Door pure koppigheid gaat die dit seizoen best wel vaak spelen en met een beetje pech op hetzelfde middenveld met Alvarez .quote:
Volgens?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Vorige week was het nog een opvolger voor van de Beek.
Je merkt het verschil met Frenkie en Donnie toch wel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door pure koppigheid gaat die dit seizoen best wel vaak spelen en met een beetje pech op hetzelfde middenveld met Alvarez .
Van top naar onderkant middenmoot eredivisiequote:Op zaterdag 5 september 2020 16:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je merkt het verschil met Frenkie en Donnie toch wel.
Wij gaan het hier nooit over eens wordenquote:
Er zullen vast mensen zijn die dat denken, ik in elk geval niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Vorige week was het nog een opvolger voor van de Beek.
Eens, Frenkie en Donnie waren soms wat flegmatiek, Alvarez en Ekkie zijn echte draufgangers, die brengen een stukje winnaarsmentaliteit met zich mee.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je merkt het verschil met Frenkie en Donnie toch wel.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eens, Frenkie en Donnie waren soms wat flegmatiek, Alvarez en Ekkie zijn echte draufgangers, die brengen een stukje winnaarsmentaliteit met zich mee.
Allemaal geestelijk schatplichtig aan:quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude tijden herleven
Afrikaanse tackles zorgen tenminste nog voor wat vermaakquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Allemaal geestelijk schatplichtig aan:
[ afbeelding ]
Dat is waar, zelfs die veelbezongen ippon op Ronaldo was leek wat houterig en stijfjes in de heupen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Afrikaanse tackles zorgen tenminste nog voor wat vermaak
Nog kampioen ookquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude tijden herleven
Klaassen - Poulsen - Siem toen als middenveld tegen Utrecht, dat kon echt niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude tijden herleven
Kan zomaar weer dit seizoen met een paar blessuresquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen - Poulsen - Siem toen als middenveld tegen Utrecht, dat kon echt niet.
Toen moest Thuli Wonderboy Ajax nog redden door enig voetballend vermogen op het middenveld te brengen.
Bedoel je de prestaties die mede mogelijk zijn gemaakt door de Knipoog Kroaat?quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal willen mensen dan de Europese wanprestaties vergeten
Wist niet dat die ook knipoogde naar Celtic en Moldequote:Op zaterdag 5 september 2020 18:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Bedoel je de prestaties die mede mogelijk zijn gemaakt door de Knipoog Kroaat?
Salzburgquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal willen mensen dan de Europese wanprestaties vergeten
Salarisplafond. Hand op de knip. We gaan het met deze groep doen. Duarte als vervanger voor Eriksen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hadden dan wel een beter team met een veel mindere begroting
Spelers die je op meerdere posities kan inzetten dus niemand nodig . Herkenbaar welquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Salarisplafond. Hand op de knip. We gaan het met deze groep doen. Duarte als vervanger voor Eriksen.
Weer 5 jaar geen kampioenquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spelers die je op meerdere posities kan inzetten dus niemand nodig . Herkenbaar wel
Kan wel met huidige basis (met Blind) maar ik geloof niet dat iedereen fit blijft met dat loodzware programmaquote:
De spoeling is te dun en dat gaat ons weer opbrekenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan wel met huidige basis (met Blind) maar ik geloof niet dat iedereen fit blijft met dat loodzware programma
Uit balans met een overschot aan jongens op de vleugels.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De spoeling is te dun en dat gaat ons weer opbreken
je doet net of die ander clubs enorm hebben ingekochtquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan wel met huidige basis (met Blind) maar ik geloof niet dat iedereen fit blijft met dat loodzware programma
Zullen ze nooit doen onder ten Hag.quote:Op zondag 6 september 2020 15:16 schreef AmaninFull het volgende:
Kan Ajax Eriksen geen aanlokkelijk aanbod doen? Zit in een vormcrisis bij Inter.
is geen vormcrisis maar gehaald buiten de wil van de trainer om, dus moeilijke situatie maar hij staat ook nog eens als 1 van de hoogste op de loonlijst daar dus een transfer zal niet makkelijk zijn maar Ajax kan je sowieso wel vergeten.quote:Op zondag 6 september 2020 15:16 schreef AmaninFull het volgende:
Kan Ajax Eriksen geen aanlokkelijk aanbod doen? Zit in een vormcrisis bij Inter.
Voor geld doen mensen een hoop.quote:Op zondag 6 september 2020 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
is geen vormcrisis maar gehaald buiten de wil van de trainer om, dus moeilijke situatie maar hij staat ook nog eens als 1 van de hoogste op de loonlijst daar dus een transfer zal niet makkelijk zijn maar Ajax kan je sowieso wel vergeten.
ik meen dat hij op 7,5 miljoen netto staat daar dus zijn weinig clubs die dat voor hem over hebben lijkt mequote:Op zondag 6 september 2020 18:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voor geld doen mensen een hoop.
Je hobby uitvoeren zeker.
Dat doen ze expres denk ik. Om zo min mogelijk 'experts' zich ermee te laten bemoeien.quote:Op zondag 6 september 2020 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer we iets van een update over Daley gaan krijgen... het feit dat het zo stil bijft lijkt me niet heel positief
dan is Ajax kampioenquote:Op zondag 6 september 2020 22:26 schreef Heeinz het volgende:
Fantastisch![]()
Kan niet wachten tot we eindelijk de ranglijst gaan baseren op de expected goals
eens, lijkt me toch niet zo moeilijk om dat apparaatje uit te lezen en eventuele hartschade te constateren, ik hoop voor hem dat hij het al weet.quote:Op zondag 6 september 2020 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer we iets van een update over Daley gaan krijgen... het feit dat het zo stil bijft lijkt me niet heel positief
Halen we Wöber, Riedewald en Cillessen voor terug.quote:Op maandag 7 september 2020 14:10 schreef Simmertje het volgende:
Ook echt een saaie transfer window nog, geruchten rondom Tagliafico en Onana zijn ook een beetje opgedroogd (wat goed nieuws is).
De onzekerheid wordt voor ten Hag nu ook wel lastig, in het slechtste geval mis je Blind, Tagliafico en Onana straks nog.
dan is het toch echt wel balen, Tagliafico lijkt me het makkelijkst te vervangenquote:Op maandag 7 september 2020 14:10 schreef Simmertje het volgende:
De onzekerheid wordt voor ten Hag nu ook wel lastig, in het slechtste geval mis je Blind, Tagliafico en Onana straks nog.
Ik was daar wel iets zekerder van toen Blind nog speelde, beide missen vind ik toch wel erg pijnlijk. Je kan nu niet zomaar Martinez doorschuiven naar links aangezien je hem in het centrum nodig hebt nu.quote:Op maandag 7 september 2020 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het toch echt wel balen, Tagliafico lijkt me het makkelijkst te vervangen
Blind>Onana>Tagliafico qua belangrijkheid voor het team naar mijn mening, ik vind Martinez te wild voor die LCV plekquote:Op maandag 7 september 2020 16:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik was daar wel iets zekerder van toen Blind nog speelde, beide missen vind ik toch wel erg pijnlijk. Je kan nu niet zomaar Martinez doorschuiven naar links aangezien je hem in het centrum nodig hebt nu.
Mja, uiteindelijk weet Overmars meer dan ons. Als Blind gewoon kan spelen straks en Tagliafico en Onana blijven is er niets aan de hand.quote:Op maandag 7 september 2020 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind>Onana>Tagliafico qua belangrijkheid voor het team naar mijn mening, ik vind Martinez te wild voor die LCV plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |