Bijzonder dat in tijden van alles maar samenvoegen en centraliseren dit nog steeds niet zo is eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt onzin inderdaad maar die GGD's zouden ze eigenlijk moeten vervangen door iets landelijks
De drempel om opgenomen te worden ligt hoog, maar de drempel om NIET opgenomen te worden (dus aan de andere kant van het spectrum, wanneer je dus dreigt te overlijden) ligt ook vrij hoog.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Leg eens uit aub want na tien keer lezen snap ik het nog niet en ik denk dat de fout bij mij ligt
Tsja, het escaleert niet voor niets de pan uit in Frankrijk en Spanje. Toch een andere cultuur.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:32 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Als je corona wil oplopen. Ze kunnen bijna niet dichter op elkaar staan met hun dunne maskertjes.
Als niet symptomatische besmette met je verkoudsheidsviruskuchje toch de halve tent besmetten enzulks.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens hoor al zal het toch weer wat anders zijn als we alles weer binnen moeten doen, daar ben ik toch wel benieuwd naar
En wat wil je precies met dit plaatje bereiken?quote:
Valt best mee. En het is buiten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:32 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Als je corona wil oplopen. Ze kunnen bijna niet dichter op elkaar staan met hun dunne maskertjes.
Viel mij gister ook al op bij de finish van de etappe. Iedereen op elkaar gedrukt achter de hekken, en intussen lekker sproeien achter de Kruidvat-maskertjes.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:32 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
De T weetquote:
Nee, dan stellen ze de verkiezingen gewoon uit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat de verkiezingen er aan komen. Dus als Rutte nu ineens weer een positief geluid laat horen, dan scoort hij wel punten voor zijn aankomende premierschap.
Blijven de maatregelen tot 1 januari (of tot het vaccin) zoals ze nu zijn, dan hebben we volgend jaar het eerste kabinet Wilders of Baudet ben ik bang.
GGD's hebben veel lokale dossiers natuurlijk. Een onderzoek van ZHZ naar Dupontfabriek heeft West Brabant niks mee van doen, andersom is het Q-koorts dossier weer niet zo relevant voor Friesland.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Bijzonder dat in tijden van alles maar samenvoegen en centraliseren dit nog steeds niet zo is eigenlijk.
Och. Over twee maanden kunnen er 100.000 de GP van Istanbul langs het circuit aanschouwen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:32 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Die wordt serieus weer met publiek verreden?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Och. Over twee maanden kunnen er 100.000 de GP van Istanbul langs het circuit aanschouwen.
Is nog steeds maar de helft van de mogelijke bezetting maar toch veel volk. De F1 heeft liever 50 tot 60.000 man.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die wordt serieus weer met publiek verreden?
Zoveelste voorbeeld van een sector die het initiatief maar zelf neemt nu het kabinet niet thuis geeft.quote:Scholen overwegen zelf commerciële coronatests te gaan inkopen als leraren geen voorrang krijgen in de teststraten. Zo willen ze voorkomen dat klassen naar huis moeten, omdat hun leraren lang moeten wachten op de uitslag van een coronatest.
Schandalig echt, over 4-8 weken zitten veel kinderen (noodgedwongen) weer thuis omdat men het onderwijs maar blijft zien als proefkonijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zoveelste voorbeeld van een sector die het initiatief maar zelf neemt nu het kabinet niet thuis geeft.
Zijn al die andere hoog genoteerde ziekten dan ook airborne overdraagbaar? Wat een dom lijstje.quote:
100K ja?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Och. Over twee maanden kunnen er 100.000 de GP van Istanbul langs het circuit aanschouwen.
En toch zit ik er stiekem over na te denken om te gaan
Besmetting op een school in Arnhem, maar de klasgenoten en de leraar worden niet eens getestquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Schandalig echt, over 4-8 weken zitten veel kinderen (noodgedwongen) weer thuis omdat men het onderwijs maar blijft zien als proefkonijn.
Wat is de bron hiervan?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:11 schreef DireStraits7 het volgende:
Ook interessant, slechts bij 10% van de overlijdens < 70 jaar is geen onderliggende aandoening geconstateerd:
[ afbeelding ]
ik denk dat je aardig wat geld vindt als je daar met een reorganisatie bezem doorheen gaatquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
GGD's hebben veel lokale dossiers natuurlijk. Een onderzoek van ZHZ naar Dupontfabriek heeft West Brabant niks mee van doen, andersom is het Q-koorts dossier weer niet zo relevant voor Friesland.
3 euro per kaartje toch, dan krijgen ze het wel vol, de laatste keer daar voor reguliere prijzen waren er slechts 25000 toeschouwersquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Is nog steeds maar de helft van de mogelijke bezetting maar toch veel volk. De F1 heeft liever 50 tot 60.000 man.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Je bazelt over vrijheden weg, dweilen met de kraan open en alsof je bij de eerste stap buiten al doodgaat en dat iedereen met de voordeur dichtgelast moet zitten. En dat je dat hier volcontinu leest. Ik ben die mensen nog nooit tegengekomen. Zélfs hier op FOK! niet. Jij ook niet, trouwens. Dat is namelijk een fabeltje dat je jezelf zó ongelofelijk vaak voor hebt gehouden dat je er zelf in gaan geloven bent. Misschien dat ik het nog wel enigszins wil begrijpen hoor, omdat dit roepen natuurlijk een heel grappige act van jou en nog een paar andere users is. Maar dan hoef je dus echt niet quasi-interessant naar users te wijzen die dit zogenaamd voordragen want op dat moment houd je er maar eentje voor de gek en dat ben je toch écht zelf.
Hooibaal ken ik verder niet. Jij bent daarentegen enorm druk met hem bezig dus je kan je beter afvragen wat je eigen obsessie met die user is.
Weet je hoe we dit noemen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Je bazelt over vrijheden weg, dweilen met de kraan open en alsof je bij de eerste stap buiten al doodgaat en dat iedereen met de voordeur dichtgelast moet zitten. En dat je dat hier volcontinu leest. Ik ben die mensen nog nooit tegengekomen. Zélfs hier op FOK! niet. Jij ook niet, trouwens. Dat is namelijk een fabeltje dat je jezelf zó ongelofelijk vaak voor hebt gehouden dat je er zelf in gaan geloven bent. Misschien dat ik het nog wel enigszins wil begrijpen hoor, omdat dit roepen natuurlijk een heel grappige act van jou en nog een paar andere users is. Maar dan hoef je dus echt niet quasi-interessant naar users te wijzen die dit zogenaamd voordragen want op dat moment houd je er maar eentje voor de gek en dat ben je toch écht zelf.
Hooibaal ken ik verder niet. Jij bent daarentegen enorm druk met hem bezig dus je kan je beter afvragen wat je eigen obsessie met die user is.
Natuurlijk. Vergeet vooral morgen weer niet tienmaal te berichten over alle mensen die volgens jou zo graag duizenden gevallen per dag zien. Lekker in je eigen leugens blijven geloven. Doei.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Weet je hoe we dit noemen?
Een vlucht naar voren.
I rest my case.
Klopt ja. Zonde wel want het is een fantastisch circuit. Maar snap niet waarom gelijk 100K voor een tientje. Doe dan 50K voor 20. Krijg je het ook wel vol en organisatorisch al iets gemakkelijker en een uitstekende testcase.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 euro per kaartje toch, dan krijgen ze het wel vol, de laatste keer daar voor reguliere prijzen waren er slechts 25000 toeschouwers
Turkije en testcase, dat lijkt me niet zo'n goeie comboquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Zonde wel want het is een fantastisch circuit. Maar snap niet waarom gelijk 100K voor een tientje. Doe dan 50K voor 20. Krijg je het ook wel vol en organisatorisch al iets gemakkelijker en een uitstekende testcase.
Dat mensen zoals jij ook eens wakker wordenquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
En wat wil je precies met dit plaatje bereiken?
Zoals eigenlijk elk willekeurig overheidsorgaanquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je aardig wat geld vindt als je daar met een reorganisatie bezem doorheen gaat
Punt is dat d'r nauwelijks iemand aan dood gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zijn al die andere hoog genoteerde ziekten dan ook airborne overdraagbaar? Wat een dom lijstje.
Gewoon goeie PR voor Erdogan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Turkije en testcase, dat lijkt me niet zo'n goeie combo
Ik ken(de) de financiën van een aantal GGD's vrij aardig en dat is zeker zo. Vaak gevoed vanuit de instelling dat men nu eenmaal met iets goeds bezig is en dat dat geld mag kosten. .Dat is natuurlijk zo, maar dat betekent ook niet dat geld geen issue is. Een reorganisatiebezem er overheen vegen is tegelijkertijd wel een projectje - ontzettend rood volk en (dus) nauwelijks draagvlak voor welke verandering dan ook, ook niet in de hogere regionen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:43 schreef Tarado het volgende:
ik denk dat je aardig wat geld vindt als je daar met een reorganisatie bezem doorheen gaat
Oei, wakker worden. Zoiets hebben we hier al lange tijd niet gelezenquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat mensen zoals jij ook eens wakker worden
Waardoor het misschien juist wel de perfecte testcase is. "Als het daar kan en goed gaat.."quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Turkije en testcase, dat lijkt me niet zo'n goeie combo
Dat vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Oei, wakker worden. Zoiets hebben we hier al lange tijd niet gelezen
Als je al die tijd nog steeds niet hebt begrepen dat het niet zozeer gaat om doden maar vooral om ziekenhuisopnames voorkomen dien je zelf eerst even goed wakker te worden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat mensen zoals jij ook eens wakker worden
Want er zijn nog zoveel ziekenhuisopnamesquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je al die tijd nog steeds niet hebt begrepen dat het niet zozeer gaat om doden maar vooral om ziekenhuisopnames voorkomen dien je zelf eerst even goed wakker te worden.
Dat beweert niemand. Het aantal doden is alleen niet een maatgevend criterium, met je lijstje etaleer je alleen vooral dat je er zelf niet zoveel van snapt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Want er zijn nog zoveel ziekenhuisopnames
beter schelden ze alle boetes kwijtquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef matthijst het volgende:
Maar goed, gaat onze Ferd opstappen?
Dat kun je ook niet verwachten van WoRdT WaKkEr roepers.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:08 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat beweert niemand. Het aantal doden is alleen niet een maatgevend criterium, met je lijstje etaleer je alleen vooral dat je er zelf niet zoveel van snapt.
Niet uit zichzelf iig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef matthijst het volgende:
Maar goed, gaat onze Ferd opstappen?
Ok Ferd stapt dus opquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter schelden ze alle boetes kwijt
Wat is er met 2 weken gebeurd? Verlengd naar 4-8 weken?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Schandalig echt, over 4-8 weken zitten veel kinderen (noodgedwongen) weer thuis omdat men het onderwijs maar blijft zien als proefkonijn.
Goh, moet je je eigen (niet grappige) act nu aanpassen, denk je?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat is er met 2 weken gebeurd? Verlengd naar 4-8 weken?
Nee, ik vroeg het mij echt af.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goh, moet je je eigen (niet grappige) act nu aanpassen, denk je?
Ha-haquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het mij echt af.
Ik vind het niet zo grappig, er wordt stellig beweerd dat over 4-8 weken veel kinderen thuis zitten. Dan denk je, meestal openbaren symptomen zich wel binnen 2 weken... Wat voor kennis heeft Jor_dii dan dat hij dat zo kan zeggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |