Kun je nagaan hoe die spanning over een half jaar is als er nog steeds geen uitzicht is op een vaccin of een alternatief doorvoor en steeds meer mensen in de financiële en emotionele shit raken.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:39 schreef galantis het volgende:
Dat je zo'n door het stof moet voor een bruiloftje. Dat geeft wel aan hoe gespannen de hele setting van tegenwoordig is. Als je me dit een halfjaar terug had verteld had ik je vierkant uitgelachen.
Zeker, en met die strikte regel is eigenlijk al de gehele toon gezet. Hoe dystopischer mensen zich gedragen, hoe groter de acceptatie is. Het is van de zotte.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het is ook bijna lachwekkend ja. Echter, als je die regel voor anderen stelt, zal je die zelf ook zeker moeten uitdragen.
Hij moet door het stof omdat hij door zijn acties het werk van de handhavers onmogelijk gemaakt heeft.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:39 schreef galantis het volgende:
Dat je zo'n door het stof moet voor een bruiloftje. Dat geeft wel aan hoe gespannen de hele setting van tegenwoordig is. Als je me dit een halfjaar terug had verteld had ik je vierkant uitgelachen.
Dat besef ik me wel. Alleen ik deed even een stapje terug om het met een pre-corona blik te bekijken en als je je dan afvraagt wat er nou féítelijk is voorgevallen.. pfff.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het gaat dus ook niet om de bruiloft. Het gaat erom dat je zelf de regels naleeft die je anderen oplegt en waar jouw departement boetes en strafbladen voor geeft.
Hij kan moeilijk nee zeggen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:45 schreef Twinkle20 het volgende:
En hij durft zelf te zeggen dat ie wel geloofwaardig is![]()
We hebben het hier niet over fuvking wapens en wapenuitrustig.. lul er niet omheen man.
Tja...welcome to 2020quote:Op woensdag 2 september 2020 20:46 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat besef ik me wel. Alleen ik deed even een stapje terug om het met een pre-corona blik te bekijken en als je je dan afvraagt wat er nou féítelijk is voorgevallen.. pfff.
Motie van wantrouwen, regeringspartijen blijven steunen en er verandert niks.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe laat zal dit z’n conclusie krijgen?
Hij blijft er bijna inquote:Op woensdag 2 september 2020 20:52 schreef Vallon het volgende:
We zijn mogelijk aan het kijken wanneer iemand ter aarde stort.
Dit gaat samen met Hugo die binnenkort ook nog wel verder aangeschoten gaat worden een heerlijk item worden in de verkiezingen over wat een onbetrouwbaar en incapabel zootje het CDA is.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:49 schreef Twinkle20 het volgende:
En morgen staat iedereen weer op alsof dit hele akkefietje er nooit niet is geweest en kan onze Ferd weer adem halen
Ik ben bang dat tegen die tijd de mensen dit al lang weer vergeten zijnquote:Op woensdag 2 september 2020 20:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit gaat samen met Hugo die binnenkort ook nog wel verder aangeschoten gaat worden een heerlijk item worden in de verkiezingen over wat een onbetrouwbaar en incapabel zootje het CDA is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |