HANG OP! BEL UW BANK.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Spreekt u de dood? Of schrijft u of verwenst u de dood? Klopt de dood aan? Of valt hij binnen? Schudde u hem weleens af?
De dood is een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunstquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Spreekt u de dood? Of schrijft u of verwenst u de dood? Klopt de dood aan? Of valt hij binnen? Schudde u hem weleens af?
Represent.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie al Coco., Wereldgozer, Zipportal en maxi-mus. Vast nog wel meer.
Ik vertrouw Rutte 110%.quote:
Die zou echt fout zijn geweest in 40-45.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ollongren
Wat een tyfushoer is dat
Wat is AMA?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:04 schreef magikmichael het volgende:
Jeeej een AMA met Rutte en Hugo de Jonge
Ruttegodquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat gaat het hier snel opeens. Is er iets gaande?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Jij doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind deze doventolk prettiger dan die andere mevrouw.
Jij zou als een van de eersten sterven als de Duitsers weer komenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Heeft ie goed gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een virus heeft geen paspoort.
RutteGod
Alle corona terug naar Chinaquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RutteGod
Klasse uitspraak dit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RutteGod
Whut? :’)quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
komen toch alleen maar criminelen en drugsdealers
komt ze wel goed uit
Die moeten ook gewoon hun brood verdienen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
komen toch alleen maar criminelen en drugsdealers
komt ze wel goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |