Lekker.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Femke_Merel_van_Kooten-Arissen
Nog niet bijna.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:37 schreef Mondkapje het volgende:
Waren wij kampioen bonnen geven in Europa?
Ging met stampij weg bij de PvdD. Ging daarna samenwerken met Krol. En toen na drie maanden toch maar niet meer. Het is nauwelijks te volgen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Femke_Merel_van_Kooten-Arissen
Frankrijk zat eind april al boven de miljoen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:46 schreef Mondkapje het volgende:
Tot juli bijna 23000 boetes uitgeschreven!
Inderdaad. Al snap ik ook niet zo goed waarom Heerma Grapperhaus zou moeten verdedigen.quote:
Krijgen ze daar ook een aantekening?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Frankrijk zat eind april al boven de miljoen.
Inhoudelijk niets. Het gaat hier vooral om de tegenstelling en de inhoud.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:46 schreef StephanL het volgende:
Een minister en advocaat die een strafblad krijgt waar die nooit last van krijgt. Wat is dan de toegevoegde waarde daarvan vraag je je dan af.
Ze doen maar. Dat soort relatief autoritaire landen heb ik totaal geen boodschap aan.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Frankrijk zat eind april al boven de miljoen.
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2020 17:43 schreef Mondkapje het volgende:
Ik ben voor aftreden, nieuwe minister en dan die aantekening bij boete direct schrappen en ook boetes kwijtschelden.
Frankrijk is ook weer een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:49 schreef galantis het volgende:
[..]
Ze doen maar. Dat soort relatief autoritaire landen heb ik totaal geen boodschap aan.
Als je denkt dat je het zo moet gaan oplossen..
Gelukkig hebben de boetes daar hun vruchten afgeworpen.
Partijpolitiek, net als de solidariteitswaanzin dat je als baas (Rutte) altijd je werknemers moet verdedigen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. Al snap ik ook niet zo goed waarom Heerma Grapperhaus zou moeten verdedigen.
Ik bedoel dat ik het procedureel niet snap. Het komt omslachtig op mij over dat de kritische vragen niet meteen aan Grapperhaus zelf worden gesteld. Maar ja, dat zal de politieke dans wel zijn.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Partijpolitiek, net als de solidariteitswaanzin dat je als baas (Rutte) altijd je werknemers moet verdedigen.
Heerma neemt overigens niet de volledige wind weg, hij schuttert in de (on)redelijkheid.
Ja of Spanje. Zware pressiemiddelen is het ideale recept voor een 'ongehoorzame' bevolking.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Frankrijk is ook weer een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.
Omdat het CDA blijkbaar hun eigen minister niet wil afvallen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. Al snap ik ook niet zo goed waarom Heerma Grapperhaus zou moeten verdedigen.
Klopt. Zoals gezegd het gaat om meer dan alleen de foto’s. Het is een lastig discussie wat snijdT aan twee kantenquote:Op woensdag 2 september 2020 17:49 schreef Vallon het volgende:
[..]
Inhoudelijk niets. Het gaat hier vooral om de tegenstelling en de inhoud.
En wij beiden weten dat Ferd niet die weg van een bananrepubliek op wil gaan.... als rechtvaardig minister (hoe ook, ik Ferd zie) een strafblad oplopen doet wat met je als mens.
Eerst komen alle sprekers aan bod, die hebben zich vooraf bij de voorzitter gemeld en krijgen een tijdslot om hun verhaal te doen. Als iedereen is geweest, komt Grapperhaus aan het woord om erop in te gaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het procedureel niet snap. Het komt omslachtig op mij over dat de kritische vragen niet meteen aan Grapperhaus zelf worden gesteld. Maar ja, dat zal de politieke dans wel zijn.
Iemand die privé steken laat vallen die haaks staan op zijn eigen beleid mag zich daar toch lekker zelf voor verantwoorden zou ik zeggen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het CDA blijkbaar hun eigen minister niet wil afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |