Ik heb hier in dit topic 0,0 paniek gezien in elk geval. Het ging eigenlijk alleen maar over Grapperhausquote:Op woensdag 2 september 2020 17:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand hier oprecht van in paniek raakt.
Gezien de reacties en een aantal scenario's die dit teweeg bracht waren flink wat mensen (onbewust) in paniek hier.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:07 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand hier oprecht van in paniek raakt. Als je de complexiteit van een pandemie weet te reduceren tot een blinde focus op een op zichzelf betekenisloos statistiekje dan heb je het niet helemaal begrepen.
Ook al gezien in Frankrijk, keukens. Op zich ook qua schoonheid beter dan een wasemendkapje wat in gedrag dan niet meer voor bewuste afstand zorgt.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Deze afgelopen week veel in Spanje gezien. Ook echt een wassen neus als je die filmpje zo ziet:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2020 16:54 schreef F.Sinatra het volgende:
Ze zijn de kamer aan het poetsen. De verdachte wordt zo binnen geleid.
In welk topic was dat dan??quote:Op woensdag 2 september 2020 17:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gezien de reacties en een aantal scenario's die dit teweeg bracht waren flink wat mensen (onbewust) in paniek hier.
17:00quote:Op woensdag 2 september 2020 16:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Tot hoe laat is er geschorst, dat kreeg ik even niet mee hier
We zitten dan op gemiddeld 598 per dag over gisteren en vandaag.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Duidelijk. Toch wel weer een lichte toename dan? Maar goed, we zien wel hoe dat zich in de loop van de week ontwikkelt.
...
Misschien werkt dat wel averechts, voor zo lange tijd stabiele cijfers, en wordt men er juist nerveus van.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gezien de reacties en een aantal scenario's die dit teweeg bracht waren flink wat mensen (onbewust) in paniek hier.
Geen enkel masker werkt, of je moet zo'n N95 masker hebben, die helpt een beetje als je die paar keer per dag verwisseldquote:Op woensdag 2 september 2020 16:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was al een tijdje geleden aangetoond dat die doorzichtige maskers totaal niet werken.
Ik vraag me oprecht af wat ik zou doen als ik nu in zijn schoenen stond...quote:Op woensdag 2 september 2020 17:19 schreef Vallon het volgende:
TK: Ferd is driftig aan het schrijven. Ik zie enige nervositeit.
Mogelijk, klein groot gokje: debat afronden en dan opstappen.
Ik ook niet. En dus de eer min of meer aan mezelf houden en opstappen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:23 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik zou mezelf niet kunnen verdedigen met valide punten.
Meh, de meeste partijen vragen niet om vertrek maar uitleg, en aan het drukke schrijven te zien gaat hij daar ook aan proberen te voldoen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:19 schreef Vallon het volgende:
TK: Ferd is driftig aan het schrijven. Ik zie enige nervositeit.
Mogelijk, klein groot gokje: debat afronden en dan opstappen.
Ik zou het dan wel een vent vinden. Beantwoord alle TK repliek zoals je moet in die functie en maak dan de persoonlijke overweging; zelfs als je politiek dat niet hoeft. Dit laatste maakt het mogelijk om in 2021, geleerd van lessen, terug te komen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:26 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Meh, de meeste partijen vragen niet om vertrek maar uitleg, en aan het drukke schrijven te zien gaat hij daar ook aan proberen te voldoen.
Hij zal dus niet direct opstappen vermoed ik. Zou ook nogal lullig zijn als hij dat pas na het debat aangeeft
Natuurlijk vragen ze niet om zijn vertrek. Ze zijn vast munitie aan het verzamelen voor komende debatten over de coronawet.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:26 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Meh, de meeste partijen vragen niet om vertrek maar uitleg, en aan het drukke schrijven te zien gaat hij daar ook aan proberen te voldoen.
Hij zal dus niet direct opstappen vermoed ik. Zou ook nogal lullig zijn als hij dat pas na het debat aangeeft
Doe het dan gewoon op voorhand, maar ga niet iedereens tijd verspillen door eerst een compleet debat over alle details te houdenquote:Op woensdag 2 september 2020 17:29 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik zou het dan wel een vent vinden. Beantwoord alle TK repliek zoals je moet in die functie en maak dan de persoonlijke overweging; zelfs als je politiek dat niet hoeft. Dit laatste maakt het mogelijk om in 2021, geleerd van lessen, terug te komen.
Haha, inderdaad, dat zou wel suf zijn.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon op voorhand, maar ga niet iedereens tijd verspillen door eerst een compleet debat over alle details te houden
Ik weet dat zo net nog niet. Zal afhangen van het verloop en zijn antwoorden denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:29 schreef Rlz12 het volgende:
Natuurlijk vragen ze niet om zijn vertrek.
O ja, die wet hebben we ook nog. Wat zou dat een lachertje worden zeg. Aan het ministerie van Grapperhaus de uitvoerende en handhavende taak zekerquote:Op woensdag 2 september 2020 17:29 schreef Rlz12 het volgende:
[..]
Natuurlijk vragen ze niet om zijn vertrek. Ze zijn vast munitie aan het verzamelen voor komende debatten over de coronawet.
Ik denk dattie opstapt. Aan de andere kant denk ik dat het ook wel zo een bokkelul is om te zeggen dan stuur me maar weg, want zelf opstappen ga ik niet doen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:34 schreef Vliegbaard het volgende:
Grapperhaus ligt met zijn hoofd op het hakblok. Er is geen weg terug.
Meh, optie C, hij blijft gewoon aan.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dattie opstapt. Aan de andere kant denk ik dat het ook wel zo een bokkelul is om te zeggen dan stuur me maar weg, want zelf opstappen ga ik niet doen.
Dat is niet hoe politiek hoort te werken in mijn denken.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon op voorhand, maar ga niet iedereens tijd verspillen door eerst een compleet debat over alle details te houden
Hij is echt een goede spreker.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wilders is goed in het visueel maken van zijn gedachtengoed
Kan niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Meh, optie C, hij blijft gewoon aan.
We gaan het zienquote:
Na de nieuwe foto's?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik geef het tot morgen 12 uur
Lilian Marijnissenquote:Op woensdag 2 september 2020 17:40 schreef kol7680 het volgende:
Gijl wijf nu. Lekkere tetten, hoe heet ze?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Femke_Merel_van_Kooten-Arissenquote:Op woensdag 2 september 2020 17:40 schreef kol7680 het volgende:
Gijl wijf nu. Lekkere tetten, hoe heet ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |