Zou je tweets achterwege kunnen laten als ze weinig tot niets toevoegen? Je post de cijfers zelf al, en die zijn hier ook al een paar keer benoemd. Tweets zorgen ervoor dat het forum trager laadt en continu verspringt.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van 462 (gisteren) naar 745 (vandaag). Een stijging van een kleine 300. Iemand hier een zinnige verklaring voor?
[ twitter ]
Genoeg mensen die hun festiviteiten hebben afgezegd de afgelopen tijd, zeker sinds de laatste ronde persco's. Dat had de minister van justitie ook kunnen doen, maar nee, hij geeft toch een feest en nodigt daarbij nota bene z'n bejaarde schoonmoeder uit, die hij vervolgens ook nog eens omhelst. Dat is geen foutje meer, dat is gewoon bewust de regels in de wind slaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:27 schreef GemMagic het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen zich 100% aan de regels houdt.
Je hebt het inderdaad niet heel erg gevolgd.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:41 schreef warp995 het volgende:
Ik heb het niet heel erg gevolgd maar wat zijn nou de grootste problemen van het vaccin? Het kost normaal 10 jaar om te maken maar maken het nu in een jaartje waardoor stappen worden overgeslagen plus het is niet bekend of het werkt en wat de gevolgen zijn op lange termijn? Puur om geld te maken.
Juist iets met geloofwaardigheid waarop zijn "werknemers" nu dagelijks op worden aangesproken en hij sws niet moest onderstrepen dat je anders asociaal bent.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:27 schreef GemMagic het volgende:
Compleet onzin om hem om deze reden af te zetten. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen zich 100% aan de regels houdt. Het is nu eenmaal tegen-natuurlijk en in sommige situaties erg lastig.
Daarnaast wordt hij verantwoordelijk gehouden niet alleen voor zijn eigen gedrag, maar ook dat van zijn gasten. Dat is niet hoe het werkt bij private bijeenkomsten. Voor de wet bestaat de voorbeeldrol niet, we zijn alleen gelijk, mogelijk kan obv de beelden als daar aanleiding toe is besloten worden om een boete op te leggen aan de direct betrokkenen. Zelfs dat betwijfel ik.
Politiek gezien is het natuurlijk prijsschieten.. het zal knap lastig worden om hier geloofwaardig uit te komen.
Oh dus dat is het probleem niet?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt het inderdaad niet heel erg gevolgd.
En veel mensen hebben voor exact dat een boete gekregen plus aantekening op strafblad.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:37 schreef Tijn het volgende:
Dat is geen foutje meer, dat is gewoon bewust de regels in de wind slaan.
Dat is idd meer in lijn met wat ik van een minister van Justitie (van CDA-huize nota bene, dé partij die zo graag prat gaat op fatsoen) zou verwachten. En daar had hij dan van mij ook credits voor gekregen.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Juist iets met geloofwaardigheid waarop zijn "werknemers" nu dagelijks op worden aangesproken en hij sws niet moest onderstrepen dat je anders asociaal bent.
Daarbij, idd een eigen gevoelsargument, dat het wel heel pijnlijk is dat hij een feestje houdt terwijl anderen nog niet eens als mens afscheid konden nemen van hun dierbare. Hij had prima kunnen kiezen voor een huwelijk met 2 getuigen en dan als ware held daarmee verschijnen dat hij het ongepast vindt dat in deze tijden groter te maken dan strikt nodig.
Over welk vaccin heb je het sowieso? Er zijn er minstens 7 in ontwikkeling, allen in verschillende stadia en met verschillende doorlooptijden, maar geen enkele daarvan heeft alle tests al doorlopen.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:43 schreef warp995 het volgende:
[..]
Oh dus dat is het probleem niet?
Rolstoel en een zuurstofapparaat. Het is niet anders.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:15 schreef Wirelessmouse het volgende:
Abrupt einde aan de carrière van Neymar![]()
Er zijn bij Paris Saint-Germain drie spelers die positief hebben getest op het coronavirus. De kampioen van Frankrijk meldt zelf niet om welke spelers het gaat, maar L'Equipe heeft meer informatie: het gaat om Neymar, Ángel Di María en Leandro Paredes. De Braziliaan en de twee Argentijnen testten woensdag positief nadat ze terugkeerden van een vakantie op Ibiza. Het drietal moet een week in quarantaine.
Deze afgelopen week veel in Spanje gezien. Ook echt een wassen neus als je die filmpje zo ziet:quote:Op woensdag 2 september 2020 16:46 schreef Tarado het volgende:
je hebt maskers en maskers, scheelt toch wel of je naast de ene of de andere zit in OV of vliegtuig
[ twitter ]
https://aip.scitation.org/doi/10.1063/5.0022968
ja dat is echt zinloos inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2020 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Deze afgelopen week veel in Spanje gezien. Ook echt een wassen neus als je die filmpje zo ziet:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2020 16:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van 462 (gisteren) naar 745 (vandaag). Een stijging van een kleine 300. Iemand hier een zinnige verklaring voor?
Het was al een tijdje geleden aangetoond dat die doorzichtige maskers totaal niet werken.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Deze afgelopen week veel in Spanje gezien. Ook echt een wassen neus als je die filmpje zo ziet:
[ afbeelding ]
Daar hoef je geen wetenschappelijk onderzoek voor te zien. Dat kan elk welkdenkend mens wel verzinnenquote:Op woensdag 2 september 2020 16:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was al een tijdje geleden aangetoond dat die doorzichtige maskers totaal niet werken.
Tot hoe laat is er geschorst, dat kreeg ik even niet mee hierquote:Op woensdag 2 september 2020 16:54 schreef F.Sinatra het volgende:
Ze zijn de kamer aan het poetsen. De verdachte wordt zo binnen geleid.
Tegen spettertjes die je uitstoot tijdens het praten zal het best helpen. Tegen aerosolen nauwelijks. Maar goed, dat geldt volgens mij voor heel veel maskers. De wegwerpdingen die ik heb sluiten ook totaal niet goed om je gezicht aan. Dus daar vliegen de aerosolen ook alle kanten op.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paniek om niks dus, uiteindelijk.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:52 schreef Hannnnn het volgende:
[..]
Correctie cijfers 2 september in aantal positief geteste mensen
Vanwege een eerdere technische storing bij het RIVM ontbreekt een aantal meldingen in de rapportage van 1 september. Deze meldingen zijn opgenomen in de rapportage van 2 september. Hierdoor is het aantal nieuwe positief geteste personen gemeld op 2 september (734) bijna 300 meldingen hoger dan op 1 september (462).
Aldus de toelichting op het dashboard
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/verantwoording
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Paniek om niks dus, uiteindelijk.
Incapabele bende, dat RIVM.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:52 schreef Hannnnn het volgende:
[..]
Correctie cijfers 2 september in aantal positief geteste mensen
Vanwege een eerdere technische storing bij het RIVM ontbreekt een aantal meldingen in de rapportage van 1 september. Deze meldingen zijn opgenomen in de rapportage van 2 september. Hierdoor is het aantal nieuwe positief geteste personen gemeld op 2 september (734) bijna 300 meldingen hoger dan op 1 september (462).
Aldus de toelichting op het dashboard
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/verantwoording
Duidelijk. Toch wel weer een lichte toename dan? Maar goed, we zien wel hoe dat zich in de loop van de week ontwikkelt.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand hier oprecht van in paniek raakt. Als je de complexiteit van een pandemie weet te reduceren tot een blinde focus op een op zichzelf betekenisloos statistiekje dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat wil je weten of beter, niet ?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:41 schreef warp995 het volgende:
Ik heb het niet heel erg gevolgd maar wat zijn nou de grootste problemen van het vaccin? Het kost normaal 10 jaar om te maken maar maken het nu in een jaartje waardoor stappen worden overgeslagen plus het is niet bekend of het werkt en wat de gevolgen zijn op lange termijn? Puur om geld te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |