Ja het zal uiteindelijk ook wel een goedkopere worden en geen roze maar ik vind hem wel tof.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is m'n lievelingskleur, maar dit is wat veel van het goede
Woooowquote:Op woensdag 2 september 2020 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht ik kaap de lapo maar voordat we weer een half uur op een mod zitten te wachten die niks in de gaten heeft
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2020 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wow ik wil deze prullenbak.
Nee echt niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met die rare afwijking dat ze roze mooi vinden zijn meestal ook wel erg broeds.
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht ik kaap de lapo maar voordat we weer een half uur op een mod zitten te wachten die niks in de gaten heeft
Ooohquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
*NOT*quote:Op woensdag 2 september 2020 17:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Nee maar nu wel.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie al dat het poliovirus is aangetrokken in het riool bij rivm
Ik las zoiets ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Waarom trekken ze dat aan dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
huilen dan hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 17:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zou wel zorgwekkend zijn
Ja maar ik ben ingeënt dus boeiend.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Meh volgens mij zijn we algehele hyphochonders geworden.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij klopt die 2 procent niet?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meh volgens mij zijn we algehele hyphochonders geworden.
Als je ziet hoeveel mensen ongemerkt Corona hebben gehad vlg het bloedplasma onderzoek dan vraag ik me af..98% heeft geen enkel probleem.
nee bijna 50 procent kansquote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bij ebola ga je toch gegarandeerd dood?
Beter dan de Lotto joh!quote:
Fifty/fifty.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kans van 130 procent ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja er zal geen virus komen waar iedereen onwijs gelukkig en gezellig van wordt.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
maar volgens mij is ebola best pijnlijk
Zou wel een leuk biowapen zijn op zich.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja er zal geen virus komen waar iedereen onwijs gelukkig en gezellig van wordt.
bloed uit alle gaten hequote:Op woensdag 2 september 2020 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dat virus het Brabovirus noemen. Brabanders zijn wel gezelligquote:Op woensdag 2 september 2020 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Carnavalstyfusquote:Op woensdag 2 september 2020 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou dat virus het Brabovirus noemen. Brabanders zijn wel gezellig
Ja das ook weer zo.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan gaat er iets mis bij de mevrouw haags
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gay_bombquote:Op woensdag 2 september 2020 17:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wel een leuk biowapen zijn op zich.
Watquote:Op woensdag 2 september 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gay_bomb
Apart.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gay_bomb
Niks tegen mensen die wat dan ook aanhangen, maar duw het anderen niet door de strotquote:Op woensdag 2 september 2020 17:51 schreef Fogel het volgende:
Oh, en van dat geld willen ze overigens anti vlees propaganda gaan maken en ze eisen ook dat hun levensbeschouwing een deel gaat worden van het vak levensbeschouwing op school...
Dat dus. Ik bepaal zelf wel waar ik al dan niet in geloof en wat ik al dan niet eet.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks tegen mensen die wat dan ook aanhangen, maar duw het anderen niet door de strotEn zeker niet van staatsgeld.
Het is gewoon leuk dat je een stom berichtje kunt achterlaten erbijquote:Op woensdag 2 september 2020 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Nikonlover is flink aan het doneren![]()
ONZ / Like de OP en ik doneer het aantal likes in ¤ aan FOK!
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk dat je een stom berichtje kunt achterlaten erbij
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 september 2020 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Nikonlover is flink aan het doneren![]()
ONZ / Like de OP en ik doneer het aantal likes in ¤ aan FOK!
Ik heb 25 euro voor #teamfriet gegeven eerder vandaagquote:Op woensdag 2 september 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk dat je een stom berichtje kunt achterlaten erbij
Waar?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas dat je kunt zien wie er likes heeft gegeven
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas dat je kunt zien wie er likes heeft gegeven
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan gaat er iets mis bij de mevrouw haags
Met een beetje geluk vind je nog een parelquote:Op woensdag 2 september 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
Genieten!, zelf uit de klei getrokken![]()
[ afbeelding ]
eet smakelijkquote:Op woensdag 2 september 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je meteen je nieuwe gebit betalen.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje geluk vind je nog een parel
Daarom ben ik een beetje huiverig van geschoten wild etenquote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je meteen je nieuwe gebit betalen.
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Houdt anderhalve post afstand van Kwiwi
Ah joh boeiend daar zijn we toch voor geënt.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |