Dat zal de 'grap' wel zijn.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, die film gaat over een hond.
je weet zelf dat hollywood waargebeurde verhalen altijd overdrijft.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, die film gaat over een hond.
Heb je toevallig nog mondkapjes?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef Tjacka het volgende:
Vandaag weer 300 euro binnen boys. DropshippingGOAT
Echt goede tijd. Toen hadden we nog een HMF die nu al lang bij Charrell thuis was geweest.quote:
Zorg jij nou maar voor een betere cloon naam, DPquote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de vertaling voor vuilnisbelt
cloon?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:02 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar voor een betere cloon naam, DP
Ok, lekkerwijffiequote:Op woensdag 2 september 2020 12:02 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar voor een betere cloon naam, DP
Zeg jij maar niks over namen.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de vertaling voor vuilnisbelt
Doe je dat serieus?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:01 schreef Tjacka het volgende:
Vandaag weer 300 euro binnen boys. DropshippingGOAT
Waarmee?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Wel nog bedankt voor die tip trouwens @:elan. Vorige maand 1500 euro binnen geharkt.
Ja.quote:
Ik heb die net opquote:Op woensdag 2 september 2020 12:04 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel een kiwi zespri sungold @:lenny_leonard
Met of zonder schil?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:04 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel een kiwi zespri sungold @:lenny_leonard
Verkoop je op Bol of Amazon?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.Geloofde er ook niet in. Tot dat Elan hier kwam zeggen dat hij 400 mondkapjes had gekocht voor 250 euro.
hoezo obsessedquote:Op woensdag 2 september 2020 12:03 schreef Charrell het volgende:
Tjacka, stop maar om zo extreem obsessed te zijn over mij... beetje eng wel. Engnek
bolgoatquote:Op woensdag 2 september 2020 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verkoop je op Bol of Amazon?
Geen dank maat. Hier nog een tip. Voor mensen als @charell kan je gewoon subsidie aanvragen.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Wel nog bedankt voor die tip trouwens @:elan. Vorige maand 1500 euro binnen geharkt.
@elan.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:03 schreef Tjacka het volgende:
Oke. Nou, er is wel geld te verdienen inderdaad. Lijkt me zelf ontzettend kut, maar voor het geld kun je het wel doen.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bolgoat
Amazon is moeilijk
want heb kvk op vriendins naam staan, maar heb een creditcard op mijn naam
dus dat mag bij Amazon niet
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 2 september 2020 12:10 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zal hij wel van balen
Wat een lap tekstquote:Op woensdag 2 september 2020 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo obsessed
toen ik je soms persoonlijk sprak leek mij best normaal, nu ben je of heel erg aan het trollen (dat vind ik echt vervelend) blijf met je takken van de sc af. of je bent compleet doorgedraaid en dat vind ik wel weer sneu voor je eigenlijk.
je bent diep van binnen een lieverd. alleen op dit moment niet
Verkoop je mondkapjes? Of waar zit je in?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:09 schreef Tjacka het volgende:
ga dat wel doen beetje 3k per maand binnen harken met boomers oplichten
prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |