quote:Op woensdag 2 september 2020 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maandag mail bij gewerkt en van alles moeten lezen. Gisteren een audit van 0635 - 1915 vanavond audit en dan vrijdag maat wat compenseren en vrij hebben
doe eens lief johquote:
Klinkt als hoofd schouders knieën teen knieën teenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe ik
[..]
Hoofd schouders
Vetrol 1
Vetrol 2
Hoofd schouders
Vetrol 1
Vetrol 2
Ja klopt is het ookquote:Op woensdag 2 september 2020 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt als hoofd schouders knieën teen knieën teen
Beetje laat maatquote:Op woensdag 2 september 2020 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog altijd lunchen, maar ik heb geen idee waar ik zin in heb
Gewoon iets in je murf stoppenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
Hamburgers dus?quote:Op woensdag 2 september 2020 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon iets in je murf stoppen
Maar dan moet ik of nog langs de super of ergens een tentje vinden die hamburgers verkoopt.quote:
Owwquote:Op woensdag 2 september 2020 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan moet ik of nog langs de super of ergens een tentje vinden die hamburgers verkoopt.
ik had puddingbroodjequote:Op woensdag 2 september 2020 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
Je bent zelf een puddingbuksquote:Op woensdag 2 september 2020 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik had puddingbroodje
quote:Op woensdag 2 september 2020 14:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je bent zelf een puddingbuks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |