Ik blijf gewoon binnen met de gordijnen dicht. Bij mij is het nog 3 mei 2003quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga gewoon heel langzaam bewegen, misschien lijkt de dag dan 6 uur langer te duren
Als je mee gaat in de theorie dat de middeleeuwen nooit hebben plaatsgevonden kun je zelfs nog in 1700 leven! Wellicht een goede optiequote:Op dinsdag 1 september 2020 23:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon binnen met de gordijnen dicht. Bij mij is het nog 3 mei 2003
Maakt niks uit; morgen is de allereerste 2 september ooit en dat gaan we gewoon meemaken!!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:05 schreef noodgang het volgende:
Dit is ook echt de allerlaatste 1 september 2020 ooit
Misschien veel een goed idee. Mooie tijd was datquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je mee gaat in de theorie dat de middeleeuwen nooit hebben plaatsgevonden kun je zelfs nog in 1700 leven! Wellicht een goede optie
Ja dat was wel irritant dat we voorheen elk jaar 2 september oversloegen iddquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Maakt niks uit; morgen is de allereerste 2 september ooit en dat gaan we gewoon meemaken!!!
2020 vergetenquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja dat was wel irritant dat we voorheen elk jaar 2 september oversloegen idd
tuurlijkquote:
Ik dacht ik zeg maar eerlijkheid boven alles je weet welquote:
en je kent het gespreekdequote:Op dinsdag 1 september 2020 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg maar eerlijkheid boven alles je weet wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |