Ik schenk nooit te hoogquote:Op woensdag 2 september 2020 11:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Die van kersen zijn ook wel lekker. Die van meloen geeft mij een jeukerige keel en die van munt hou ik niet zo van.
Doe jij aan afternoon high tea
Oh echt, krijg jij daar een jeukerige keel vanquote:Op woensdag 2 september 2020 11:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Die van kersen zijn ook wel lekker. Die van meloen geeft mij een jeukerige keel en die van munt hou ik niet zo van.
Doe jij aan afternoon high tea
Kan ik mij voorstellen ja. Dat ding mag eigenlijk wel de lucht in.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een planning (Nou ja SpaceX dan) En ik wil niets missen
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik schenk nooit te hoog
Geeft alleen maar geknoei
Ja, op een of andere manier wel. Ook als ik galia meloen eet. Maar bij watermeloen heb ik dat niet. Hetzelfde als met perzik, nectarina. En ook van sommige kersen merk ik.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt, krijg jij daar een jeukerige keel van
Ik drink in de ochtend soms thee, smiddags en s avonds als ik er zin in heb
Hij MOET de lucht inquote:Op woensdag 2 september 2020 11:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen ja. Dat ding mag eigenlijk wel de lucht in.
Hhmm, allergische reactie dusquote:Op woensdag 2 september 2020 11:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, op een of andere manier wel. Ook als ik galia meloen eet. Maar bij watermeloen heb ik dat niet. Hetzelfde als met perzik, nectarina. En ook van sommige kersen merk ik.
Ik drink in de ochtend thee en in de winter ook in de middag (de hele dag door) en sluit de avond altijd af met een kop thee. Zelfs in de zomer
Oelalaquote:Op woensdag 2 september 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
niks mis mee maar ik eet liever andere ijsjes
Ja, toen ik klein was at ik alle soorten vruchten. Tegenwoordig niet meer...quote:Op woensdag 2 september 2020 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hhmm, allergische reactie dus
In winter sowieso wel iets meer, maar met warm weer ook wel eigenlijk
Geen gewone koffie wel latte macchiatto cappuccinoquote:Op woensdag 2 september 2020 12:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, toen ik klein was at ik alle soorten vruchten. Tegenwoordig niet meer...
Hou je ook van koffie? Ikzelf niet, jeugdtrauma
Koffie gaat er bij mij niet in. Maar gelukkig hebben we altijd thee nogquote:Op woensdag 2 september 2020 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen gewone koffie wel latte macchiatto cappuccino
STOKVISquote:Op woensdag 2 september 2020 12:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Koffie gaat er bij mij niet in. Maar gelukkig hebben we altijd thee nog
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 2 september 2020 12:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Koffie gaat er bij mij niet in. Maar gelukkig hebben we altijd thee nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |