige vorm van redelijkheid te brengen:
Wat denken jullie over deze app geplaatst door de NOS waar je kunt zien/testen hoe het sociale puntensysteem dat in China blijkt te gaan gelden zou werken.

https://app.nos.nl/social-credit-score/index.html

Informatief?
Zorgelijk?
Ver van onze bed show?
Goed idee om zo'n systeem ook in "onze" maatschappij te integreren?

Vind dit wel een interessant punt voor dit topic. Aangezien er in de OP ook beschreven staat dat dit coronavirus door sommigen wordt gezien als een soort van Trojaans paard dat de digitale versie van 1940-1945 lijkt mee te brengen. Om maar even een schokerende ietwat simpele en voorspelbare vergelijking te geven....
Denk dat die Black Mirror aflevering de spijker redelijk op z'n kop slaat eigenlijk. Vind het moeilijker om me voor te stellen dat het anders zou lopen.

Dus het gaat even goed, dan krijg je die 'who-cares' enclaves van mensen die niet meer meedoen aan 'het systeem' en vanaf dat punt...weet ik het ook niet.

Wellicht brengt het wel een exodus op gang van mensen die die mogelijkheid (nog) hebben.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:29:15 #179
52357 Lambiekje
pi_194908036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

In welke leeftijdscategorie ze vallen maakt niet uit voor de rekensom van het aantal doden per aantal inwoners, dat begrijp je hopelijk wel.

Neem je het risico voor die leeftijdsklasse (12,93% van alle Amerikanen is 80 of ouder) dan wordt de kans uiteraard nog schrikbarend hoger.
[..]

Dat de meerderheid onderliggende medische aandoeningen heeft is geen nieuws, dat wisten we in maart al.
Daarmee kan je nog niet stellen dat ze niet aan Corona zijn overleden.

En nogmaals, als je écht maar 6% zou meerekenen zit je alsnog op een kans van 1 op 29.096 om er aan te overlijden als je geen onderliggende medische aandoening hebt, of 1 op 550 als je besmet raakt en geen onderliggende medische aandoening hebt
[..]

Je wil niet rekenen maar weet ons wel te vertellen dat er niets aan de hand is.
Echt absurd hoe je denkt.

Eng. Echt heel eng.
pi_194908096
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Echt absurd hoe je denkt.

Eng. Echt heel eng.
Eng?

Je vindt zelf dingen uitrekenen en niet alles klakkeloos geloven wat er op Niburu staat "eng"?
Je vindt waarheidsvinding "eng"?

Wie is er nu het schaap? ...
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:34:44 #181
52357 Lambiekje
pi_194908145
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Eng?

Je vindt zelf dingen uitrekenen en niet alles klakkeloos geloven wat er op Niburu staat "eng"?
Je vindt waarheidsvinding "eng"?

Wie is er nu het schaap? ...
wederom foute gedachtengang.
pi_194908237
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is een CDC reductie (official) ... niet mijn reductie.

Nee, het is geen reductie. Het aantal doden is correct volgens het CDC.

Het klopt dat (afhankelijk van het land) zo'n 4 tot 18% geen onderliggende medische aandoening had, dat wil niet zeggen dat de rest niet overleden is aan corona.

Het CDC stelt nergens dat het een "reductie" is, het is slechts een onderscheid tussen "wel of geen" onderliggende medische aandoening.

Ja, ze hadden een onderliggende medische aandoening (obesitas, suikerziekte, COPD, CF, soms gewoon slechte weerstand ivm ouderdom, kanker of leukemie, etc) maar dat betekent niet dat die mensen allemaal overleden zouden zijn als ze geen corona hadden opgelopen.

Maar ook als je alleen die 6% zou rekenen, dan kom je nog niet op 1 op 19,1 miljoen...

Is ook logisch, als je uit zou gaan van 1 op 19,1 miljoen dan zou er in Nederland statistisch maar 1 persoon overleden zijn aan corona.
pi_194908261
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wederom foute gedachtengang.
Je bent niet in staat om mijn berekening in enig opzicht onderuit te halen, in plaats daarvan kom je met "foute gedachtengang" en "eng, heel eng".

Doe eens wat moeite ipv linkjes, video's en teksten dumpen.
  zaterdag 5 september 2020 @ 22:41:09 #184
52357 Lambiekje
pi_194908287
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 14:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

2 weekjes in quarantaine om geen andere mensen te besmetten.

Wat een waanzin om dat een concentratiekamp te noemen, dan heb je echt geen realistische voorstelling van een concentratiekamp.

Als ik zou twijfelen of ik corona had zou ik al 2 weken binnen blijven, boodschappen zetten ze wel op de stoep.

JE KUNT NIEMAND BESMETTEN. VIRUSSEN BESTAAN NIET

Virussen is een verzinsel van BigPharma om hun producten te kunnen slijten.

je wordt ziek omdat je een verzwakt immuun hebt. Te weinig brandweermannen. En waarom er te weining brandweermannen zijn is omdat ze zijn weggepest/vermoord door vaccins en andere toxische rommel van BigPharma en andere BigOil activiteiten.

BigPharma is er om ons ZIEK te maken. En ziek te houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 05-09-2020 22:48:04 ]
pi_194908563
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 22:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat een onzin, natuurlijk bestaan virussen wel. Je kan ze zelfs prima zichtbaar maken onder een elektronenmicroscoop. Bacteriën zijn meestal veel groter, die kan je onder een gewone microscoop prima zichtbaar maken.

quote:
Virussen is een verzinsel van BigPharma om hun producten te kunnen slijten.

je wordt ziek omdat je een verzwakt immuun hebt. Te weinig brandweermannen. En waarom er te weining brandweermannen zijn is omdat ze zijn weggepest/vermoord door vaccins en andere toxische rommel van BigPharma en andere BigOil activiteiten.

BigPharma is er om ons ZIEK te maken. En ziek te houden.
Ik kan je vertellen dat je echt een verkeerd beeld hebt van hoe je "immuunsysteem" werkt.
Maar het zal weinig nut hebben om het je uit te leggen als je al zover met je hoofd in het vossenhol zit.

Overigens ook heel grappig dat je verkondigt dat maar 1 op de 19,1 miljoen mensen zou zijn overleden aan corona maar vervolgens verkondigt dat corona niet bestaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-09-2020 23:00:57 ]
pi_194908864
Ik denk dat Lambiekje bedoelt dat corona wel bestaat (coronavirussen) zijn virussen die bijvoorbeeld worden aangetoond bij de reguliere verkoudheid.
Hij probeert te vertellen (en volgens mij klopt dat wel aardig) dat (corona)virussen een natuurlijke respons zijn van het immuunsysteem van de mens om bij te dragen aan het afbreken van een bepaalde toxische stof.
pi_194908912
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:06 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik denk dat Lambiekje bedoelt dat corona wel bestaat (coronavirussen) zijn virussen die bijvoorbeeld worden aangetoond bij de reguliere verkoudheid.
Hij probeert te vertellen (en volgens mij klopt dat wel aardig) dat (corona)virussen een natuurlijke respons zijn van het immuunsysteem van de mens om bij te dragen aan het afbreken van een bepaalde toxische stof.
Ik denk dat Lambiekje zei:

quote:
Prima dat je hem wil verdedigen maar ik kan er weinig anders van maken dan dat er staat.
pi_194909109
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik denk dat Lambiekje zei:
[..]

Prima dat je hem wil verdedigen maar ik kan er weinig anders van maken dan dat er staat.
Het is niet mijn streven om mensen hier te verdedigen omdat ik van mening ben dat mensen best voor zichzelf op kunnen komen in dergelijke internetdiscussies.
Ik probeer de gedachtegang van Lambiekje ietwat duidelijker te formuleren omdat hij mijn inziens wel degelijk gelijk heeft in bepaalde dingen maar voornamelijk door de wijze waarop hij het verwoord de boodschap voor sommigen ietwat ongenuanceerd overkomt.

Je kunt van dit virus onderhand ook wel zeggen dat het een op zich geen statisch "virus" betreft.
Je kunt de huidige situatie volgens mij beter en concreter omschrijven als:"mensen raken besmet waarna dit virus kan worden aangetoond maar het verloop van deze besmetting verloopt bij een ieder anders"
Hoewel iedereen die besmet raakt in deze pandemie dus wel aantoonbaar over hetzelfde virus beschikt, reageert dit virus bij elk individu echter weer totaal verschillend.
We praten hier dus over een dynamisch virus.... Omdat "het virus" niet hetgeen aan geeft wat één en dezelfde statische besmettingsverschijnselen laat zien maar een virus dat wordt aangetoond bij verschillende verschijnselen....
pi_194909182
Grof gezegd.
Datgene wat tussen mensen lijkt te worden overgedragen danwel in de lucht lijkt te hangen als een soort miniscuul toxisch stofje met bepaalde waarden waaraan je die toxische eigenschappen zou moeten kunnen herkennen bestaat niet....

Als we dan toch in termen van ronddwalende en killende virussen moeten spreken moeten we concluderen dat dit een nogal zweverig instabiele variant betreft.... En volgens mij is dat niet in juiste overeenstemming met de manier waarop de pandemie wordt verkondigd en bestreden.
  zondag 6 september 2020 @ 13:41:54 #190
52357 Lambiekje
pi_194916026
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
Grof gezegd.
Datgene wat tussen mensen lijkt te worden overgedragen danwel in de lucht lijkt te hangen als een soort miniscuul toxisch stofje met bepaalde waarden waaraan je die toxische eigenschappen zou moeten kunnen herkennen bestaat niet....

Als we dan toch in termen van ronddwalende en killende virussen moeten spreken moeten we concluderen dat dit een nogal zweverig instabiele variant betreft.... En volgens mij is dat niet in juiste overeenstemming met de manier waarop de pandemie wordt verkondigd en bestreden.
Maar gelukkig heeft hugo het antwoord.
https://www.ninefornews.n(...)-moeten-we-allemaal/

Meerdere fases en jaarlijks.
pi_194917170
Mensen lopen al maandenlang langs elkaar heen op straat ,elke dag in de supermarkten .. 1op20 draagt daar een mondkapje en echt niemand houdt zich aan de 1.5 meter ,zo kan ik wel doorgaan

Als we echt met een virus te maken zouden hebben hadden de cijfers dat ondertussen allang moeten laten zien
pi_194917236
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 14:45 schreef PSVCL het volgende:
Mensen lopen al maandenlang langs elkaar heen op straat ,elke dag in de supermarkten .. 1op20 draagt daar een mondkapje en echt niemand houdt zich aan de 1.5 meter ,zo kan ik wel doorgaan

Als we echt met een virus te maken zouden hebben hadden de cijfers dat ondertussen allang moeten laten zien
Gelukkig hebben we viroloog PSVCL van het Fok!forum om zijn professionele diagnose met ons te delen.

Voelt veel beter zo!
  zondag 6 september 2020 @ 15:48:55 #193
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194918582
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 13:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar gelukkig heeft hugo het antwoord.
https://www.ninefornews.n(...)-moeten-we-allemaal/

Meerdere fases en jaarlijks.
Ja hoor jaarlijks :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194919400
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 14:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we viroloog PSVCL van het Fok!forum om zijn professionele diagnose met ons te delen.

Voelt veel beter zo!
Kwestie van logisch redeneren en observeren ,ik heb daar geen Ab Oosterkneus voor nodig (zogenaamde expert aangesteld door de overheid)

Net weer een rondje AH gedaan, geen mondkapje gezien... mensen hebben schijt aan de 1,5 meter.
En dat al voor een paar maanden.

Wat een waardeloos "virus" _O-
pi_194921562

HET KILLERRRRRRRRRRRRRRRRR VIRUS

_O- _O- _O- _O-

FACK OFF
  zondag 6 september 2020 @ 18:52:45 #196
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194922603
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

HET KILLERRRRRRRRRRRRRRRRR VIRUS

_O- _O- _O- _O-

FACK OFF
Hier wordt door Voermans beweerd dat het virus zelfs van soort A is en hij deelt ook nog een paar sneertjes uit wellicht bang voor zijn baantje, Baudet zet daar zijn vraagtekens bij.

Pandemie?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194924795
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hier wordt door Voermans beweerd dat het virus zelfs van soort A is en hij deelt ook nog een paar sneertjes uit wellicht bang voor zijn baantje, Baudet zet daar zijn vraagtekens bij.

Pandemie?
Sowieso is ie bang om zijn baan te verliezen ,en wellicht nog meer ...hij moet natuurlijk gewoon vertellen wat ie krijgt ingefluisterd.

Gevaarlijker dan Corona \/
pi_194924863

pi_194925364
quote:
Wat een tyfusdomme vragen.
  zondag 6 september 2020 @ 21:46:45 #200
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194925369
quote:
Dus dat ^O^ , ik vertrouw wel op mijn immuunsysteem zoals ik al mijn hele leven doe . De koekoek met je experimenten op mijn lichaam , we krijgen vast weer een toneelstukje op tv waarin een politieke leider zich publiekelijk in laat spuiten ( met het dopje erop ) voor de mensen die daar nog intrappen .

[ Bericht 4% gewijzigd door Summers op 06-09-2020 21:52:07 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')