Ja het zal uiteindelijk ook wel een goedkopere worden en geen roze maar ik vind hem wel tof.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is m'n lievelingskleur, maar dit is wat veel van het goede
Woooowquote:Op woensdag 2 september 2020 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht ik kaap de lapo maar voordat we weer een half uur op een mod zitten te wachten die niks in de gaten heeft
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2020 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wow ik wil deze prullenbak.
Nee echt niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met die rare afwijking dat ze roze mooi vinden zijn meestal ook wel erg broeds.
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht ik kaap de lapo maar voordat we weer een half uur op een mod zitten te wachten die niks in de gaten heeft
Ooohquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
*NOT*quote:Op woensdag 2 september 2020 17:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Nee maar nu wel.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie al dat het poliovirus is aangetrokken in het riool bij rivm
Ik las zoiets ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Waarom trekken ze dat aan dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
huilen dan hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 17:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zou wel zorgwekkend zijn
Ja maar ik ben ingeënt dus boeiend.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Meh volgens mij zijn we algehele hyphochonders geworden.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij klopt die 2 procent niet?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meh volgens mij zijn we algehele hyphochonders geworden.
Als je ziet hoeveel mensen ongemerkt Corona hebben gehad vlg het bloedplasma onderzoek dan vraag ik me af..98% heeft geen enkel probleem.
nee bijna 50 procent kansquote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bij ebola ga je toch gegarandeerd dood?
Beter dan de Lotto joh!quote:
Fifty/fifty.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kans van 130 procent ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja er zal geen virus komen waar iedereen onwijs gelukkig en gezellig van wordt.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
maar volgens mij is ebola best pijnlijk
Zou wel een leuk biowapen zijn op zich.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja er zal geen virus komen waar iedereen onwijs gelukkig en gezellig van wordt.
bloed uit alle gaten hequote:Op woensdag 2 september 2020 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dat virus het Brabovirus noemen. Brabanders zijn wel gezelligquote:Op woensdag 2 september 2020 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Carnavalstyfusquote:Op woensdag 2 september 2020 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou dat virus het Brabovirus noemen. Brabanders zijn wel gezellig
Ja das ook weer zo.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan gaat er iets mis bij de mevrouw haags
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gay_bombquote:Op woensdag 2 september 2020 17:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wel een leuk biowapen zijn op zich.
Watquote:Op woensdag 2 september 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gay_bomb
Apart.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gay_bomb
Niks tegen mensen die wat dan ook aanhangen, maar duw het anderen niet door de strotquote:Op woensdag 2 september 2020 17:51 schreef Fogel het volgende:
Oh, en van dat geld willen ze overigens anti vlees propaganda gaan maken en ze eisen ook dat hun levensbeschouwing een deel gaat worden van het vak levensbeschouwing op school...
Dat dus. Ik bepaal zelf wel waar ik al dan niet in geloof en wat ik al dan niet eet.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks tegen mensen die wat dan ook aanhangen, maar duw het anderen niet door de strotEn zeker niet van staatsgeld.
Het is gewoon leuk dat je een stom berichtje kunt achterlaten erbijquote:Op woensdag 2 september 2020 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Nikonlover is flink aan het doneren![]()
ONZ / Like de OP en ik doneer het aantal likes in ¤ aan FOK!
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk dat je een stom berichtje kunt achterlaten erbij
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 september 2020 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Nikonlover is flink aan het doneren![]()
ONZ / Like de OP en ik doneer het aantal likes in ¤ aan FOK!
Ik heb 25 euro voor #teamfriet gegeven eerder vandaagquote:Op woensdag 2 september 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk dat je een stom berichtje kunt achterlaten erbij
Waar?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas dat je kunt zien wie er likes heeft gegeven
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas dat je kunt zien wie er likes heeft gegeven
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan gaat er iets mis bij de mevrouw haags
Met een beetje geluk vind je nog een parelquote:Op woensdag 2 september 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
Genieten!, zelf uit de klei getrokken![]()
[ afbeelding ]
eet smakelijkquote:Op woensdag 2 september 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je meteen je nieuwe gebit betalen.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje geluk vind je nog een parel
Daarom ben ik een beetje huiverig van geschoten wild etenquote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je meteen je nieuwe gebit betalen.
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Houdt anderhalve post afstand van Kwiwi
Ah joh boeiend daar zijn we toch voor geënt.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
niet erg, minder mensen kan geen kwaad in een overbevolkte wereld..quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Door die mossels waar Karzai aan gaat likken?quote:
Dit klinkt apart.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Door die mossels waar Karzai aan gaat likken?
offer jij je op?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
niet erg, minder mensen kan geen kwaad in een overbevolkte wereld..
Jesus wat onaardigquote:Op woensdag 2 september 2020 18:22 schreef Azula het volgende:
Door naar de biblebelt met die zooi dat zal ze leren.
Eens.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
niet erg, minder mensen kan geen kwaad in een overbevolkte wereld..
Verlamming van neuronen idd. Krijg je nare klachten vanquote:Op woensdag 2 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij gaan mensen niet zo zeer dood aan polio maar raken ze verlamd
als het gebeurd dat ik levensbedreigend ziek word, jahoor.. ik hoef niet zo nodig gereanimeerd te worden ofzoquote:
Goeie idd. Ik vind ook dat de wereld minder vol mag, maar ik wil familie en vrienden niet kwijt. En ik wil ook niet dood.quote:
ik blijf als het aan mij ligt ook kind vrij (tot nog toe erg makkelijk geblekenquote:Op woensdag 2 september 2020 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goeie idd. Ik vind ook dat de wereld minder vol mag, maar ik wil familie en vrienden niet kwijt. En ik wil ook niet dood.
Ik blijf kindvrij, dat helpt wel weer een beetje denk ik.
Het heeft alles te maken met pech en geluk waar je geboren wordt.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goeie idd. Ik vind ook dat de wereld minder vol mag, maar ik wil familie en vrienden niet kwijt. En ik wil ook niet dood.
Ik blijf kindvrij, dat helpt wel weer een beetje denk ik.
Ik heb er ook niet bepaald moeite meequote:Op woensdag 2 september 2020 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik blijf als het aan mij ligt ook kind vrij (tot nog toe erg makkelijk gebleken)
Stuur je vriend erheenquote:Op woensdag 2 september 2020 18:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel moeite met niet naar de winkel knallen voor een chocoladereep.
Ik kan het niet bepaald een offer noemen nee.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet bepaald moeite mee.
Dan ben ik liever doodquote:Op woensdag 2 september 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij gaan mensen niet zo zeer dood aan polio maar raken ze verlamd
veel kabaal maken en er niet uitzien? okquote:Op woensdag 2 september 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
een uitstralingvogel
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Da's gewoon de dierenrijkversie van dickpics versturenquote:Op woensdag 2 september 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
een uitstralingvogel
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
grapperhausquote:Op woensdag 2 september 2020 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat ie wat overleven? En wie is Grappert?
In het buitenland zijn er gelook wel een paar vertrokken om vergelijkbare dingen?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk, alsof ze een politicua hierom laten vallen
er zijn er voor erger aangebleven
Ook voor minder gevallenquote:Op woensdag 2 september 2020 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk, alsof ze een politicua hierom laten vallen
er zijn er voor erger aangebleven
En nu?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat ie wat overleven? En wie is Grappert?
ik denk dat daar burgeroorlog uitbreekt na de verkiezingen als ze zo doorgaanquote:Op woensdag 2 september 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
eng land is het toch
De Amerikaanse regering heeft een eerdere dreiging met sancties tegen medewerkers van het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag waargemaakt. Minister Pompeo van Buitenlandse Zaken zegt dat de hoofdaanklager van het Strafhof, Fatou Bensouda, op de zwarte lijst is gezet. Pompeo noemt het ICC een "kapot en corrupt instituut".
Ook een van Bensouda's medewerkers, Phakiso Mochochoko, staat op de Amerikaanse zwarte lijst van personen die worden gezien als een bedreiging voor de nationale veiligheid. Er kan nu onder meer beslag worden gelegd op hun bezittingen in de VS. Mensen en bedrijven die zaken met hen doen, kunnen in de problemen komen.
https://nos.nl/artikel/23(...)op-zwarte-lijst.html
Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik dit momenteel even niet kan beantwoorden.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee wat als minder geklasseerd kan worden..
De VS moet je eigenlijk gewoon een muur omheen bouwen en lekker in hun sop laten gaarkoken. Als elk land nou even wat bijlegt is dat zo klaar.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
eng land is het toch
De Amerikaanse regering heeft een eerdere dreiging met sancties tegen medewerkers van het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag waargemaakt. Minister Pompeo van Buitenlandse Zaken zegt dat de hoofdaanklager van het Strafhof, Fatou Bensouda, op de zwarte lijst is gezet. Pompeo noemt het ICC een "kapot en corrupt instituut".
Ook een van Bensouda's medewerkers, Phakiso Mochochoko, staat op de Amerikaanse zwarte lijst van personen die worden gezien als een bedreiging voor de nationale veiligheid. Er kan nu onder meer beslag worden gelegd op hun bezittingen in de VS. Mensen en bedrijven die zaken met hen doen, kunnen in de problemen komen.
https://nos.nl/artikel/23(...)op-zwarte-lijst.html
Kopje koffie?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik dit momenteel even niet kan beantwoorden.
Dankje. Scheelt mij de dolce gusto aanslingerenquote:Op woensdag 2 september 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Schuift kopje naar Haags
*SUPERSPREADER ALERT*quote:
*Graait het koekje er onderweg naar Haags vanafquote:Op woensdag 2 september 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Schuift kopje naar Haags
Wat gemeenquote:Op woensdag 2 september 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*Graait het koekje er onderweg naar Haags vanaf
Oeh dat is nog best een hoop geld.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Die jongen die in thailand is gesnapt op het verstoren van wildlife is opgepakt en loopt de kan kans op 1 jaar celstraf en 100 duizend baht boete
Omgerekend naar euro's, is dat veel?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Die jongen die in thailand is gesnapt op het verstoren van wildlife is opgepakt en loopt de kan kans op 1 jaar celstraf en 100 duizend baht boete
6,23 ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Omgerekend naar euro's, is dat veel?
ik hoor dat er nieuwe foto's opgedoken zijn van Haags die een arm om zijn schoonmoeder heen slaat. DAT KAN NIET HOORquote:Op woensdag 2 september 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TOPIC IN QUARANTAINE!! SCHNELLLL!!
iets van 30 duizendquote:Op woensdag 2 september 2020 19:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ruim 2600 Euroquote:Op woensdag 2 september 2020 19:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Groentjens terug aan Kwiwi!
Van anderhalve meter afstand![]()
Klinkt als een goeie dagquote:Op woensdag 2 september 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
zow. Terrasje in de schaduw met een pot Warsteinert. Maat is om half vier vertrokken voor nog een forse wandeling. Ik hoop dat ie ongeveer nu weer terug bij de auto is (wandeling begon een dorp verderop). Ik heb me vanmiddag beperkt tot wat zwemmen en uitrusten
quote:
quote:
Ok..quote:Op woensdag 2 september 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruim 2600 Euro
plus correctie voor koopkrachtniveau
Naast dat geld?quote:
Ik kijk regelmatigquote:Op woensdag 2 september 2020 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dacht al dat niemand het zou zien
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je daar in een toko ergens: JEZUS WAT IS HET ETEN HIER DUUR.
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TOPIC IN QUARANTAINE!! SCHNELLLL!!
allemaal Nederlanders in die toko natuurlijk. Bitterballen en appelmoes ingevlogen alles ditdat. En maar jankenquote:Op woensdag 2 september 2020 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je daar in een toko ergens: JEZUS WAT IS HET ETEN HIER DUUR.
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
stappenteller giert de klauw uit inmiddels:
zaterdag 10.0 k
zondag 9.8 k
maandag 13.0 k
dinsdag 13.4 k
Vandaag vooralsnog 8.2 k maar rustig dagje en de after dinner walk komt er nog bij
Good busyquote:Op woensdag 2 september 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
zaterdag 10.0 k
zondag 9.8 k
maandag 13.0 k
dinsdag 13.4 k
Vandaag vooralsnog 8.2 k maar rustig dagje en de after dinner walk komt er nog bij
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
allemaal Nederlanders in die toko natuurlijk. Bitterballen en appelmoes ingevlogen alles ditdat. En maar janken
K was eenb keer in een ladybar. Kreeg er zon gast ruzie met een meisje omdat die 10 euro voor all in te veel vondquote:Op woensdag 2 september 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele tijd gierig en zunig doen, heb je na een week drie euro uitgegeven.
Ieuwlquote:Op woensdag 2 september 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het koekje, er is maar 1 hap uit
Nu heb je ook coronaquote:
netjes..quote:Op woensdag 2 september 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
zaterdag 10.0 k
zondag 9.8 k
maandag 13.0 k
dinsdag 13.4 k
Ik voel me gediscriminweerdquote:Op woensdag 2 september 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet doen hoor, ze heeft coronwa
Jazekert de hiepotekert. Vrijdag weer naar huis. Toch een beetje eruit, al is het dan geen drie weken Noordkaap.quote:
Noordkaap is echt tofquote:Op woensdag 2 september 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jazekert de hiepotekert. Vrijdag weer naar huis. Toch een beetje eruit, al is het dan geen drie weken Noordkaap.
Mag ik nu 10 dagen alleen in COR posten?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
je wordt terecht een beetje geweerd hier ja
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag ik nu 10 dagen alleen in COR posten?
Hier mag je alleen posten met een mondkapje!quote:Op woensdag 2 september 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag ik nu 10 dagen alleen in COR posten?
Wauw. 18 % van de Nederlanders is letterlijk dommer dan ik me kan voorstellen.quote:Redenen die 'niet-prikkers' noemen
[..]
Twijfel of genoeg anderen zich laten vaccineren 18%
nou ja als je jong bent en niet obees ofzo begrijp ik dat je twijfeltquote:Op woensdag 2 september 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw. 18 % van de Nederlanders is letterlijk dommer dan ik me kan voorstellen.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)re-nederlanders.html
dat is nou juist de groep die niet moet twijfelen imhoquote:Op woensdag 2 september 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je jong bent en niet obees ofzo begrijp ik dat je twijfelt
daar gaat het helemaal niet om. Er kunnen een miljard redenen zijn om te twijfelen. Maar hoe "ik twijfel of genoeg ANDEREN zich wel laten vaccineren", een reden kan zijn om het zelf maar niet te doen, mis ik. Maar als jij het me uit kunt leggen, prima. Ik luisterquote:Op woensdag 2 september 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je jong bent en niet obees ofzo begrijp ik dat je twijfelt
veel plezier dan nogquote:Op woensdag 2 september 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jazekert de hiepotekert. Vrijdag weer naar huis. Toch een beetje eruit, al is het dan geen drie weken Noordkaap.
nou ja wat dat vaccin doet is lastig in te schatten toch?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is nou juist de groep die niet moet twijfelen imho
Nou het zou kunnen dat ze zo denken: als niet genoeg anderen zich laten vaccineren krijg je een ziekte alsnog niet onder de duim. En dan neem jij wellicht een vaccin met negatieve lange termijn consequenties 'voor niks', omdat de kans dat je aan de ziekte zou overlijden nihiel is als jonge gezonde persoon.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar gaat het helemaal niet om. Er kunnen een miljard redenen zijn om te twijfelen. Maar hoe "ik twijfel of genoeg ANDEREN zich wel laten vaccineren", een reden kan zijn om het zelf maar niet te doen, mis ik. Maar als jij het me uit kunt leggen, prima. Ik luister
dat kunnen ze hoe dan ook niet want er is haast bij..quote:Op woensdag 2 september 2020 19:31 schreef Karzai het volgende:
Als ze niet alle testfases doorlopen hebben met het vaccin neem ik het ook niet
mechanisch? rgb? macro toetsen?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Zo, nieuw toetsenbord in gebruikEven wennen hoor.
quote:Bijna de helft noemt ook principiële overwegingen, anders dan religieuze, als reden.
eh watquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eh wat
Gewoon eentje van Microsoft. God wat een heerlijke soepele toetsen. Het was niet de goedkoopste maar hij typt nu al fijner dan die vorige.
Dit deed me ineens weer denken aan de tijden dat ik cheetos zat te eten achter de computerquote:Op woensdag 2 september 2020 19:36 schreef CherryLips het volgende:
En nu ook de muisMorgen waarschijnlijk al zo smerig als een pleebril.
en dat kunnen ze niet eff corrigerenquote:Op woensdag 2 september 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
3 UUR GELEDEN
Door technische storing vandaag veel meer besmettingen gemeld
Het aantal besmettingen dat vandaag door het RIVM is gemeld (734) is veel hoger dan het gemiddelde aantal meldingen de afgelopen weken. Volgens het RIVM komt dat door "een kortdurende technische storing" gisteren.
Hierdoor is een deel van de positieve testen die gisteren hadden moeten worden gemeld, vandaag gemeld. Het totaal aantal besmettingen van vandaag valt vandaag daardoor hoger uit.
Haha ja klopt. Gister was ook best laag waarbij iedereen al dacht; uh okquote:Op woensdag 2 september 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
3 UUR GELEDEN
Door technische storing vandaag veel meer besmettingen gemeld
Het aantal besmettingen dat vandaag door het RIVM is gemeld (734) is veel hoger dan het gemiddelde aantal meldingen de afgelopen weken. Volgens het RIVM komt dat door "een kortdurende technische storing" gisteren.
Hierdoor is een deel van de positieve testen die gisteren hadden moeten worden gemeld, vandaag gemeld. Het totaal aantal besmettingen van vandaag valt vandaag daardoor hoger uit.
Niet teveel vragen hequote:Op woensdag 2 september 2020 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat kunnen ze niet eff corrigeren
niet iedereen hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ze ook alle bloedtesten weergeven van mensen met antistoffen zou iedereen helemaal doodschrikken van de cijfers.
Was dat niet eens ontzettend frustrerende baan?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik altijd al gedaan, ook toen ik voor de overheid als IT'er werkte
Ettopettooooooooooquote:Op woensdag 2 september 2020 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
nee was leuk, verbaasde mij elke dat hoeveel digibeten daar werkenquote:Op woensdag 2 september 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was dat niet eens ontzettend frustrerende baan?
Mensen met principesquote:
Een racefiets?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker drie kwartier op de fiets gezeten
Heb je ook nog getrapt?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat was je gemiddelde snelheid en hoeveel watt per 5 min?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Van hier naar Dubbeldam en terug in 45 minuten. Doe jij het rekenwerk maarquote:Op woensdag 2 september 2020 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat was je gemiddelde snelheid en hoeveel watt per 5 min?
Heerlijkquote:Op woensdag 2 september 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Meer dat mensen op racefietsen ineens egocentrisch worden of zo.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van zoveel sportiviteit zou ik zelf ook schrikken
Zespri?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeMaar ben ook een supergezonde kwiwi
O ja, dat past niet bij mij. Ik zit gewoon op een suffe stadsfiets met 8 versnellingen waarvan er eentje niet werkt.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer dat mensen op racefietsen ineens egocentrisch worden of zo.
hoe is met Gerrie?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hm. Okee, maar het crisiscentrum van Foqueville houdt je in de gatenquote:Op woensdag 2 september 2020 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een transportfiets met een zwarte fruitkist erop waar Meneer Mier in zitquote:Op woensdag 2 september 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat past niet bij mij. Ik zit gewoon op een suffe stadsfiets met 8 versnellingen waarvan er eentje niet werkt.
Ik kijk wel uit met ziek worden, dan moet ik naar onze ranzige dokter Moloquote:Op woensdag 2 september 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm. Okee, maar het crisiscentrum van Foqueville houdt je in de gaten
ben niet ongerust?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, die ligt te slapen denk ik.
Wie is Gargamel eigenlijk waar jullie het soms over hebben?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet je gewoon in het gesprek mengen
Het vwriendje van kwiwiquote:Op woensdag 2 september 2020 20:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wie is Gargamel eigenlijk waar jullie het soms over hebben?
Mierquote:Op woensdag 2 september 2020 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een transportfiets met een zwarte fruitkist erop waar Meneer Mier in zit.
7 versnellingen, die allemaal werken.
Zijn die daar in de Alpen ook zo schreeuwend duur? Hier zijn ze echt al maandenlang 4,98 euro per kilo, en dat proberen ze elke week opnieuw in de 'aanbieding' te doen, zoals 500 gram voor 2,49 of deze week bij de AH 200 gram voor 0,99quote:
Nee, pas als ik morgen niks meer hoor. Ben ik dan een slechte vriendin?quote:
Je checkt niet even of die nog ademt?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, pas als ik morgen niks meer hoor. Ben ik dan een slechte vriendin?Was ook niet echt van plan erheen te gaan want misschien ben ik de dans net ontsprongen
nou denk dat je beter niet kunt gaan neequote:Op woensdag 2 september 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, pas als ik morgen niks meer hoor. Ben ik dan een slechte vriendin?Was ook niet echt van plan erheen te gaan want misschien ben ik de dans net ontsprongen
Ja hier zijn ze ook duur, maar dan weer niet buitenproportioneel als je naar ander fruit kijkt.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die daar in de Alpen ook zo schreeuwend duur? Hier zijn ze echt al maandenlang 4,98 euro per kilo, en dat proberen ze elke week opnieuw in de 'aanbieding' te doen, zoals 500 gram voor 2,49 of deze week bij de AH 200 gram voor 0,99
Als ik het zou hebben zou ik geen seconde rust van je krijgen inderdaad ...quote:
Je vriend is ziek? Beterschap. Bellen, appen kan toch? Weinig moeite ook.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lief hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik het zou hebben zou ik geen seconde rust van je krijgen inderdaad ...
nee.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik het zou hebben zou ik geen seconde rust van je krijgen inderdaad ...
Ja doe ik ook, maar heb niks meer gehoord nadat ie zei dat ie ging slapen. Dus dat zal ie wel aan het doen zijn danquote:Op woensdag 2 september 2020 20:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je vriend is ziek? Beterschap. Bellen, appen kan toch? Weinig moeite ook.
Als je gaat ga je met zijn allen toch?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en ik ben daar dan weer te laks in meestalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |