Ik heb wel brood, maar geen gehakt en geen eierenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Owwwat een gedoe
Heb je geen brood ofzow?
Ook lekker!quote:Op woensdag 2 september 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik had puddingbroodje
gewoon niet doen danquote:Op woensdag 2 september 2020 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel brood, maar geen gehakt en geen eieren
ik ben raar meisje heb soms van die fases ... dat ik het te vaak eet danquote:Op woensdag 2 september 2020 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook lekker!![]()
Lang niet gehad tough.....
Alleen brood is ook goed toch?quote:Op woensdag 2 september 2020 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel brood, maar geen gehakt en geen eieren
Ik heb ook zulke periodes dat ik me dood eet aan sommige dingenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ben raar meisje heb soms van die fases ... dat ik het te vaak eet dan![]()
![]()
Ja, maar droog brood is ook zo droogquote:Op woensdag 2 september 2020 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen brood is ook goed toch?
Eten is etenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar droog brood is ook zo droog
heb een keer gehad dat ik iets tegen heb gegeten eet het nu nog nietquote:Op woensdag 2 september 2020 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke periodes dat ik me dood eet aan sommige dingen
Ik heb dat met chocola gehad vroeger. Een kerst vakantie zo veel gegeten dat ik het daarna dik een jaar niet meer heb aangeraaktquote:Op woensdag 2 september 2020 14:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb een keer gehad dat ik iets tegen heb gegeten eet het nu nog niet
ik met een hazelnoot schuimgebakje en bosche bolquote:Op woensdag 2 september 2020 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat met chocola gehad vroeger. Een kerst vakantie zo veel gegeten dat ik het daarna dik een jaar niet meer heb aangeraakt
Die dingen zijn dan ook gevaarlijk verleidelijk om veels te veel van te etenquote:Op woensdag 2 september 2020 15:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik met een hazelnoot schuimgebakje en bosche bol
die echte uit denbosch man die zijn mega grootquote:Op woensdag 2 september 2020 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die dingen zijn dan ook gevaarlijk verleidelijk om veels te veel van te eten
Whyquote:Op woensdag 2 september 2020 15:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik ga morgen op andere werk woning kijken derrabbit heb nu luxe dillemas![]()
![]()
ben wel toe aan andere doelgroep en uitdagingenquote:
Nicequote:Op woensdag 2 september 2020 15:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben wel toe aan andere doelgroep en uitdagingen
ja toch.. anders wordt je gehospitaliseerd en geen uitdagingen meerquote:
En niet lekker. Die mini's die ze maken zijn lekkerder.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die echte uit denbosch man die zijn mega groot
ja zon enorme grote is te veelquote:Op woensdag 2 september 2020 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
En niet lekker. Die mini's die ze maken zijn lekkerder.
Kloptquote:Op woensdag 2 september 2020 15:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja toch.. anders wordt je gehospitaliseerd en geen uitdagingen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |