Bron: AD.nlquote:Grapperhaus biedt alsnog excuses aan: tijdens bruiloft niet hele tijd 1,5 meter afstand gehouden
Corona-minister Ferd Grapperhaus (Justitie) geeft toe dat hij zelf in de fout is gegaan met de coronaregels tijdens zijn eigen bruiloft. Op foto’s die vandaag opdoken blijkt dat gasten niet de hele tijd 1,5 meter afstand hielden.
De minister zei aanvankelijk dat de coronamaatregelen ‘voortdurend in de gaten zijn gehouden’. In een verklaring aan de Tweede Kamer kwam hij daar later op terug. ,,Ondanks alle genomen maatregelen, zijn er helaas momenten geweest waar de 1,5 meter afstand niet in acht is genomen. Dat spijt me, juist een minister moet altijd het goede voorbeeld geven.”
De beelden van zijn bruiloft van vorige week werden verspreid op Twitter. Onder meer de gewezen Haagse wethouder Richard de Mos deelde dit.
https://twitter.com/Richa(...)-gehoudena7d7f601%2F
Grapperhaus zei eerder op de dag al wel het niet ‘100 procent te kunnen garanderen’ dat de regels constant in acht zijn genomen, maar was naar eigen zeggen ‘de helft van de dag bezig om te kijken of het wel goed ging.’ Later gaf hij toe dat ‘we mensen voortdurend hebben geattendeerd’ op de coronamaatregelen.
Gast
Overigens was een van de gasten op de bruiloft staatssecretaris Ankie Broekers-Knol, zo is op foto’s te zien. Vanwege de coronacrisis was de dag juist kleinschaliger dan gepland, aldus Grapperhaus. ,,Het was een kleine setting met gezinnen en heel goede vrienden.” Op de beelden is het gezelschap op het bordes te zien, waarbij mensen geen 1,5 afstand van elkaar houden.
Maar volgens Grapperhaus werden op die plek mensen die samen een huishouden vormen bij elkaar gezet. ,,Tuurlijk, soms loopt het dan even door elkaar. Maar we hebben telkens gezegd: mensen, let op de regels.”
Juist minister Grapperhaus wordt vanwege de beelden hypocrisie verweten. Hij stelde dat het niet-naleven van 1,5 meter afstand ‘asociaal’ is, omdat het virus zo weer terrein zou kunnen winnen, met alle gevolgen van dien. Dat verwijt snapt hij. ,,Juist omdat ik als minister het belang van de naleving van de maatregelen continu benadruk.”
Volgens de richtlijnen van het kabinet moeten gasten op een bruiloft ook 1,5 meter afstand houden en moet iedereen een eigen vaste zitplaats hebben. Ook mag er op de trouwlocatie ‘niet van plek worden gewisseld of gedanst worden.’
Fout
Eerder gingen koning Willem-Alexander en koningin Máxima tijdens hun vakantie in Griekenland in de fout, toen zij op de foto gingen met een restauranteigenaar. Zij boden daarop eveneens excuses aan.
Oh jeequote:
Omdat het de eerste termijn van de Kamer is. Daarna komt eerste termijn kabinet en mag grapperhaus. Standaard volgordequote:Op woensdag 2 september 2020 17:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom is die CDA pief de hele tijd aan het woord? Kan Grappie zichzelf niet verdedigen?
Het ging in dit geval om de voorkant van een gebouw met een mooie voorgevel, maar was een mooie dubbele beeldspraakquote:
Je moet ook wel enorm glibberig zijn om je hier nog uit te kunnen lullen. Klaver heeft trouwens een vervelend pedant toontje altijd..net een dominee.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het CDA komt niet verder dan dat het goed is om de vraag te stellen. Maar het antwoord geven ze niet
Ja, enorm irritant toontje van Klaver. Hij denkt zelf dat het een Obama achtige manier van praten is.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je moet ook wel enorm glibberig zijn om je hier nog uit te kunnen lullen. Klaver heeft trouwens een vervelend pedant toontje altijd..net een dominee.
Wil Grapperhaus zelf ook wel horen in plaats van die pipo die nu praatquote:Op woensdag 2 september 2020 17:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom is die CDA pief de hele tijd aan het woord? Kan Grappie zichzelf niet verdedigen?
Als je er rijkelijk voor beloond wordt?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:13 schreef tralalala het volgende:
In een kliko zitten om foto's te kunnen maken van het huwelijk is wel triest ja.
Nou, als het dan maar een knappe bruid is.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je er rijkelijk voor beloond wordt?
Precies..voor de juiste hoeveelheid knaken ga ik zelfs in een kliko mer stront zitten.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je er rijkelijk voor beloond wordt?
Regels op stellen, ze zelf niet naleven, en anderen die ze overtreden bekeuren, een strafblad geven en uitmaken voor aso's. Begrijp je nou echt niet waar die ophef vandaan komt?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:55 schreef eigendeegcookie het volgende:
wat een gezeik zeg, over wat die man in zn privé-tijd doet, waar bemoei je je mee zou ik zeggen.
en dat gemiep over niet eerlijk slaat nergens op:
hij is op zn feestje niet op heterdaad betrapt, dus komt hij er mee weg,
net als alle andere burgers die niet betrapt zijn
Dit dusquote:Op woensdag 2 september 2020 18:57 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Regels op stellen, ze zelf niet naleven, en anderen die ze overtreden bekeuren, een strafblad geven en uitmaken voor aso's. Begrijp je nou echt niet waar die ophef vandaan komt?
ik begrijp niet waarom Grapperhaus verantwoording meent te moeten afleggen over gebeurtenissen die in zn vrije tijd plaats vondenquote:Op woensdag 2 september 2020 18:57 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Regels op stellen, ze zelf niet naleven, en anderen die ze overtreden bekeuren, een strafblad geven en uitmaken voor aso's. Begrijp je nou echt niet waar die ophef vandaan komt?
Ben je nou echt zo onwetend of wil je het gewoon niet begrijpen?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:04 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom Grapperhaus verantwoording meent te moeten afleggen over gebeurtenissen die in zn vrije tijd plaats vonden
die ophef komt bij mensen vandaan die met hun neus in de prive-foto's van n ander snuffelenquote:Op woensdag 2 september 2020 18:57 schreef jameshond7 het volgende:
Begrijp je nou echt niet waar die ophef vandaan komt?
Te dom om te poepen en lid van het CDAquote:Op woensdag 2 september 2020 19:14 schreef jameshond7 het volgende:
Ben je nou echt zo onwetend of wil je het gewoon niet begrijpen?
Wil jij je alsjeblieft even aanmelden als medisch wonderquote:Op woensdag 2 september 2020 19:18 schreef eigendeegcookie het volgende:
die ophef komt bij mensen vandaan die met hun neus in de prive-foto's van n ander snuffelen
Dat lijkt me correct.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:04 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom Grapperhaus verantwoording meent te moeten afleggen over gebeurtenissen die in zn vrije tijd plaats vonden
Pas die logica nu eens toe op een BOA die mensen in hun privétijd bekeurt omdat ze te dicht opelkaar staan.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:55 schreef eigendeegcookie het volgende:
wat een gezeik zeg, over wat die man in zn privé-tijd doet, waar bemoei je je mee zou ik zeggen.
Ik vraag me wel af hoe politie zou reageren mocht je het toevallig gezien hebben in Bloemendaal en er melding van gemaakt had.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:55 schreef eigendeegcookie het volgende:
ja, hahaha!quote:Op woensdag 2 september 2020 19:28 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe politie zou reageren mocht je het toevallig gezien hebben in Bloemendaal en er melding van gemaakt had.
Hey leuk. Een filmpje van april. Das nieuw.quote:
Lijkt me dat ze getraind worden zoiets doms niet te doen. Nou niet blijkbaar.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk alleen maar: wat een sukkel, die Grapperhaus. Je wéét dat er op je gelet wordt. Sukkel dat je dan een hand accepteert en dergelijke.
Niet nieuw, wel erg relevant.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Hey leuk. Een filmpje van april. Das nieuw.
wat vliegt de tijd hequote:Op woensdag 2 september 2020 19:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Hey leuk. Een filmpje van april. Das nieuw.
Nou zeker.quote:
Ja dat wist je toch, er zal vast wel iemand heel veel aan verdiend hebbenquote:Op woensdag 2 september 2020 19:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoog aantal infecties gemeld door ‘technische storing’, De Jonge: Corona-app desnoods intrekken
CORONAVIRUSDe ‘appathon’ en de openbare zoektocht naar een corona-app hebben te hoge verwachtingen gewekt over die applicatie, geeft minister De Jonge toe. ,,Ik denk dat de verwachting te hoog en het resultaat te teleurstellend was.” De Jonge wil de app CoronaMelder maandelijks evalueren en deze, als blijkt dat hij niet genoeg toevoegt aan het bron- en contactonderzoek of zelfs negatieve bijeffecten geeft, zo nodig aanpassen of desnoods intrekken. Het laatste virusnieuws lees je hieronder in ons liveblog.
https://www.ad.nl/binnenl(...)intrekken~a58fc7f08/
CDA en ict![]()
Goed bezig weer![]()
Toegeven dat de maatregelen helemaal nergens over gaan lijkt me beter.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:21 schreef Jed1Gam het volgende:
Aftreden + 10kboete wegens voorbeeldfunctie en aantekening strafblad
Helemaal mee eens, het gaat inderdaad niet om de knuffel en de hand die hij geeft. Het gaat om de enorme hypocrisie.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb er best lang over nagedacht en op 100 manieren geprobeerd Grapperhaus zijn misstappen goed te praten. Dat misstappen goedpraten is gelukt, iedereen maakt wel eens een foutje, of twee. Maar dat is het punt niet.
Hij heeft schijt aan zijn eigen beleid. Links- of rechtsom, dit zal hem altijd blijven achtervolgen zo lang hij minister is. Hij is niet geloofwaardig meer en als hij niet uitkijkt trekt hij het hele kabinet mee. Hij zal toch opgeofferd worden denk ik, hier komt hij niet meer uit. Het is niet uit te leggen, ik zie tenminste niet in hoe.
Maar er gaan wel heel veel mensen failliet binnenkort, want de huur en de belastingen zijn slechts uitgesteld he en die extra banklening met overheidsgarantie moet ook terugbetaald worden , net als de aanslag BTWquote:Op woensdag 2 september 2020 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toegeven dat de maatregelen helemaal nergens over gaan lijkt me beter.
IB4 foto van baudetquote:Op woensdag 2 september 2020 17:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Benieuwd hoe de kamerleden die nu zelf losgaan op Grapperhaus zich zelf hebben gedragen de afgelopen maanden. Denk dat iedereen wel een keer zich niet helemaal aan de voorschriften heeft gehouden. Dit kan nog leuk worden de komende maanden
Dat maakt ook niet uit. Degene die nu los gaan op Grapperhaus staan ook niet achter het beleid. Als je als MvJ iedereen die het beleid niet volgt voor asociaal uitmaakt en een dikke boete + strafblad geeft, en vervolgens zelf schijt hebt aan de regels, snap ik heel goed dat zijn positie nu ter discussie staan. Er zijn er voor minder de laan uit gestuurd.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Benieuwd hoe de kamerleden die nu zelf losgaan op Grapperhaus zich zelf hebben gedragen de afgelopen maanden. Denk dat iedereen wel een keer zich niet helemaal aan de voorschriften heeft gehouden. Dit kan nog leuk worden de komende maanden
Dat kan nog daarna, andere hebben namelijk ook boetes moeten betalen.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toegeven dat de maatregelen helemaal nergens over gaan lijkt me beter.
Jaquote:
Geveinsd.quote:
De "verbinder".quote:Op woensdag 2 september 2020 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu Rutte nog met een dosis prietpraat erover heen![]()
Zelfs dat niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:29 schreef BeriBeri het volgende:
Denk niet dat die gaat aftreden, zal de boetes wel kwijtschelden ofzo
Heeft Thierry een punt inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:31 schreef hollandia02 het volgende:
Levensgevaarlijk virus, dus meneer wilt zijn schoonmoeder uit de weg ruimen.
Ja geweldig hoorquote:
En dan zeker ook met die kinderen ernaast die het net gehad hadden...quote:Op woensdag 2 september 2020 20:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heeft Thierry een punt inderdaad.
Absoluutquote:Op woensdag 2 september 2020 20:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heeft Thierry een punt inderdaad.
Geen actieve herinnering meer aan de bruiloft, vandaar de foute verklaringen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zwak verweer, en ook best zwak verwoord allemaal met dat ge-eh en gehakketa. Jammer hoor. Eigenlijk zeg ik nu uit emotie: laat maar zitten. Maar dat zou echt nergens op slaan.
Alcoholist Ferd.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering meer aan de bruiloft, vandaar de foute verklaringen.
Echt hè. Die gespeelde emotie.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:34 schreef hollandia02 het volgende:
Ongeloofwaardig en niet sterk.
Lijkt wel een vrouw (Met alle respect).
Daarom huilt die nu, voor medelijden van de linkse partijen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hopelijk maakt de tweede kamer hem straks helemaal af![]()
Arrogantie ten topquote:Op woensdag 2 september 2020 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Je zou toch mogen verwachten dat hij iets had voorbereid... Wat is dit voor gezwets?
Dan is hij zelf ook een grote Aso!quote:Op woensdag 2 september 2020 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij staat achter zijn aso uitspraak.
Mensen die zich bewust niet aan de maatregelen houden.
Heeft hij zelf ook niet gedaan.
quote:Op woensdag 2 september 2020 20:39 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is hij zwaarademig zegGaat 'ie ook instorten?
Ik geef ook altijd perongeluk mijn oma in corona tijd een knuffel, als het woord "Corona" in mijn werk verankerd zit.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ah geen intentioneel overtreding dus van Ferd, dus kan aanblijven![]()
Ik leef Corona en het is mijn werk. Maar ik vergeet even alle regels op mijn feestjequote:Op woensdag 2 september 2020 20:40 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik geef ook altijd perongeluk mijn oma in corona tijd een knuffel, als het woord "Corona" in mijn werk verankerd zit.
Ook nog met 2 ex-corona's. Voor een extra reminder
Waar dient een waarschuwing voor eigenlijk? Wist Grapperhaus de regels opeens niet meer?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus omdat hij geen waarschuwing heeft gehad... valt het voor hem wel mee
Wat doe je?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik leef Corona en het is mijn werk. Maar ik vergeet even alle regels op mijn feestje
Halsema?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:40 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Wie laat hij hier struikelen?
Hetr is te bizar voor woorden allemaal.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:42 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar dient een waarschuwing voor eigenlijk? Wist Grapperhaus de regels opeens niet meer?
Haar man is bij haar in dienst!quote:
"Wat doe je eigenlijk voor werk Ferd?,quote:Op woensdag 2 september 2020 20:42 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waar dient een waarschuwing voor eigenlijk? Wist Grapperhaus de regels opeens niet meer?
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jeetje man, ik zie Grapperhaus niet vaak spreken, maar gaat het altijd zo hakkelig?
Hij heeft zichzelf aangestoken hoor..quote:Op woensdag 2 september 2020 20:45 schreef Nikonlover het volgende:
Ze gaan hem allemaal afbranden! Baudet begint
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 20:45 schreef Nikonlover het volgende:
Ze gaan hem allemaal afbranden! Baudet begint
Niets in de kamer is op haat gericht.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:47 schreef Postbus100 het volgende:
Dat zijn zowaar mooie woorden van Thierry BaudetDat het niet persoonlijk is en dat hij met hem als mens te doen heeft.
Wanneer heeft u voor het laatst gehuild?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:47 schreef Nikonlover het volgende:
Zn schoonmoeder. Baudet speelt het ff persoonlijk.
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 20:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wanneer heeft u voor het laatst gehuild?
Hele slimme benadering van Baudetquote:Op woensdag 2 september 2020 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch heeft Baudet een punt. Als het risico echt zo gevaarlijk is.... tja... Minister.
Ook enorm zwaar ademend. Wat zijn nog meer symptomen?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:50 schreef Postbus100 het volgende:
Whahahaha, *KUCH KUCH* Excuus, Corona, Whahaa![]()
Laat juist de zwakte van Baudet zien. Net als bij het Rutte debatquote:Op woensdag 2 september 2020 20:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hele slimme benadering van Baudet
Ik lach me kapot als het zo is.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:49 schreef Nikonlover het volgende:
En nu hoest ie.
Straks heeft ie echt Corona
Snotterenquote:Op woensdag 2 september 2020 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook enorm zwaar ademend. Wat zijn nog meer symptomen?
Hoofdpijn, hoesten, neusverkoudheid, moeheid, spierpijn, smaak- en reukverlies. Zoiets?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook enorm zwaar ademend. Wat zijn nog meer symptomen?
Moe en hoofdpijn heeft ie ook wel denk ikquote:Op woensdag 2 september 2020 20:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hoofdpijn, hoesten, neusverkoudheid, moeheid, spierpijn, smaak- en reukverlies. Zoiets?
Vind het juist sterk. Enige juiste antwoord van Grapperhaus zou moeten zijn "ja". Maar dat kan hij natuurlijk niet zeggen. En hij zegt ook niet "nee", want dat schept precedentwerking.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Laat juist de zwakte van Baudet zien. Net als bij het Rutte debat
en er 99% van de gevallen mee weg komenquote:Op woensdag 2 september 2020 20:54 schreef hollandia02 het volgende:
Mooi aan politiek. Als je onder druk staat gewoon geen antwoord geven op de vraag en er slap omheen lullen
Ja uiteindelijk moet het stoppen van de voorzitterquote:Op woensdag 2 september 2020 20:54 schreef hollandia02 het volgende:
Mooi aan politiek. Als je onder druk staat gewoon geen antwoord geven op de vraag en er slap omheen lullen
Hij had ja moeten zeggen...quote:Op woensdag 2 september 2020 20:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zwak antwoord weer van Grapperhaus tegen Baudet hoor.
Zometeen komt Femke Merel.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Treed gewoon af, dan kan ik weer verder met masturberen
quote:Op woensdag 2 september 2020 20:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Treed gewoon af, dan kan ik weer verder met masturberen
Dat was dan een kort huwelijkquote:Op woensdag 2 september 2020 20:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Grapperhaus praat alsof hij elk moment een beroerte krijgt
toegeven plus betalen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind gewoon dat ' ie moet toegeven dat hij fout zit (en dan oprecht). Maar dat doet 'ie niet. Het probleem aan zelfreflectie en bereidheid tot nederigheid is voor mij het grootste probleem, en dat maakt hem voor mij ongeschikt als minister. Wat mij betreft mag hij daarom aftreden. Niet om dit foutje.
Als hij het gewoon ruiterlijk toegeeft en zijn menselijkheid toont, dan mag hij van mij best door.
En een kruisje achter je naam c.q. strafblad, net als al die andere 17 miljoen inwoners die dat wel gelijk krijgen als ze zich zo gedragen zoals hij deed.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:56 schreef Hathor het volgende:
Als ie gewoon het goede voorbeeld geeft en de boete betaald moet het verder gewoon goed zijn.
Eens. Juist het toegeven en dan écht geeft juist weer dat vertrouwen terug (of een deel).quote:Op woensdag 2 september 2020 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind gewoon dat ' ie moet toegeven dat hij fout zit (en dan oprecht). Maar dat doet 'ie niet. Het probleem aan zelfreflectie en bereidheid tot nederigheid is voor mij het grootste probleem, en dat maakt hem voor mij ongeschikt als minister. Wat mij betreft mag hij daarom aftreden. Niet om dit foutje.
Als hij het gewoon ruiterlijk toegeeft en zijn menselijkheid toont, dan mag hij van mij best door.
Ik las ergens dat een politcus wel een strafblad mag hebben.. ( al weet ik niet of dat ook voor zijn positie geld )quote:Op woensdag 2 september 2020 20:58 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En een kruisje achter je naam c.q. strafblad, net als al die andere 17 miljoen inwoners die dat wel gelijk krijgen als ze zich zo gedragen zoals hij deed.
En als je een kruisje achter je naam hebt, dan hoor je niet die functie te bekleden die hij nu heeft
Dus dan blijft er nog maar 1 conclusie over.. opdonderen en snel.
Dit is meten met 100 maten.
Morgen scheidingquote:Op woensdag 2 september 2020 20:58 schreef Hathor het volgende:
Die huwelijksnacht gaat behoorlijk wild worden denk ik.
Precies..maar hij is een egoquote:Op woensdag 2 september 2020 20:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens. Juist het toegeven en dan écht geeft juist weer dat vertrouwen terug (of een deel).
De man heeft een fout gemaakt, big fucking whoop, moet jij ook met je hoofd op het hakblok elke keer als je op je werk een fout maakt?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:58 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En een kruisje achter je naam c.q. strafblad, net als al die andere 17 miljoen inwoners die dat wel gelijk krijgen als ze zich zo gedragen zoals hij deed.
En als je een kruisje achter je naam hebt, dan hoor je niet die functie te bekleden die hij nu heeft
Dus dan blijft er nog maar 1 conclusie over.. opdonderen en snel.
Dit is meten met 100 maten.
appels en perenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
De man heeft een fout gemaakt, big fucking whoop, moet jij ook met je hoofd op het hakblok elke keer als je op je werk een fout maakt?
De Horeca tegenwoordig welquote:Op woensdag 2 september 2020 21:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
De man heeft een fout gemaakt, big fucking whoop, moet jij ook met je hoofd op het hakblok elke keer als je op je werk een fout maakt?
Bullshit.quote:
als je ceo 10k/day bent en je maakt een fout moet je ook wieberenquote:
Dat is toch geen bullshit man. Jij ziet toch ook wel het verschil in verantwoordelijkheid tussen een kantoormedewerker en een minister?quote:
Mensen uitmaken voor aso's en het zelf doen is matig. Vervolgens jezelf geen aso willen noemen of terug nemen dat anderen aso's zijn is nog matiger. Vervolgens liegen over hoe erg het was is nog matigst.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
met gouden handdruk, graag zelfs.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als je ceo 10k/day bent en je maakt een fout moet je ook wieberen
factuurtje dubbel betaald? kan gebeuren
Nee joh, dat zien ze niet in.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is toch geen bullshit man. Jij ziet toch ook wel het verschil in verantwoordelijkheid tussen een kantoormedewerker en een minister?
ja hij is dom geweest, maar moet hij daarom kapot? denk eens na manquote:Op woensdag 2 september 2020 21:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is toch geen bullshit man. Jij ziet toch ook wel het verschil in verantwoordelijkheid tussen een kantoormedewerker en een minister?
Een fout of bewust negeren?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gaat niet om de fout klapmongool.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
We maken hem niet dood hè , je begrijpt dat hij volgende maand ergens burgermeester kan zijnquote:Op woensdag 2 september 2020 21:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
ja hij is dom geweest, maar moet hij daarom kapot? denk eens na man
Hij had het allemaal kunnen redden als hij een van de volgende dingen had gedaanquote:Op woensdag 2 september 2020 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, vanwege terrorisme en de verwarde man MOET hij blijven.
Vind tie
Ditquote:Op woensdag 2 september 2020 21:03 schreef Ericr het volgende:
Door het stof? Amper zelfreflectie tot nu toe.
Dat hangt helemaal van zijn reactie af. En die is niet best tot nu toe.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je wil schelden, spel dan op zijn minst klapmongool correct kutmietje.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:04 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Gaat niet om de fout klapmomgool.
Gaat om het feit dat hij andere zijn regels opdraagt anders dikke boetes en aantekening op je strafblad.
Maar zelf zelfs de regel niet handen schudden aan zijn laars lapt.
Mensen die wegens deze regels zijn of haar bruiloft uitstellen en dan deze koekwaus zien.
Ja, kan prima ergens burgemeester worden of zo. Deze functie hoort het kruisje bij ongeschiktquote:Op woensdag 2 september 2020 21:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
ok prima, maar is zo'n heksenjacht echt nodig ook?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, kan prima ergens burgemeester worden of zo. Deze functie hoort het kruisje bij ongeschikt
Oh een tikfout net zo boehoe als grappenmaker inhoudelijk had je verder niks te zeggenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je wil schelden, spel dan op zijn minst klapmongool correct kutmietje.
dat heb ik wel, je bent een stumpert.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:07 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Oh een tikfout net zo boehoe als grappenmaker inhoudelijk had je verder niks te zeggen
Jaquote:
En dan zeg je "ja maar ik heb mijn best gedaan"quote:Op woensdag 2 september 2020 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
Als ik een boete krijg ga ik ook een kamerdebat aanvoeren, dan kom ik ermee weg.
Part of the job. Hij draagt een hard beleid uit, dan moet je er tegen kunnen dat je fors wordt aangepakt als zelf een misstap begaatquote:Op woensdag 2 september 2020 21:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
ok prima, maar is zo'n heksenjacht echt nodig ook?
lolquote:Op woensdag 2 september 2020 21:07 schreef superniger het volgende:
Ik moet opeens denken aan Jan Slagter en Bart Nolles.
Laat je naaien door Grappermaker bukken sletquote:Op woensdag 2 september 2020 21:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
dat heb ik wel, je bent een stumpert.
Goffer.. is die van Kooten zwanger ??quote:Op woensdag 2 september 2020 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan zeg je "ja maar ik heb mijn best gedaan"
Maar aftreden....?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Part of the job. Hij draagt een hard beleid uit, dan moet je er tegen kunnen dat je fors wordt aangepakt als zelf een misstap begaat
Tegen de agent zeggen: "Kijk uw baas heeft zijn best gedaan, ik ook maar heb deze vriend 3 maanden geleden niet gezien."quote:Op woensdag 2 september 2020 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan zeg je "ja maar ik heb mijn best gedaan"
Ik ook wel, maar het is wel terecht en nodig dat dit debat nu plaatsvindt.quote:
Bouterse idem met de decembermoorden.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:08 schreef Tlaloc het volgende:
"Destijds geen actieve herinnering". Op les geweest bij Rutte![]()
Dat zeker.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar het is wel terecht en nodig dat dit debat nu plaatsvindt.
Overigens vind ik niet persé dat hij moet uiteindelijk moet aftreden, alleen al omdat ik niemand zou weten die momenteel een betere minister V&J zou zijn.
ik buk voor niemand heaumeau, zou je wel willen he.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Laat je naaien door Grappermaker bukken slet
Jij verdedigd deze ministerquote:Op woensdag 2 september 2020 21:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
ik buk voor niemand heaumeau, zou je wel willen he.
Hij moet gwn bekennen dat hij kats lam wasquote:Op woensdag 2 september 2020 21:10 schreef hollandia02 het volgende:
Ferdje was bezopen op het feestje, geheugen gewist.
Marijnissen verwoorde het goed. Begrijpelijk van Ferd, maar het liegen is niet te verantwoorden.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:10 schreef hollandia02 het volgende:
Ferdje was bezopen op het feestje, geheugen gewist.
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wellicht komen er nog meer schandalige foto's uit de hoge hoed....
nee, ik verdedig niks, ik weiger alleen mee te doen aan zo'n hysterische heksenjacht. grapperhaus gaat de fout in, kan mij het nou verkankeren.quote:
Daar uhhhhmm heb je uhhhhmm wel uhhhmm gelijk in uhhhhhhmmmmmmquote:Op woensdag 2 september 2020 21:12 schreef -XOR- het volgende:
Grapperhaus lult zich alleen maar verder de nesten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |