Ja het zal uiteindelijk ook wel een goedkopere worden en geen roze maar ik vind hem wel tof.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is m'n lievelingskleur, maar dit is wat veel van het goede
Woooowquote:Op woensdag 2 september 2020 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht ik kaap de lapo maar voordat we weer een half uur op een mod zitten te wachten die niks in de gaten heeft
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2020 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wow ik wil deze prullenbak.
Nee echt niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met die rare afwijking dat ze roze mooi vinden zijn meestal ook wel erg broeds.
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht ik kaap de lapo maar voordat we weer een half uur op een mod zitten te wachten die niks in de gaten heeft
Ooohquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
*NOT*quote:Op woensdag 2 september 2020 17:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Nee maar nu wel.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie al dat het poliovirus is aangetrokken in het riool bij rivm
Ik las zoiets ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Waarom trekken ze dat aan dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
huilen dan hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 17:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zou wel zorgwekkend zijn
Ja maar ik ben ingeënt dus boeiend.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Meh volgens mij zijn we algehele hyphochonders geworden.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij klopt die 2 procent niet?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meh volgens mij zijn we algehele hyphochonders geworden.
Als je ziet hoeveel mensen ongemerkt Corona hebben gehad vlg het bloedplasma onderzoek dan vraag ik me af..98% heeft geen enkel probleem.
nee bijna 50 procent kansquote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bij ebola ga je toch gegarandeerd dood?
Beter dan de Lotto joh!quote:
Fifty/fifty.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bij ebola ga je toch gegarandeerd dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |