Bami, ik heb gezien dat het dikke slierten en dunne slierten samen zijn met bamigroetenquote:Op woensdag 2 september 2020 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat heeft je kokkin voor vanavond gekookt?
Ai ai dat klinkt verrekte lekkerquote:Op woensdag 2 september 2020 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Bami, ik heb gezien dat het dikke slierten en dunne slierten samen zijn met bamigroeten
Met de groetjes van bamiquote:Op woensdag 2 september 2020 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Bami, ik heb gezien dat het dikke slierten en dunne slierten samen zijn met bamigroeten
Ik ben aan het kijken , net pas nadat ik een link van Nikon zag in NWSquote:Op woensdag 2 september 2020 17:48 schreef stokj het volgende:
Grapperhaus wordt aangepakt:
https://www.tweedekamer.n(...)edebat/plenaire-zaal
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met de groetjes van bami![]()
Hoef je niet de tong uit te steken naar mijquote:Op woensdag 2 september 2020 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja sorry, kon het even niet laten
Ja maar Stok hapt nietquote:Op woensdag 2 september 2020 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoef je niet de tong uit te steken naar mij![]()
Cinda
stokj is een wijs manquote:Op woensdag 2 september 2020 17:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja maar Stok hapt niet
Okee okee ha ha vond zijn typefout een leuk grapjequote:Op woensdag 2 september 2020 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
stokj is een wijs man![]()
Ik lees soms dingen in KLB en dan ben ik bijna trots op hem![]()
![]()
ik hou der van
Je bedoelt toch niet die dralla post?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Okee okee ha ha vond zijn typefout een leuk grapje
Nee, die bami groetenquote:Op woensdag 2 september 2020 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die dralla post?
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn grap is nu echt totaal om zeep geholpen![]()
![]()
Oepsquote:Op woensdag 2 september 2020 18:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn grap is nu echt totaal om zeep geholpen![]()
![]()
Ha ha geeft niks puzzieeeequote:Op woensdag 2 september 2020 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik ben geen grappenkenner of maker , ik geloof dat dat nu duidelijk is
Pfieuwwwquote:Op woensdag 2 september 2020 18:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha geeft niks puzzieeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |