abonnement Unibet Coolblue
pi_194862142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 11:41 schreef Prisha het volgende:
Is ook. Maar beetje afhankelijk van wat denk ik dan.
Ik had iemand die bijna alleen tv kijken leuk vond. S avonds, in het weekend. Alleen op de bank liggen en tv kijken. Dat past dan niet.
Dan is het leuk om nu lekker single te zijn. Kan je lekker iemand vinden die daar wel bij past. :Y
  donderdag 3 september 2020 @ 11:49:25 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194862201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 11:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Vrij laten is zeker belangrijk. Maar ik zou het wel erg jammer vinden als een partner nooit zin heeft om met mij naar een leuk feest te gaan ofzo. En zou het ook jammer vinden als hij juist wel altijd mee wil en mij nooit alleen laat gaan haha.
Als je elke week zoiets wil doen dan denk ik dat diegene ook wel zegt van; ja doei ga maar lekker zelf :+

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 11:41 schreef Prisha het volgende:

[..]

Is ook. Maar beetje afhankelijk van wat denk ik dan.
Ik had iemand die bijna alleen tv kijken leuk vond. S avonds, in het weekend. Alleen op de bank liggen en tv kijken. Dat past dan niet.
Oh zeker, mij zou je ook totaal niet blij maken met elke week ergens iets gaan drinken, dat vind ik nogal je tijd verdoen en dan bezoek ik bijvoorbeeld liever iets waarvan je nog iets nuttigs leert/ziet.

Ja maar dat is dan ook wel weer het andere uiterste :P :+
pi_194862623
Ik zat laatst nog eens terug te denken aan alle matches op Paiq die me zonder reden hadden geblokkeerd en de matches die wel het fatsoen hadden. Conclusie: fatsoen is ver te zoeken :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194862650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:13 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zat laatst nog eens terug te denken aan alle matches op Paiq die me zonder reden hadden geblokkeerd en de matches die wel het fatsoen hadden. Conclusie: fatsoen is ver te zoeken :')
Ik snap dat blocken nog steeds niet. Ik zou denken dat het vooral een tool is als iemand écht vervelend wordt, als ze geen nee accepteren, continue stalken. Maar gewoon zomaar block. Bizar.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 3 september 2020 @ 12:15:24 #280
263417 Keyos
Like a Boss
pi_194862655
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 11:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Vrij laten is zeker belangrijk. Maar ik zou het wel erg jammer vinden als een partner nooit zin heeft om met mij naar een leuk feest te gaan ofzo. En zou het ook jammer vinden als hij juist wel altijd mee wil en mij nooit alleen laat gaan haha.
Yes tuurlijk, ook fijn als je het met de vrienden van je partner kan vinden natuurlijk. In een normale relatie komen er toch zat momenten dat je met elkaar doorbrengt (al ben ik zelf er altijd wel van om vrienden en relaties enigszins gescheiden te houden, voorkomt een hoop drama mocht het ooit uitgaan).

Maar activiteiten met elkaar gemeen hebben is wel een beetje de kern van een gezonde relatie natuurlijk. Anders heb je straks (net als mijn ouders) de situatie dat je volledig van elkaar gaat leven en je eigenlijk amper iets gemeen hebt met elkaar. Ik ga ook regelmatig naar rockconcerten en festivals. Hoeft m’n partner echt niet met alles mee (daar heb ik vrienden voor), maar als wat je leuk vindt nooit overeenkomt snap ik niet wat je dan in godsnaam met elkaar doet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_194862703
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:13 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zat laatst nog eens terug te denken aan alle matches op Paiq die me zonder reden hadden geblokkeerd en de matches die wel het fatsoen hadden. Conclusie: fatsoen is ver te zoeken :')
Het blokken doen ze met een reden. Ervaringen in het verleden waarschijnlijk.

fyi het is niet persoonlijk.
pi_194862924
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:14 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik snap dat blocken nog steeds niet. Ik zou denken dat het vooral een tool is als iemand écht vervelend wordt, als ze geen nee accepteren, continue stalken. Maar gewoon zomaar block. Bizar.
Tja, lekker makkelijk vooral, want geen verantwoording en zo.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het blokken doen ze met een reden. Ervaringen in het verleden waarschijnlijk.

fyi het is niet persoonlijk.
Snap ik ook :)

Voelt soms gewoon niet leuk als het gesprek echt super gaat, en dan zien ze de foto's, en dan meteen 'Madam heeft je uit je contactenlijstje verwijderd'. Zo bizar, zeg dan op zijn minst dat ik lelijk ben of zo :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194863031
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tja, lekker makkelijk vooral, want geen verantwoording en zo.
[..]
Snap ik ook :)

Voelt soms gewoon niet leuk als het gesprek echt super gaat, en dan zien ze de foto's, en dan meteen 'Madam heeft je uit je contactenlijstje verwijderd'. Zo bizar, zeg dan op zijn minst dat ik lelijk ben of zo :P
Daarom gebruik ik paiq niet, wil gewoon zien met wie ik praat.....
En het is inderdaad lullig als iemand uiterlijk je type niet is. Dan weet ik dat liever direct.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194863133
Heeft iemand hier ooit iets voor zijn date meegenomen op een eerste date? Of iets gekregen van iemand op de eerste date?

Ik kreeg gisteren een kleinigheidje. Voel daar best dubbel over. Aan de ene kant blij verrast, vond het heel lief. Aan de andere kant ook wel wat bezwaard. Als het niets blijkt te zijn na afloop sta je daar dan. Gelukkig was dat niet het geval.

Maar ik heb er hier of in die andere dating topic nooit iets over gelezen. Was benieuwd naar jullie ervaringen daarmee.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194863184
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit iets voor zijn date meegenomen op een eerste date? Of iets gekregen van iemand op de eerste date?

Ik kreeg gisteren een kleinigheidje. Voel daar best dubbel over. Aan de ene kant blij verrast, vond het heel lief. Aan de andere kant ook wel wat bezwaard. Als het niets blijkt te zijn na afloop sta je daar dan. Gelukkig was dat niet het geval.

Maar ik heb er hier of in die andere dating topic nooit iets over gelezen. Was benieuwd naar jullie ervaringen daarmee.
Hoofdpijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194863205
Ik zou dat niet wat vinden, een presentje op de eerste date. Dan ligt er direct zoveel druk op vind ik, Maar ik krijg het nogal snel benauwd O-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194863208
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit iets voor zijn date meegenomen op een eerste date? Of iets gekregen van iemand op de eerste date?

Ik kreeg gisteren een kleinigheidje. Voel daar best dubbel over. Aan de ene kant blij verrast, vond het heel lief. Aan de andere kant ook wel wat bezwaard. Als het niets blijkt te zijn na afloop sta je daar dan. Gelukkig was dat niet het geval.

Maar ik heb er hier of in die andere dating topic nooit iets over gelezen. Was benieuwd naar jullie ervaringen daarmee.
Als je het er van tevoren over gehad hebt, prima. Maar zo out of the blue, zou ik ook wel even met mijn mond vol tanden staan haha
pi_194863218
quote:
9s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoofdpijn.
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194863226
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:29 schreef El_Thijs het volgende:

Voelt soms gewoon niet leuk als het gesprek echt super gaat, en dan zien ze de foto's, en dan meteen 'Madam heeft je uit je contactenlijstje verwijderd'. Zo bizar, zeg dan op zijn minst dat ik lelijk ben of zo :P
Dat gebeurd mij ook weleens en ik doe dat zelf ook :@
Na de foto's zeggen dat iemand je type niet is krijg je meestal toch een verwijtende reactie. En op zich is dit ook wel duidelijk toch.
pi_194863244
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:51 schreef rival het volgende:

[..]

Dat gebeurd mij ook weleens en ik doe dat zelf ook :@
Na de foto's zeggen dat iemand je type niet is krijg je meestal toch een verwijtende reactie. En op zich is dit ook wel duidelijk toch.
Misschien wel, maar ik ben altijd eerlijk geweest. Maar goed, ik werd vaker geblokt dan andersom :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194863251
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit iets voor zijn date meegenomen op een eerste date? Of iets gekregen van iemand op de eerste date?

Ik kreeg gisteren een kleinigheidje. Voel daar best dubbel over. Aan de ene kant blij verrast, vond het heel lief. Aan de andere kant ook wel wat bezwaard. Als het niets blijkt te zijn na afloop sta je daar dan. Gelukkig was dat niet het geval.

Maar ik heb er hier of in die andere dating topic nooit iets over gelezen. Was benieuwd naar jullie ervaringen daarmee.
Ik kan me er iets bij voorstellen als jullie ergens over hebben gesproken waaruit blijkt dat jij er dol op bent. En datgene goedkoop of makkelijk te regelen is. Maar ik zou zelf ook wel wachten tot minstens de 2e date.

Ik breng mezelf op de eerste date, dat is toch al een presentje op zich ;)
pi_194863256
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 11:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Op mijn kind loze avonden wel ja haha.

Maar wil gewoon niet een man die op zoek is naar iemand om direct huisje boompje beestje mee te spelen. Vul je eigen sociale leven lekker in denk ik dan.
O+

Moet er niet aan denken zeg. Direct in het begin van een relatie iedere avond op elkaars lip te zitten.Wil toch ook wel graag mijn eigen doen
Het is wat.......
pi_194863330
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit iets voor zijn date meegenomen op een eerste date? Of iets gekregen van iemand op de eerste date?

Ik kreeg gisteren een kleinigheidje. Voel daar best dubbel over. Aan de ene kant blij verrast, vond het heel lief. Aan de andere kant ook wel wat bezwaard. Als het niets blijkt te zijn na afloop sta je daar dan. Gelukkig was dat niet het geval.

Maar ik heb er hier of in die andere dating topic nooit iets over gelezen. Was benieuwd naar jullie ervaringen daarmee.
Je krijgt al gratis drankjes op de eerste date, dus fuck no. :P
pi_194863338
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Je krijgt al gratis drankjes op de eerste date, dus fuck no. :P
Hier werd de rekening altijd gesplit :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194863340
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:53 schreef rival het volgende:

[..]

Ik kan me er iets bij voorstellen als jullie ergens over hebben gesproken waaruit blijkt dat jij er dol op bent. En datgene goedkoop of makkelijk te regelen is. Maar ik zou zelf ook wel wachten tot minstens de 2e date.

Ik breng mezelf op de eerste date, dat is toch al een presentje op zich ;)
ha ja dat was mijn reactie ook, dat ik niks voor hem had, enkel mijn stralende aanwezigheid
Ik zat hier me hier nu een beetje schuldig te voelen dat ik me wat bezwaard voelde :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194863388
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Je krijgt al gratis drankjes op de eerste date, dus fuck no. :P
splitten :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194863488
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:59 schreef Prisha het volgende:

[..]

ha ja dat was mijn reactie ook, dat ik niks voor hem had, enkel mijn stralende aanwezigheid
Ik zat hier me hier nu een beetje schuldig te voelen dat ik me wat bezwaard voelde :@
Goeie reactie toch!
Bij zo iemand moet je er denk ik maar vanuit gaan dat die er ook niet teveel mee bedoeld. Maar gewoon attent wilt zijn. Schuldig voelen is ook weer niet nodig, je voelt wat je voelt toch.

Zag laatst op tv een datingprogramma waar ze met zn 2en in een huisje terecht komen. Daar had die vent ook wat voor haar meegebracht. Zij voelde geen klik en wilde dat toen terug geven aan hem, dat werd me toch een awkward situatie :D
pi_194863540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hier werd de rekening altijd gesplit :{w
Ik kom met de intentie dat ik betaal, maar als ze wilt splitten ga ik daar niet tegenin. Of ik zeg iets in de trant van, dan betaal jij de volgende keer toch.
  donderdag 3 september 2020 @ 13:09:11 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194863557
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit iets voor zijn date meegenomen op een eerste date? Of iets gekregen van iemand op de eerste date?

Ik kreeg gisteren een kleinigheidje. Voel daar best dubbel over. Aan de ene kant blij verrast, vond het heel lief. Aan de andere kant ook wel wat bezwaard. Als het niets blijkt te zijn na afloop sta je daar dan. Gelukkig was dat niet het geval.

Maar ik heb er hier of in die andere dating topic nooit iets over gelezen. Was benieuwd naar jullie ervaringen daarmee.
Volgens mij nooit echt gekregen, weet ook niet wat ik er van zou vinden, msischien ongemakkelijk?
Zeker als het een cafe date ofzo is, dan zit je daar met iets.
Of het moet iets zijn wat bij je voorgaande gesprekken past, dan i shet leuk. Is het gewoon chocolade, of iets, tja, afgezaagd. Een roos, asjeblieft niet.
Of iets onpraktisch icm de date, is ook niet handig :+
pi_194863561
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:05 schreef rival het volgende:

[..]

Goeie reactie toch!
Bij zo iemand moet je er denk ik maar vanuit gaan dat die er ook niet teveel mee bedoeld. Maar gewoon attent wilt zijn. Schuldig voelen is ook weer niet nodig, je voelt wat je voelt toch.

Zag laatst op tv een datingprogramma waar ze met zn 2en in een huisje terecht komen. Daar had die vent ook wat voor haar meegebracht. Zij voelde geen klik en wilde dat toen terug geven aan hem, dat werd me toch een awkward situatie :D
owj dat is awkward ja :D (tenzij het iets buitensporig was dat hij gaf, misschien is het dan iets anders)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')